[HK]M2 debuut: wie nog meer??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkels

Re: M2 debuut: wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:30

Idd.... wedstrijden is 'eigenlijk' bijzaak toch... maar leuk meegenomen als dat goed gaat!

Gisteren m'n nieuwe zadel opgehaald! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:50

En nu lekker rijden Tinkels! Veel plezier met je zadel. Ik moet nog een paar weken wachten -O-

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:22

Niobe: ik heb vanavond de theorie avond van die clinic Bewust wedstrijd rijden. Ik ben heel benieuwd!

Ik heb net les gehad, ging echt heel fijn! Zo stom, de kw gingen nu beide kanten op super goed (en in 1x goed). We kúnnen het dus wel. Nu nog in de proef, haha. Voor de geïnteresseerden, ik stap nu langzamer bij de inzet, ik vraag stelling maar verder rij ik ze puur op mijn been. Ik bleek te veel te helpen door hem een soort om te duwen, en vergat daarbij te activeren met mijn binnenbeen. Ipv 'om duwen' drijf ik hem nu in de maat om zeg maar, en stapt hij ze eigenlijk prima. Nog wel wat te groot, maar volgens mijn instructrice zeker wel voor een voldoende. Nu nog in de proef haha

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:22

O fijn zeg Tinkels! Wat voor zadel heb je nu?

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 19:38

En hoe was het Fabienne? Nog wat opgestoken?

Welk merk heb je Tinkels?
Genieten van het rijden is wel heel belangrijk. Daar doen we het eigenlijk voor toch? Soms neemt het fanatisme het wel eens over en loeren frustraties, maar gelukkig kan ik vrij goed relativeren en dat is dan wel nodig.

Nog wedstrijdgangers dit weekend? Ik mag morgen aan de bak.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:52

Fijn Tinkels!
Top Fabienne! Ik had vandaag ook eindelijk m'n keertwendingen in de proef fatsoenlijk gereden :))
Hoe ging het bij jou vnv vur?

Ik heb fijn gereden vanmiddag!! Eerste proef zuinig en streng gejureerd, had toen 173 en een 6e plaats, niet slecht maar kan natuurlijk beter.
2e proef ging wel wat beter maar toen viel die in draf :+ doet die NOOIT haha.
Had hem wel weer snel gecorrigeerd en had ik ook geen 3/4 voor gekregen ofzo want was in het grijze gedeelte gelukkig haha.
Had toen 188 punten en een 3e plaats, met buiten de prijzen helaas :)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 20:56

Ik mag nog. Morgenavond.
Lekker gereden en mooie punten voor je tweede proef Amiigo. :j Gefeliciteerd met je winst.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 23:33

[***] schreef:
Niobe schreef:
En dat we dan elkaar in een nabije toekomst metaal digitaal kunnen ondersteunen

Dat lijkt me een geweldig plan! Toch helpt het al, door hier te lezen dat er meer mensen zijn met dit 'probleem'.

Ja klopt! Herkenning is zeker fijn :j

Fleurrr_ schreef:
Bedankt voor de felicitaties nog :D
Iedereen met een dipje, probeer wel van het rijden en je paard te blijven genieten!!

Oh dat doe ik ook zeker wel hoor!
Is niet zo moeilijk met zo'n lief peerd als die van mij :Y)

@Nibbit: ik ben ook wel benieuwd naar je filmpje!

@Tinkels Leuk van je zadel! Ik heb het vast al een keer gelezen, maar wat voor zadel heb je nu als ik vragen mag? :o

@Fabienne, hoe was de clinic??! Ben heel benieuwd!
Top van je kw! Ze blijven zo lastig.. Ik heb nooit van mijn leven M2 gereden en vind het moeilijk om te voelen wanneer ze goed gaan..
Maar dat is een veel voorkomend probleem, zag ik een paar pagina's terug..

@vur, klopt helemaal :j
Succes morgen!!

@Amiigo, goed bezig, gefeliciteerd!!! Snel en correct corrigeren van een fout kan een boel goedmaken soms :j
Vooral super dat je fijn gereden hebt!!

Ik ga morgen weer eens wat fotograferen, het schijnt erg lekker weer te worden!

Succes voor degenen die nog moeten starten en fijne zondag alvast voor iedereen :D

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 09:19

Clinic was leuk :) Niet gek veel nieuwe dingen gehoord, maar wel een aantal goede tips gehad. En het is fijn om nu alles weer even helder en opgefrist te hebben. Eens kijken wat we er van geleerd hebben vanmiddag, wij gaan ook op pad.

Gefeliciteerd Amiigo! Goed gereden 2e proef!!

Vur succes vandaag!

Niobe veel plezier met fotograveren! Ga je de paarden fotograveren of iets anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 09:26

Amiigo, gefeliciteerd! Knap gedaan.

Succes allemaal vandaag!!

Wel even een verslagje + punten he?????

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 09:33

Goedemorgen :D

Klinkt goed Fabienne!

Amigo super man!! Gefeliciteerd :D

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:19

Nou ik weet de uitslag al, de wedstrijd is afgelast -O- Kreeg net een telefoontje. Gelukkig was ik nog thuis en niet al onderweg ofzo. Gaan we maar een buitenritje maken ofzo, ook fijn! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:20

Ah wat jammer! Waarom afgelast?

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:22

Er is iets misgegaan bij het indienen van het vraagprogramma of zoiets! Wel jammer, had er echt zin in. Maar goed niks aan te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:24

Dat is echt balen! Kan me voorstellen dat je er zin in had. Nou ja, het is mooi weer en een buitenrit is dan ook wel lekker!

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:28

Nou dat is toch wel erg vreemd. En dan zo op het laatste moment? Hmm, na ja, het is wel mooi weer voor een buitenritje. :j

Nog tips die je hier met ons kan en wil delen Fabienne?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:32

Jeetje dat is balen zeg, en inderdaad zo op het laatste moment?

Ik ga ook op buitenrit, trainen komt van de week wel weer :D

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:42

Ja zeker balen! Maar goed, nog meer vervelend voor de mensen die er al waren. En gelukkig komen ze er nu achter, als ze er na de wedstrijd achter waren gekomen hadden alle winstpunten niet geteld.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 10:43

Dankjewel dames :D de jury vond t een fijn beeld maar ik kan m'n onderbenen bijna niet stilhouden.. Komt omdat ik met m'n voeten er iets onderuit kom.

Super Fabienne! Jammer dat je wedstrijd is geannuleerd..

Succes allemaal op concours!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 11:09

Sorry, ik kom ook weer eens binnenvallen

Amigo, gefeliciteerd! Mooie punten de 2e proef! Dat van die onderbenen herken ik wel, stoor me er mateloos aan bij mezelf, want paard loopt zelf heus wel. En hoe meer ik focus op benen stil, hoe meer ik klapper :')

Fabienne, balen zeg! maar wat je zegt, beter nu dan achteraf. Bos is wel heeeeel lekker nu! Heb de mijne gister ook voor t eerst sinds kerst weer mee gehad (moet met de trailer naar bos en alle momenten dat ik kon was t veel te slecht weer) en echt genoten.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 12:00

Ik heb al 2 dagen achter elkaar nu buitenrit gemaakt en ik ga vanmiddag weer met stalgenoten.
Ik vind buitenritten maken heerlijk relaxed voor paard en mezelf :)

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 13:08

Ja ik vind het ook heerlijk! Maar vanaf de stal waar ik nu sta moet ik ook met de trailer, dan ga je toch minder snel omdat je het echt moet plannen. Maar vanaf volgende week gaan we naar een andere stal, op de stal waar ik nu sta is nl geen weiland. En op die andere stal kunnen we wel lekker naar buiten vanaf stal dus dan gaan we ook zeker weer 1/2x per week

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:15

Amiigo gefeliciteerd met je punt! Jammer dat de eerste proef niet zo royaal gepunt was, maar je hebt er toch weer een bij!

Vur succes vanavond!

Jammer dat het bij jullie was afgelast fabienne, zeker als het om zoiets organisatorisch gaat. Dat had gewoon voorkomen kunnen worden.

Ik ben zelf net we terug van concours en ik kan niet anders dan heel erg blij zijn :) zandra vond de bak ergggg spannend en liep voor de proef ontzettend te spoken. Jury was volgens mij ook wats sceptisch door haar gedrag. In de proef bleef ze wel heel erg goed op mij letten en heeft ze zich de benen uit het lijf gelopen. In de galop wl wat fouten en daar ook gewoon de bijbehorende onvoldoendes voor maar desondanks in de eerste proef 201 punten en in de tweede proef 190. Beide proeven eerste prijs en beretrots op mijn knappe peerd en stiekem ook op mezelf. Jury was erg enthousiast en op het protocol stond geschreven dat ze genoten had van onze proef en dat ik vriendelijk gereden had. :)) mijn dag kan niet meer stuk!
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 23-02-14 17:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:17

*\%/* *\%/* Wauw MIR, dat zijn er gewoon 3!!! Super gedaan. Van harte gefeliciteerd +:)+ +:)+ . Vooral zo doorgaan zou ik zeggen......

Tinkels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:19

gefeliciteerd Mir! Super punten zeg!

Hoeveel wp's heb je nu?

Voor de belangstellenden: Ik heb een zadel van Arno v/d Brandt.
Ben alleen nog niet zo positief over de ingebouwde voorsingel.

Dat wil ik denk ik anders... gewoon normaal, dan hebben ze meer schoudervrijheid.