Gisteren m'n nieuwe zadel opgehaald!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
doet die NOOIT haha.
[***] schreef:Niobe schreef:En dat we dan elkaar in een nabije toekomst metaal digitaal kunnen ondersteunen
Dat lijkt me een geweldig plan! Toch helpt het al, door hier te lezen dat er meer mensen zijn met dit 'probleem'.

Fleurrr_ schreef:Bedankt voor de felicitaties nog
Iedereen met een dipje, probeer wel van het rijden en je paard te blijven genieten!!
Niet gek veel nieuwe dingen gehoord, maar wel een aantal goede tips gehad. En het is fijn om nu alles weer even helder en opgefrist te hebben. Eens kijken wat we er van geleerd hebben vanmiddag, wij gaan ook op pad. 
Kreeg net een telefoontje. Gelukkig was ik nog thuis en niet al onderweg ofzo. Gaan we maar een buitenritje maken ofzo, ook fijn!
zandra vond de bak ergggg spannend en liep voor de proef ontzettend te spoken. Jury was volgens mij ook wats sceptisch door haar gedrag. In de proef bleef ze wel heel erg goed op mij letten en heeft ze zich de benen uit het lijf gelopen. In de galop wl wat fouten en daar ook gewoon de bijbehorende onvoldoendes voor maar desondanks in de eerste proef 201 punten en in de tweede proef 190. Beide proeven eerste prijs en beretrots op mijn knappe peerd en stiekem ook op mezelf. Jury was erg enthousiast en op het protocol stond geschreven dat ze genoten had van onze proef en dat ik vriendelijk gereden had.
mijn dag kan niet meer stuk!
Wauw MIR, dat zijn er gewoon 3!!! Super gedaan. Van harte gefeliciteerd