Ik ben ook aan het wachten tot mijn nieuwe zadel binnenkomt, alleen heb ik een leenzadel wat haar past. Mij wat minder
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben ook aan het wachten tot mijn nieuwe zadel binnenkomt, alleen heb ik een leenzadel wat haar past. Mij wat minder
) zijn favoriet.
.
Heb niks tegen bitten verder, alleen mijn pony loopt liever zonder en ik sta ook open voor bitloos, dus dan doen we bitloos 
Heb meneer aangeleerd dingen aan te pakken en weer los te laten. Dus iedere keer als ik een zweep onder mijn arm wegstop voor het rijden of longeren, dan moet ik echt opletten dat hij het niet heel vrolijk afpakt en er mee rond gaat zwaaien. Hij heeft al een keer een fotograaf gemept op die manier
Niet hard gelukkig en die kon er om lachen, maar handig was dit trucje ook nog zo achteraf gezien 
Met de eerste keer draaien gelijk achterwaarts meegepakt een half rondje lang
Alleen dat geïrriteerde koppie de eerste keren dat dat paneel zijn kont aanraakte als hij probeerde te eten langs de kant, dat had ik eigenlijk ook moeten filmen 
Ik heb donderdag een privé les met de pony waarmee ik zondag wedstrijd rij en dan duimen maar!
, vooral nu hij erg in spieren was toegenomen. Dit ging voor, en inmiddels rijden we onze rondjes op een nieuw ideal-zadel. 
dan lijk ik heel rustig en beheerst maar zit de spanning behoorlijk in mijn lijf. Dit beïnvloed hem weer en vice versa. Hier zit inmiddels wel een stijgende lijn in en met het opdoen van wedstrijdervaring hoop ik dit ook kwijt te kunnen raken. Tips zijn altijd welkom, haha

Wilde ik toch even kwijt haha.