Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

magic_lover schreef:Die (zand)grond is volgens mij juist goed met erg veel water erop.
voor de avondwedstrijden daar laatst ook, hebben ze er zo enorm veel tanken water over gegooid, was de hele avond perfect
vorig jaar weet ik nog wel dat het enorm ploegen was op die zandgrond, zo zwaar/los was die aan een kant
Die van ons zit in de laatste groep van 12.45 - 13.00.

Sjappie schreef:Proef, proef, misschien een groot woord. Maar ik begrijp dat deze niet algemeen beschikbaar is?
Overigens heb ik te horen gekregen dat doorzitten wel verplicht is bij de 5-jarigen.
rockey schreef:odessa96 schreef:haha ja dan had ik echt geluk!
jaa tijdens mn schouderbinnerwaards deed ik wel doorzitten, dat gaat een stuuuuuk makkelijker!
zag dat er vandaag in sevenum maar 2 5jarige doormochten en bij de 4jarige maar 4.
weet je toevalllig ook wie ? uitslagstaat toch nog niet online?
), nu kreeg ik een brief in de bus dat ik naar sevenum moest gaan voor de Centrale Keuring
. Gezien ik dat pas vrijdagavond heb gelezen, heb ik maar besloten niet te gaan. Ik vermoed dat ze mij dan toch de toegang tot de parking hadden geweigerd.
had een 7,5 voor zijn galop