xsensibel schreef:Toch maar eventjes de KNHS geappt. Mijn filmpje is gelukkig wel goed binnen gekomen! Ik ben benieuwd
Heb ik ook net gedaan. En alles was goed zeiden ze. Ons geduld wordt gewoon op de proef gesteld i guess haha.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Zou het niet slim zijn om even geen nieuwe online events open te zetten tot de achterstand is weggewerkt?
iris0407 schreef:xsensibel schreef:Toch maar eventjes de KNHS geappt. Mijn filmpje is gelukkig wel goed binnen gekomen! Ik ben benieuwd
Heb ik ook net gedaan. En alles was goed zeiden ze. Ons geduld wordt gewoon op de proef gesteld i guess haha.
_Lorette_ schreef:Zou het niet slim zijn om even geen nieuwe online events open te zetten tot de achterstand is weggewerkt?
Tilmar schreef:_Lorette_ schreef:Zou het niet slim zijn om even geen nieuwe online events open te zetten tot de achterstand is weggewerkt?
Er komen nu ook BL juryleden bij om te jureren!
Ik heb net de handleiding gehad, snel aangeven wanneer ik tijd heb!
man73 schreef:_Lorette_ schreef:Zou het niet slim zijn om even geen nieuwe online events open te zetten tot de achterstand is weggewerkt?
Mee eens!
_Lente schreef:Eens!
En hebben ze misschien ook even tijd om hun pricavy-issue op te lossen...
Juryverklaring maken m.b.t. verwijderen filmpjes van eigen computer na beoordeling (zo werkt dat nl. ook gewoon met projecten van overheden). Voor als ze de filmpjes via wetransfer o.i.d. rondsturen.
Of privélinken via Google drive...mogelijkheden genoeg om te voorkomen dat filmpjes online voor de hele wereld zichtbaar zijn.
Iemand in het topic, sorry weet even niet meer wie..., ging i.k.v. AVG ook een bericht aan knhs sturen. Daar al reactie op gekregen?
Caritas schreef:_Lente schreef:Eens!
En hebben ze misschien ook even tijd om hun pricavy-issue op te lossen...
Juryverklaring maken m.b.t. verwijderen filmpjes van eigen computer na beoordeling (zo werkt dat nl. ook gewoon met projecten van overheden). Voor als ze de filmpjes via wetransfer o.i.d. rondsturen.
Of privélinken via Google drive...mogelijkheden genoeg om te voorkomen dat filmpjes online voor de hele wereld zichtbaar zijn.
Iemand in het topic, sorry weet even niet meer wie..., ging i.k.v. AVG ook een bericht aan knhs sturen. Daar al reactie op gekregen?
Hebben geen issue hoor, av aangepast en daarmee is de kous af, denkt de KNHS.
SilviaKok schreef:Misschien dubbele vraag, worden de proeven beoordeeld op volgorde van binnenkoms? Mijn proef van 4 juni al op 1juni ingestuurd en nog niks terug.
Imke95 schreef:Ik ben benieuwd, ik heb 2 weken terug voor het eerst meegedaan & wacht nog op de uitslag