man73 schreef:Ik wacht nog steeds op mijn punten van 21 mei ☹️
Zoals hierboven dus aangegeven even contact zoeken met de KNHS. Wie weet is die ook ergens blijven hangen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Padoertje schreef:Dat wel, maar ik vind het jammer dat de combinatie niet wat meer moeite heeft genomen om o.a. het eigen haar even in een knot te doen en een net shirtje aan te trekken. Ik ben dan misschien van de oude(re) stempel met mijn 40+ maar denk dat de jury het wel kan waarderen als een combinatie zichzelf zo netjes mogelijk voorstelt.
daffodil schreef:marjolein88 schreef:Vind het wel leuk om beetje te volgen hoe de juryleden dit allemaal ervaren. Welke klasse was het? En waren die met goede kwaliteit buiten? Of is het binnen ook wel goede kwaliteit?
Jou had ik hahahahaen dat herken ik alleen vanwege de Du Bois naam. Verder herken ik dus echt bijna niemand hoor, hooguit als ik een combinatienr heb.
Ik had vandaag B, L1, M1 en M2.
JorisDy schreef:Ik ga hopelijk volgende week mijn eerste proefje opnemen, maar hoe belangrijk is het dat de bordjes goed hangen? Voor mijn filmer is het namelijk fijner om bij de A te staan, maar ik kan niet alle bordjes omhangen op stal .
Padoertje schreef:Eveline77 schreef:
Filmpje is wel mooi scherp gebleven...
Dat wel, maar ik vind het jammer dat de combinatie niet wat meer moeite heeft genomen om o.a. het eigen haar even in een knot te doen en een net shirtje aan te trekken. Ik ben dan misschien van de oude(re) stempel met mijn 40+ maar denk dat de jury het wel kan waarderen als een combinatie zichzelf zo netjes mogelijk voorstelt.
PSvanLot schreef:JorisDy schreef:Ik bedoel hoe de bak nu is ingedeeld. Natuurlijk zou ik dan zelf de A als C gebruiken.
Ik kan bijna op geen enkel filmpje de bordjes lezen. Ik zie enkel een wit vlak, maar die zijn wel belangrijk voor her beoordelen van de proefjes. Anders zie je niet of de figuren kloppen.
Suzan_bobar schreef:man73 schreef:Ik wacht nog steeds op mijn punten van 21 mei ☹️
Zoals hierboven dus aangegeven even contact zoeken met de KNHS. Wie weet is die ook ergens blijven hangen...
Flicka12 schreef:Bij ons was ook alleen ruimte om te staan bij A. Dus alle letters geprint en de bak ‘omgedraaid’werkte prima! Was alleen helemaal gedesoriënteerd
MarryAnneR schreef:..
De buren zijn blij iig dat wij weer gewoon op wedstrijd gaan i.p.v. thuis... die zijn namelijk al weken buiten de boel aan het verbouwen en kom ik weer vragen om even te stoppen..
Dispar_Vulgo schreef:MarryAnneR schreef:..
De buren zijn blij iig dat wij weer gewoon op wedstrijd gaan i.p.v. thuis... die zijn namelijk al weken buiten de boel aan het verbouwen en kom ik weer vragen om even te stoppen..
Hoezo moeten je buren stoppen met klussen als jullie een proefje opnemen (op eigen terrein, neem ik aan?)?
Ik heb al proefjes opgestuurd waar ze met kettingzaag bomen aan het snoeien waren, pratende stalgenoten, blaffende honden, paarden langs de bak lopen etc etc. Ja irritante geluiden voor de jury, maar ze kunnen het geluid ook zacht zetten![]()
Ik kan (helaas) niet de hele wereld plat leggen om mijn proefje op te nemen, maar dat is op 'normale' wedstrijd ook niet zo.