Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk
vonneke schreef:rondje met een slof eraan zodat hij niet zijn nek er op kan zetten?
Daarbij gaat hij ook gewoon keihard tegen het bit in als je op dat moment het gevecht aan gaat. Dus ik betwijfel of een slof zin heeft. Terwijl gewoon constant met het tempo spelen wel bleek te helpen. Dus vol gas er naar toe, vlak van te voren terug, normaal tempo erheen eenmaal voorbij weer gas geven. vonneke schreef:Zou er iig voor zorgen dat het geen gewoonte wordt om de kop erop de zetten en je buiten spel te zetten.
Lijkt me ook niet prettig rijden om er zo hard naar toe te rijden.
Gewoon met tempo spelen zodat hij z'n kop er bij moet hebben. Dus gewoon 6 passen groot, 4 passen klein, 5 passen groot, 8 passen klein etc. Pak ik twee problemen tegelijk aan. Want hij wil ook nog wel eens achter het been blijven, en ik vermoed dat dat de aanleiding is. Samen met mijn overtuiging dat daar dan misschien toch wel iets zit, zoals een nest eenden ofzo (ik kan dat daar ook niet zien). Dan ga je natuurlijk twijfelend rijden.
Dus ik blijf wel waakzaam
Voor de 2e proef in de inrijbaan nog wat geknutseld en hij was daar gewoon fijn maar ook de 2e proef stopte die met lopen... 
Janine1990 schreef:Welke hengst droversrun?
Lijken mij ook gewoon appeltjes hoor. Bruin is sowieso geen basiskleur, het heeft te maken met het agouti-gen geloof ik. Die beinvloed de kleur van de vacht. Ja ja, lang leve een nieuw online paardenspel

droversrun schreef:Hahaha wat voor spel speel jij dan
We zijn voor Elias 494 gegaan op 2 van onze merries. We vonden het erg lastig maar toch maar op een gegeven moment de knoop doorgehakt. Het zijn namelijk geen preferente stermerries (hoewel we hopen dat ze op de keuring in juli misschien tweede premie ster worden met een beetje mazzel) maar het zijn wel goede sport friezen. Ook hebben die van ons nu al een hoog verwantschap dus dat wilde we ook graag naar beneden krijgen.
Is een beta, ben net twee dagen geleden begonnen dus nog lang geen pro
)

)