Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Talishe

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:32

Volgens mij zou het eind oktober voorgelegd worden. Sowieso was 1 okt een zaterdag, lijkt me een beetje rare dag om zoiets te gaan beslissen.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:41

je mag ze dus terugsturen per 16 en je krijgt dan geld terug?
heb nog 4 sets,.. 2 springen en 2 dressuur,..

die zijn dus niet meer geldig in 2012, als het doorgevoerd wordt, aangezien iedereen zijn sets terugstuurt?

he bah, er staat dat je wel een geldige startkaart moet hebben in 2012. Ik had hem net opgezegd ivm peesblessure paard en wilde me pas weer aanmelden in 2012 als ie beter is/wordt. Maar hoelang kun je ze nog terugsturen... vind het zonde van 4 sets.. Als ze het nou verrekenen met mn startkaart ofzo :D

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:57

Je kan ze nu toch al terugsturen

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:04

Ik stuur nog niks terug, wacht eerst het antwoord van de KNHS af op mijn mail.
Dat gaat alleen niet zo snel ...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 15:42

Ik heb ook nog geen antwoord van KNHS. Normaal zijn ze heel snel. Nu hoor je niets. Heb vorige week ook al gebeld, maar de muts die ik kreeg had nergens een antwoord op en degenen die erover gingen waren er niet.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:37

ik heb ook gemaild,.. en wacht het ook eerst maar af,.. ze zullen wel druk zijn nu met al die vragen :D

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:37

Op mijn vraag via 'site contact' heb ik dit terug gekregen vorige week:

Heeft u de startcoupons na 1 juli 2011 besteld en verwacht u deze niet te gebruiken dan kunt u deze per complete set aan ons retourneren. Het aanschafbedrag wordt dan gecrediteerd. Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn. Losse startcoupons kunnen we helaas niet terugnemen. Het retourneren van de startcoupons kan t/m 31 december 2011. Hierna kan het aanschafbedrag van de startcoupons niet meer gecrediteerd worden.

Deze mail heb ik beantwoord en ook met de vraag erbij hoe ik in contact kan komen met de ledenraad, omdat het voorstel van de KNHS daar eerst nog goedgekeurd moet worden. En nu krijg ik dus geen reactie meer :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 16:40

Je kunt er gevoeglijk van uit gaan dat het hele plan echt wel doorgaat hoor, waarschijnlijk is het gewoon een formaliteit, die goedkeuring. Anders geven ze je echt niet de gelegenhied de coupons te retourneren...

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:43

Dat denk ik ook KLeinVosje.
Ik baal omdat ivm blessure dus net (06-09) de starkaart opgezegd heb voor 2012. Dus dan kan het ook niet.
Als ik het eerder geweten had had ik eerst de coupons teruggestuurd en dan de startkaart opgezegd. Meldt m wel weer aan (hopelijk) maar dat kan nog wel even duren

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 16:45

Maar Qizz, heb je je startkaart dan per direct opgezegd? Ik heb de mijne ook opgezegd, om een andere reden dan wel, maar pas per 1 december.

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 18:19

Gaat de startkaart dus ook verdwijnen? Ik ben me net helemaal aan het inlezen over het inschrijven voor een wedstrijd maar dat heeft dus helemaal geen zin meer.
Hoe gaat het nu dan in zijn werk

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 18:22

kleinvosje schreef:
Maar Qizz, heb je je startkaart dan per direct opgezegd? Ik heb de mijne ook opgezegd, om een andere reden dan wel, maar pas per 1 december.

Citaat:
Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn.

Oftewel, jij kan geen coupons terug sturen.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 19:56

kleinvosje schreef:

Ja ik had m wel per direct opgezegd (6 september).
Misschien kan ik m nog weer aanmelden.. heb m toch nog,.. misschien een druk op de knop :7 (vast niet)?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:06

Maar is een startkaart voor een jaar betalen niet duurder dan het geld wat je voor de coupons terugkrijgt Qizz?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:19

Als je na de peesblessure toch weer wil starten waarom zeg je dan je startkaart op vraag ik me af!
En waarom per direct opzeggen als je toch al hebt betaald tot 31 december?

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:45

Dat was ivm de regeling voor mensen die 1 paard uitbrengen in t springen. Ik mag met mijne. B en L. Omdat ik maar 1 paard starte mocht ik onbeperkt B blijven rijden. Als ik een ander paard zou gaan rijden en ik zou die ook gaan starten in t springen gold die regel niet meer. Dus vandaar. Ben niet zo.n held dus blijf graag B rijden.
Voor mensen die zich daar niet mee bezig houden misschien vreemd maar ik had er dus mijn redenen voor.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:50

asjemenou schreef:
Maar is een startkaart voor een jaar betalen niet duurder dan het geld wat je voor de coupons terugkrijgt Qizz?

Heb nog 4 sets. 4X 17.10 ofzo... Kleine 70 euro.
Misschien willen ze het wel verrekenen...
Startkaart was iets van 41.75.

Ik dacht: kijk op mn dooie akkertje wel wanneer mn paard weer klaar is om een wedstrijd te rijden... Niet wetend van die coupons...

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:34

Qizz schreef:
Ik dacht: kijk op mn dooie akkertje wel wanneer mn paard weer klaar is om een wedstrijd te rijden... Niet wetend van die coupons...

Leuk he, de KNHS met haar geintjes *\o/* *\o/*

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 06:04

Inderdaad :-D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:05

Qizz schreef:
Dat was ivm de regeling voor mensen die 1 paard uitbrengen in t springen. Ik mag met mijne. B en L. Omdat ik maar 1 paard starte mocht ik onbeperkt B blijven rijden. Als ik een ander paard zou gaan rijden en ik zou die ook gaan starten in t springen gold die regel niet meer. Dus vandaar. Ben niet zo.n held dus blijf graag B rijden.
Voor mensen die zich daar niet mee bezig houden misschien vreemd maar ik had er dus mijn redenen voor.

Dit verhaal snap ik niet helemaal. Uiteindelijk mag iedereen flexibel springen. Alleen bij 30 winstpunten in de B mag je echt geen B meer starten. Dan moet je L gaan starten.

Snap dus ook nog steeds niet waarom je per direct hebt opgezegd terwijl je heb betaald tot 31 december.
Ik zou gewoon een mailtje sturen dat er iets mis is gegaan en dat je je helemaal niet hebt willen afmelden.
Misschien lukt het op die manier!

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:11

Als je maar 1 paard hebt mag je zelfs met 50 winstpunten nog starten in de B!

Ook al zeg je op per 31-12-2011 dan nog kan je coupons niet terug sturen, alleen wanneer je in 2012 een geldige startkaart hebt krijg je geld terug. Zo heb ik het gelezen....

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:14

Maar als je ze nu terug stuurd kan ze alsnog voor 1 november op zeggen. Dan heb je de coupons al lang en breed terug ontvangen!

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:16

ponyparadijs schreef:
Maar als je ze nu terug stuurd kan ze alsnog voor 1 november op zeggen. Dan heb je de coupons al lang en breed terug ontvangen!

Ik vermoed dat de KNHS zo slim zal zijn om pas terug te gaan betalen wanneer ze er zeker van zijn dat je in 2012 ook een startkaart hebt. Natuurlijk kan je ze nu terug sturen maar of ze ook al betalen???

Heeft iemand ze al terug gestuurd en ook al geld van de KNHS terug gekregen voor die coupons?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 08:39

En ik heb ze al per 1 jan 2011 besteld. Dus ik kan ze ook niet terugsturen? Belachelijk. Gaat ook voor mij gewoon om waardepapieren die gelijk zijn aan later bestelde coupons.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:03

Kunnen wij als LEDEN hier niet tegen in opstand komen?

Het is toch te gek dat zoveel mensen hier financieel de dupe van worden.