Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar logeren jullie? Van der Valk? Ik ga proberen tijd vrij te maken. Je gaat met Jonne toch? En Amber den Heyer bedoel je?
Geeft gewoon een makkelijker beeld...
Morgenavond in de her!
Die herfst foto's waren ook zo gaaf!

Supermarkten zijn echt wel een uitdaging geworden qua hoeveelheid prikkels en t lukt niet elke keer om heel vroeg op tegen sluitingstijd te gaan. In mn vorige appartement zat ik op 100m van een kleine supermarkt, dat ging altijd wel, maar nu.. Je kan me echt opvegen na de weekboodschappen
Is ook wel een karaktertje he
Maar als ik mijn verjaardag vier regel ik het zelf en vorig jaar voor het eerst laten bezorgen; ideaal!
Samen met een stalgenootje de sproeiers in de buitenbak aan gedaan en zonder zadel er doorheen gereden.. In mijn geval alleen stappen, want Fes vond het wel even heel spannend
https://www.instagram.com/p/B1o0t9GoW7c ... hare_sheet

Maar boeiend, hij ging aan en niet weer uit. 
Ik heb ook een tijdje redelijk in de buurt van Noordwijk gestaan en ging daar ook wel eens heen, heerlijk! Helaas nu een stukje verder weg vanaf het strand.

I love him
Aan het eind wel heel fijn. Vandaag nog een keertje en dan dinsdag het vliegtuig in. Kan mn mama hem lekker elke dag zelf doen en na mijn vakantie afsluiten met wedstrijd. Voor haar ook wel eens fijn denk ik. En dan op naar wss de laatste outdoor wedstrijd
Jammer hoor, ik vind t buiten zoveel leuker!
Wel super leuk dat ik de meeste ook gewoon nog op fb kan volgen.
Ik ga duimen voor je dat er progressie komt in het trailerladen, en je straks eindelijk weer samen op stap kan!
Helaas net voor de proef een heupblessure van mijn kant, dus het was vooral proberen blijven zitten en er niet af vallen pff. Wat een pijn had (en heb) ik! Alsnog 196 punten dus viel niks tegen.
Daarna kon ik niet meer zitten/lopen/staan, hoop dat het snel beter gaat.

Uiteindelijk maar geprobeerd gewoon even tijdje te galopperen, dat werkte wel positief en toen kon ik hem eindelijk wat meer rijden, maar nog steeds niet met te veel been. Met baanverkennen buiten ook weer jumpy en hetzelfde probleem als binnen. Toen ook weer veel galop en dat werkte ook positief. En vooral mijn eigen houding erop aanpassen pakte goed uit; voor mijn gevoel als een zoutzak zitten en heel veel praten. Ohja en uitademen.
Daarvoor dus helaas een 4 en dit heeft ons ook een winstpunt gekost... In de tweede proef hadden we 203
Echt mega balen, maar toch wel blij met een aantal andere vooruitgangen die hij boekt; Spanning vloeit al iets sneller af en... we hadden voor 2 eenvoudige wissels gewoon een 7 en een 7,5! Terwijl hij deze vooral op wedstrijd heel moeilijk vindt omdat hij dan moeilijker te verzamelen is. Dus daar echt wel even trots op! (https://www.instagram.com/p/B16CXezodfi ... _copy_link)

Zondag en gister nog echt fijn gereden op trensje dus. Zondag was ie enorm aan, heel ruig en vlug, wel tikkie hectisch. Gister juist ietsje trager, maar liet ie zich wel heel mooi zetten en zoveel rust. En, de held, ging uit zichzelf aan de wissels, want blijkbaar kan ie dat heus wel en ging ie t wel even laten zien
Hij blijft verbazen
Iig top afgesloten, en nu staan de koffers gepakt en mag ik zo (nouja, vandaag) richting vliegveld.
Van de 8 wissels in die 2 proeven zijn er maar 2 echt gelukt haha. Als het goed is gaan we as maandag de trailer met voorlader van een stalgenootje erbij pakken zodat hij iig eerst gaat leren dat hij er gewoon doorheen kan lopen... En ik ga niet kijken want dan weet ik zeker dat ie er niet in gaat