Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Ik doe (nog) niet mee ivm revalidatie paard. Maar wat mij wel op valt als ik een proef of les liet filmen dat de impuls op zo’n filmpje vaak heel laag lijkt... terwijl dit niet altijd het geval is. Is dat meer mensen opgevallen?
linda2008 schreef:Ik doe (nog) niet mee ivm revalidatie paard. Maar wat mij wel op valt als ik een proef of les liet filmen dat de impuls op zo’n filmpje vaak heel laag lijkt... terwijl dit niet altijd het geval is. Is dat meer mensen opgevallen?
ihartman85 schreef:Morgen nog een keer filmen en eind juni weer op pad.
Ik las ook iemand die twijfelt welke klasse op te geven. Ik heb hetzelfde: Nu L1+8, nog 2 proeven die ik terug moet krijgen en nog 1 filmen. Heb me voor real-life meetmoment nog maar L1 opgegeven voor de zekerheid. Mocht ik er toch nog 2wp's bij rijden, hoop ik dat ik het meetmoment kan wijzigen in L2.
SweetVanille schreef:Sunniva schreef:Ik heb gisterenavond rond 7 uur mn proefje ingestuurd voor de 11de. Ben benieuwd hoelang de wachttijd nu is! Maar zo te lezen wordt er inmiddels een redelijke inhaalslag gemaakt.
Reken maar op sws een week..
kara schreef:Wat mij verbaasd is ik heb 2 paarden voor 4-6 ingestuurd eentje L2 en eentje M1
M1 heb ik ingestuurd 30/5 en L2 op 4-6
En van geen van beide iets terug.
Ik wacht rustig daar niet van, maar dat zet je wel aan het denken over het proces van afhandeling bij de knhs