Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kara schreef:Moest ik voor vandaag 2 proefjes opnemen 1x L2 en M1, ben ik net van de trap gevallen en kan ik onmogelijk rijden. Iemand een idee hoe je dat moet doorgeven?
Voel me zo banketstaaf dat ik nu niet kan rijden maar ook dat een ander dus niets kan vanwege de plek die ik heb ingenomen
Eveline77 schreef:Vraagje voor een jury...
Krijgen jullie ook de opmerkingen die ingevuld worden op de app doorgestuurd? Ik heb bij opmerkingen naast het ordernummer ook nog info over opname datum toegevoegd omdat dat fout was gegaan met filmen.
PSvanLot schreef:Eveline77 schreef:Vraagje voor een jury...
Krijgen jullie ook de opmerkingen die ingevuld worden op de app doorgestuurd? Ik heb bij opmerkingen naast het ordernummer ook nog info over opname datum toegevoegd omdat dat fout was gegaan met filmen.
Ja die staan onder het filmpje. Soms hele verhalen haha, maar vaak ook heel handig. Bijvoorbeeld naam, naam paard en combinatienummer.
swatch schreef:Ik heb net een filmpje geüpload, duurde wel even maar denk dat het wel gelukt is. Ik zie nu in de app bij nieuws dat er een combinatie in beoordeling is. Volledig filmpje zichtbaar.... kan toch niet de bedoeling zijn?
marjolein88 schreef:Vind het wel leuk om beetje te volgen hoe de juryleden dit allemaal ervaren. Welke klasse was het? En waren die met goede kwaliteit buiten? Of is het binnen ook wel goede kwaliteit?
Eveline77 schreef:carika schreef:Ik zie ook een filmpje, M2 dressuur.
Filmpje is wel mooi scherp gebleven...