Ik heb vrijdag springwedstrijd en zaterdag dressuurwedstrijd gehad.
Vrijdag was ze behoorlijk heet, vind het ook lastig inschatten hoelaat je dan moet rijden (was als 87ste en wist alleen tijd 1e). Had 30 per uur aangehouden, maar was veel te vroeg. Denk dat dat ook wel meespeelde in het heet zijn. Tijdens inrijden was het nog wel goed te hendelen, eigenlijk precies goed, maar in het parcours toch net iets te veel van het goede. Beide parcourtjes 1 balkje, 1e parcours gedeeltelijk ook mijn fout, ze kwam behoorlijk kort. Maar goed afstanden rijden met zo'n heet beest is ook niet echt makkelijk. Door goede stijlpunten alsnog 1 wptje in het tweede parcours. Volgende keer selecties rijden
Zaterdag dressuur ging eigenlijk heel lekker! Vaak is ze het tweede proefje behoorlijk leeg, maar dat viel nu heel erg mee! Het gevoel kwam behoorlijk dicht in de buurt van de trainingen! Puntjes vielen wel ietsje tegen, hoopte en verwachte wel 2x over de 195 maar zat er net 2x onder (193 en 191,5). Wel 1e en 2e prijs. En het leukste, er werd ook een wisselbeker uitgereikt voor de beste over de klasse L1/L2 en die heb ik gewonnen!!!! Echt heel gaaf, dat ding is echt mega, denk wel 40 cm hoog haha. Daar wel echt super blij mee.
Nu over 3 weekjes nog maar een xtje L2 starten en dan het M1 in

Bij deze vereniging hadden zo ook een competitie over het afgelopen seizoen. Ook daar werden we eerste!
Wel een nadeel ondervonden aan het starten tussen de paarden.....