Suzanne F. schreef:josje4 schreef:Oh dat is super tof! Als je inter I rijdt mag je dan nog PSG starten?
![]()
Vroeger in ieder geval wel.
Heb mag in de lichte tour starten wat je wilt (wel uiteraard minimaal 1x 60% in de PSG om Inter 1 te starten).
Zware tour net zo, na 60% in Inter 2 mag je GP starten. Maar je mag daarna GP gestart te zijn ook weer gewoon Inter 2 starten.
Ik weet niet of daar dezelfde criteria voor gelden als in de basis sport, dat dat maar mag tot 5wp in de hoogste klasse..
Alles is verschoven naar de 2de piste. Ik rij sowieso niet mee, mijn merrie is binnen altijd erg bang en die omgeving helpt niet echt om haar vertrouwen te geven
Heel veel succes alvast!
Vet raar...
Dan is 3 uur al beter ja, ondanks dat het inderdaad mochten er 20 starts zijn het wel echt krap gaat zijn...
Wat moet je starten Ankimo?
Gewoon lekker wedstrijden blijven meepakken!
Serie om de 3 was ze mij voor en hebben we dus al een wissel na 2 galoppassen
Pirouettes ok, ze kan ze nog kleiner maar ik wou ze echt mooi voor mij uit houden dus klein beetje te groot gereden. Serie om de 2 bleef ze naar mijn gevoel nogal vlakjes en kort. Uiteindelijk 65,8%, net niet genoeg voor mijn 2de internationale selectie. Maar op zich nog een mooi resultaat gezien de fouten die erin zaten. Nu bekijken hoe ik verder mijn planning ga maken. Ik was in elk geval wel heel blij dat ze niet extreem kijkerig was en ook niet meer zo in elkaar kroop zoals met de oefenwedstrijd!