Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:21

xsensibel schreef:
Toch maar eventjes de KNHS geappt. Mijn filmpje is gelukkig wel goed binnen gekomen! Ik ben benieuwd :j

Heb ik ook net gedaan. En alles was goed zeiden ze. Ons geduld wordt gewoon op de proef gesteld i guess haha. :D

_Lorette_

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:23

Zou het niet slim zijn om even geen nieuwe online events open te zetten tot de achterstand is weggewerkt?

Jaxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:23

Hier ook net maar even gecheckt of het wel goed binnen is gekomen (event van 4 juni).
en ondanks de drukte echt super snel reactie, dus complimenten voor de KNHS daarvoor!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:30

_Lorette_ schreef:
Zou het niet slim zijn om even geen nieuwe online events open te zetten tot de achterstand is weggewerkt?

Nou dat zou ik ook zeggen, door de achterstand krijgen ze alleen maar meer werk omdat iedereen vragen gaat stellen, schieten ze nog niks mee op denk ik :+ .

Als ze even een weekje niet doen, kunnen ze zichzelf ook (en de jureleden) wat lucht geven.

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:31

Vandaag heb ik mijn eerste meetmoment op locatie! Ben erg benieuwd

Morgen weer filmen voor komende week

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:36

iris0407 schreef:
xsensibel schreef:
Toch maar eventjes de KNHS geappt. Mijn filmpje is gelukkig wel goed binnen gekomen! Ik ben benieuwd :j

Heb ik ook net gedaan. En alles was goed zeiden ze. Ons geduld wordt gewoon op de proef gesteld i guess haha. :D

Wordt er eigenlijk ook gelijk gekeken of de kwaliteit goed genoeg is? Of alleen of het filmpje is ontvangen? En ja inderdaad, geduld wordt op de proef gesteld haha. Ik wacht nog op M2 van 28 mei

Succes Amado!

man73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:48

_Lorette_ schreef:

Mee eens!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:48

_Lorette_ schreef:

Ook mijn gedachte.. Ik had een vaag antwoord op mijn mailtje en straks geappt, maar nog geen reactie. M1 21 mei gaat het om. Zondag en het weekend erop meetmoment en dan tenminste direct uitslag..

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:49

_Lorette_ schreef:

Er komen nu ook BL juryleden bij om te jureren!
Ik heb net de handleiding gehad, snel aangeven wanneer ik tijd heb!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:09

_Lorette_ schreef:

Lijkt mij ook.. of gewoon een max aantal inschrijvingen oid..

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:10

Tilmar schreef:
_Lorette_ schreef:

Er komen nu ook BL juryleden bij om te jureren!
Ik heb net de handleiding gehad, snel aangeven wanneer ik tijd heb!

Kijk, dat is fijn! Hoe meer juryleden hoe makkelijker alles verdeeld kan worden. Veel plezier alvast!

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:10

man73 schreef:
_Lorette_ schreef:

Mee eens!

Eens!
En hebben ze misschien ook even tijd om hun pricavy-issue op te lossen...
Juryverklaring maken m.b.t. verwijderen filmpjes van eigen computer na beoordeling (zo werkt dat nl. ook gewoon met projecten van overheden). Voor als ze de filmpjes via wetransfer o.i.d. rondsturen.
Of privélinken via Google drive...mogelijkheden genoeg om te voorkomen dat filmpjes online voor de hele wereld zichtbaar zijn.

Iemand in het topic, sorry weet even niet meer wie..., ging i.k.v. AVG ook een bericht aan knhs sturen. Daar al reactie op gekregen?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:13

_Lente schreef:
Eens!
Juryverklaring maken m.b.t. verwijderen filmpjes van eigen computer na beoordeling (zo werkt dat nl. ook gewoon met projecten van overheden). Voor als ze de filmpjes via wetransfer o.i.d. rondsturen.
Of privélinken via Google drive...mogelijkheden genoeg om te voorkomen dat filmpjes online voor de hele wereld zichtbaar zijn.

Iemand in het topic, sorry weet even niet meer wie..., ging i.k.v. AVG ook een bericht aan knhs sturen. Daar al reactie op gekregen?

Hebben geen issue hoor, av aangepast en daarmee is de kous af, denkt de KNHS. }>

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:21

Ik denk dat er minder inschrijvingen komen als er ook mensen naar de meetmomenten gaan. En dan krijgen ze ook wat ruimte om hun achterstanden weg te werken.

_Lente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:28

Caritas schreef:
_Lente schreef:
Eens!

Hebben geen issue hoor, av aangepast en daarmee is de kous af, denkt de KNHS. }>

Dat kan de knhs wel denken, maar zo werkt dat niet. Met even een bepaling veranderen zonder deelnemers daar over te informeren ben je er echt niet.

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:32

Ik ben benieuwd, ik heb 2 weken terug voor het eerst meegedaan & wacht nog op de uitslag :D

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:45

Misschien dubbele vraag, worden de proeven beoordeeld op volgorde van binnenkoms? Mijn proef van 4 juni al op 1juni ingestuurd en nog niks terug.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:49

Er lijkt geen volgorde in te zitten. Sommigen van 4 juni al terug en anderen van 14 mei nog niet.

veertje99

Gaat volgens mij niet op binnenkomst, heb die van mij namelijk al de 30e ingeleverd en ook nog geen punten terug. Ze kijken wanneer de jury tijd heeft om te beoordelen volgens mij. Maar 4 juni is nu net 5 werkdagen geleden en ze geven nu 5-7 werkdagen aan wat ik heb berepen

_Anneruth

Ik denk het niet, Silvia. Ze verdelen de proeven onder juryleden en afhankelijk van hun agenda worden ze beoordeeld. Daardoor kunnen er wel verschillen ontstaan. Ik weet zelf overigens niet of ze pas beginnen met beoordelen na de sluitdatum van het event of dat ze al beginnen met verdelen en beoordelen op het moment dat een proef binnenkomt.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:52

Kan ook al eerder, daffodil had de 10e al proeven binnengekregen om te jureren voor de 11e. Die waren de 11e al weer terugstuurd met beoordeling :)

Jaxxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:55

SilviaKok schreef:
Misschien dubbele vraag, worden de proeven beoordeeld op volgorde van binnenkoms? Mijn proef van 4 juni al op 1juni ingestuurd en nog niks terug.

Volgens mij niet hoor.
Ik heb mijn proef op 31 mei ingestuurd en ook nog geen uitslag en volgens mij zijn er nu nog steeds mensen die zitten te wachten op uitslagen van 21 en 28 mei (en misschien zelfs nog wel van 14 mei)

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:55

Imke95 schreef:
Ik ben benieuwd, ik heb 2 weken terug voor het eerst meegedaan & wacht nog op de uitslag :D

App ze even met je combinatienummer en ordernummer en wees duidelijk dat je graag je punten wil weten. (Ze kunnen niet zo heel best lezen nl en anders krijg je een standaard "ja, je filmpje is in goede orde ontvangen".

Proef van 21 mei had ik ingestuurd ruim voor de deadline en punten had ik volgens mij een dag na afloop van het event al.

man73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:00

Ik heb zojuist de uitslag gekregen van 21 mei via de mail, het staat nog niet in mijn knhs, dat wordt volgende week gedaan.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:01

Ik doe (nog) niet mee ivm revalidatie paard. Maar wat mij wel op valt als ik een proef of les liet filmen dat de impuls op zo’n filmpje vaak heel laag lijkt... terwijl dit niet altijd het geval is. Is dat meer mensen opgevallen?