Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
de still van draffoto is leuk, lekker fanatiek
Woensdag weer gereden en toen voelde hij gelukkig weer goed aan. Ik heb de biceps ingescheurd, kan wel rijden, maar niet tillen/kracht zetten en ook de arm niet strekken. Voor de rest red ik me wel. En het was gelukkig al mijn slechte arm
Morgen weer rijden, als het kan qua weer zondag misschien weer naar de binnenbak, dan eerst even aan longe
urosa schreef:Caaroo, heb je punten alweer terug? En het fris zijn zat wel in de luchtde still van draffoto is leuk, lekker fanatiek
de jury merkte ook de iets te harde bak op en rekende de spanningsfoutjes natuurlijk flink af. Harde les voor mij...
hoe is het nu met je arm?
en voor het eerst een M1 proef opgenomen. Losrijden ging fijn!! Toen de proef opnemen dat ging natuurlijk helemaal de mist in. Ik kreeg wat zenuwen en daarmee verpestte ik werkelijk alles in galop....
tot 3x toe verkeerd aanspringen, zelfs een volte gedraaid om opnieuw te kunnen beginnen enzovoort. 
dus alsnog de eerste in moeten sturen. Super jammer! Maar alsnog zie ik het maar als een wijze les
hopelijk staan er nuttige tips bij de andere onderdelen, dan heb ik er nog wat aan
dat ziet er heftig uit zeg!! Doe maar voorzichtig! 
achteraf heb ik wel enorm spijt dat ik heb ingestuurd want ik ben stiekem zelfs bang voor een verliespunt, alles boven 150 ben ik dus in dit geval al tevreden mee

en niet als het vriest of regent enz. Dat is wel wat anders dan een paar weken geleden.
beetje longeren en in beweging houden. Verder is onze bak onder gesneeuwd en gevroren dus het is gewoon “verplicht vakantie”
mega frustrerend! Alles boven 150 punten ben ik dit keer tevreden mee, niet mijn style maarja het was gewoon echt een bagger proef.
Op moment van insturen dacht ik; dit kan op wedstrijd ook gebeuren dus gewoon indienen. Maar later bedacht ik me wel dat ik een reguliere wedstrijd had afgegroet in Zo’n geval
nu maar hopen dat het tenminste geen verliespunt oplevert....
zo spannend!!
ik ben jaloers haha!
zo veel fouten en steeds verkeerd aanspringen enzo dat sloeg natuurlijk nergens op! maar je hebt gelijk...
Ik kan er alleen maar van leren... word wel met de dag zenuwachtiger voor de punten dus ik hoop dat het niet te lang meer hoeft te duren
Heb ze nog niet op de computer bekeken, ga ik denk ik morgen doen en dan gelijk wat oefenen met bewerken.
maar we zijn ook nog maar op bijna week 2 van de 6 voorspelde herstel weken. Arm is ook warmer, moest gelijk aan paarden met warme benen en koelen denken
kun je lang last van hebben hoor, het zag er echt gemeen uit
ging wel over niveau lager, maar de basis wordt niet slechter in die maanden. Dan kan je je echt wel slechte stukken veroorloven. Gefeliciteerd! Geen winst, maar heel goed juist zo 
Mevrouw wordt steeds dikker, dus serieus trainen zal er toch niet meer van komen. 
linda2008 schreef:
hopelijk krijg je geen corona, dat lijkt me ook zwaar en gevaarlijk gezien je lichamelijke conditie. Zijn er veel besmettingen of testen ze pas na 5 dagen van het eerste geval?
Daarna wel braaf en fijn getraind! Gisteren ook weer fijn gereden. Hij moest even wennen aan het nieuwe zadel, ook niet gek omdat de vorige hem echt dwars zat, maar hij loopt nu fijner in de lengtebuiging dan eerder.