Majken schreef:Ik heb even jullie mening nodig. Ik heb morgen een B dressuur wedstrijd, en mijn doel dus is om 1 winstpunt te halen voor te gaan springen. Nu heb ik een dressuur en spring zadel, maar ik rij altijd op het springzadel. Ik vind dat zadel wat fijner liggen en ik ben het gewend. Zou dit storend zijn voor het beeld van de Jury? Of misschien juist positief omdat ze dan begrijpen dat ik een winstpunt wil halen voor te springen?
Dat mag geen probleem zijn! Ik heb M1 gereden op springzadel, dus een B winstpunt moet te doen zijn!
long time no see. Heb fanatiek meegelezen! Wij hebben er ontzettend lang uit gelegen. Ik rij voor een eigenaar en paard wat ik rij is ook te koop. Paard ging op proef voor een maand maar was toch niet wat ze zochten. Onbespierd terug dus mochten weer op gaan bouwen. Toen twee maanden met een hoefzweer lopen hanessen. Nu sinds twee weken weer onder het zadel, en volgende week B dressuur om ons winstpunt te gaan halen.. Laatste keer dat ik gesprongen heb is ook al zo'n drie maanden geleden
Wij rekenen altijd aan een 30-tal combis per uur
beetje wat Laurie aangeeft, kunnen kijken en stappen tussendoor. Hoorde ook dat je bij het inrijden op de hoefslag moet stappen? 
Dat heb ik nog nooit gehoord.