Lovely schreef:Als je geen B meer hoeft te starten, maar nog wel mag.
Dus als je ooit 1 wp in de L1 hebt gehaald?
Nee dat is eerlijk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinvdM schreef:Ja, dat is ook zo. Zijn er dan wel genoeg juryleden die dat mogen doen?
Verenigingen hebben soms al moeite om een Z-jury te vinden dat zal, als dit doorgaat, dan nog lastiger worden.
asjemenou schreef:Maar de jonge paarden staan hier eigenlijk altijd bovenaan.
De eerste keer is meestal wat minder, maar daarna lopen die vaak op kop.
Het zijn vaak ook de betere ruiters die jonge paarden al vroeg meenemen en dus wel weten hoe ze een proef rond kunnen sturen.
Dus waarom willen ze dat dan splitsen?
Vippie schreef:femskie schreef:In tegenstelling tot Pletje hebben we hier op Terschelling voor het indoorseizoen alleen de beschikking over een 20x40 baan en geen mogelijkheid om uit te wijken. Wel hebben we Z-ruiters en er komen er meer, weet ik zeker.. Als we hier niet meer indoor Z in een 20x40 zouden mogen starten dan zorgt dat wel voor een soort demotivatie.
Mag wel maar dan niet voor wp begreep ik uit het stuk in de P&S.
Pletje123 schreef:Ik heb nog steeds geen PaardenSport ontvangen..![]()
Er zijn inderdaad in iedere klasse mensen die stranden. Zo stormde ik met mijn paard in 3,5 maand de M1 door, terwijl anderen daar beduidend langer over doen. De M2 vond ik dan wel weer lastig
Nibbit schreef:Ik vind het idee wel goed dat er dan minder locaties zijn en dus grotere rubrieken. Maar dan moeten ze wel goed uitzoeken hoeveel 20*60-locaties er dan zijn ( bijv in het voorbeeld van Aranel vind ik het eigenlijk niet kunnen)
KarinvdM schreef:De Z1 proef van deze maand is er wel eentje waarbij je in het begin erg veel kort op elkaar hebt, ik vind dat ook niet zo prettig rijden.
Mijn vorige paard was 1.76 en met hem probeerde ik 20x40 banen zoveel mogelijk te mijden, maar als er weinig was ging ik soms wel, maar dat viel niet altijd mee.
*typo
_Lott schreef:ja, en daar heb je het al
die van mij wordt erg heet als alles snel gaat en ik heb vaak even de tijd nodig om haar weer op orde te stellen. ze doet ook vaak haar eigen dingetje. het is niet te snel, maar wel snel. 20 bij 60 vond ik veel relaxter