Kimmetje, fijn dat het toch goed ging ondanks de dag ervoor.
Ik heb het vandaag na lange tijd ook weer eens aangedurfd
, die proef 15 gaat me toch stukken lastiger af dan 18 omdat paard in de galop in deze proef mega spanning opbouwt. Hij is mega hypermobiel en springt dan rustig wissels om de pas met z'n achterbenen. Het moet aan mijn zit liggen, of misschien moet ik hem meer laten buigen in de galop om dat gehuppel te voorkomen, ik ben er nog niet helemaal uit. In proef 18 dacht ik echt dat we die M1 wel onder de knie hadden, maar in deze proef komen er dus toch wel wat problemen naar boven waar ik nog hard aan moet gaan werken. Gelukkig vandaag in de proef alleen bij het aanspringen zo'n storing. Even gecorrigeerd en verder gereden. Verder wel onstuimig voor het M1, maar geen grote fouten. Hopelijk is ons weer een winstpuntje gegund.
De galop-stap overgang uit contra deed ie maar zo. Hij heeft het nu alleen wel warm door de weersverandering en zijn wintervacht dus wat korter gehouden. Donderdag nog wat lijntjes uit de proef pakken en dan kan het zondag niet aan de voorbereiding liggen
ken hem ook al uit mijn hoofd.
snel aftellen tot je hem weer ziet.
Hij was in het begin wel explosie gevaarlijk maar gelukkig bij wat gestaak en huppels gebleven ipv rotsprongen. Op een gegeven moment was hij weer met mij en kon ik fijn rijden. Er kunnen nog genoeg dingen beter, maar echt tevreden voor een debuut. Dit was gewoon mijn eerste proefje in een 20x60 bak, zo tof! Morgen opsturen, spannend
wat een prestatie zeg!!