Heb al jullie reacties maar weer even doorgelezen, hartstikke goed allemaal!
Ik ben afgelopen weekend weer weg geweest, twee keer tweede met 200 en 192 punten. Volgende week zondag dus hopelijk mijn laatste L1 wedstrijd. Dan ben ik dus eigenlijk niet meer welkom in dit topic maar dat is dan jammer.
ben te druk met springen hihi op de selecties heb ik niks te zoeken met mijn magere punten.
Regio niet.
Mijn instructrice zei dat ze het helemaal niet leuk vond om mij clubles te geven. En ja, dat was een compliment haha. Ze heeft me veel liever altijd privé omdat ze mijn poown zo leuk vindt en ik ongemerkt in de les nogal eens wat tijd van de andere 2 ruiters afsnoep
smelt smelt... 
En dat ging eigenlijk behoorlijk slecht. Die van mij is normaal ook echt heel fris en voorwaarts genoeg maar de laatste tijd merk ik dat ze een beetje onzeker is tijdens het rijden. Ze zet zich wel voor 100% in maar ze mist nog net even dat stukkie. Ze moet nét wat meer rond/aan m'n been/knallen zeg maar!
Met m'n rechterhand gaat het nu top, en kan ik heel subtiel mee omgaan zegmaar, maar m'n linkerhand is drama... Dus ben nu bezig met veel achtjes rijden zodat m'n buitenhand steeds omwisselt, dan kan ik het gevoel van rechts meenemen naar links. Heeft met verschillende dingen al geholpen dus hopelijk gaat het een beetje!