deed ik ook toen ik naar het nk mocht ik was al een keer 22 ste geworden of zo en toen ik weer mee mocht rijden deden er 15 of zo mee dus ik werd minstes 15 en dat is dan al weer beter dan de vorige keer

maar je eindigt gewoon bij de 1e 3
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

doe je niet mee met de selectie dit weekend? laat even weten waar je nog meer start, misschien komen we elkaar dan eens tegen!

ik zelf ben nog een groentje, maar Miranda (pony
) niet meer, zij was M2 +winst! ik hoop dat ze snel weer opknapt, want ze was vreselijk aan het hoesten vandaag..! Ik zelf ben trouwens 14, pony is al 18, maar loopt nog super! 

WenMLove schreef:Ik kwam dit topic tegen, en meld me ook gelijk maar even! Ik ga binnenkort mijn startkaart aanvragen, maar ponylief is nu weer een beetje ziekjes dus moet nog even wachten...ik zelf ben nog een groentje, maar Miranda (pony
) niet meer, zij was M2 +winst! ik hoop dat ze snel weer opknapt, want ze was vreselijk aan het hoesten vandaag..! Ik zelf ben trouwens 14, pony is al 18, maar loopt nog super!