Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:18

Hier ook nog niet. Ik check maar 1x per dag.

Had proefje al op 31-5 ingestuurd voor 4-6, maar heb niet echt het idee dat ze het (per klasse en datum) op volgorde van binnenkomst beoordelen.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:38

Moest ik voor vandaag 2 proefjes opnemen 1x L2 en M1, ben ik net van de trap gevallen en kan ik onmogelijk rijden. Iemand een idee hoe je dat moet doorgeven?
Voel me zo banketstaaf dat ik nu niet kan rijden maar ook dat een ander dus niets kan vanwege de plek die ik heb ingenomen

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:51

kara schreef:
Moest ik voor vandaag 2 proefjes opnemen 1x L2 en M1, ben ik net van de trap gevallen en kan ik onmogelijk rijden. Iemand een idee hoe je dat moet doorgeven?
Voel me zo banketstaaf dat ik nu niet kan rijden maar ook dat een ander dus niets kan vanwege de plek die ik heb ingenomen

Even appen of mailen..
Hier iets soortgelijks, pony liep gisteren niet lekker, dus gelijk gisteren geappt dat hij niet goed liep en dat opnemen niet ging lukken. Morgen dierenarts, hoop dat hij zich snel beter voelt :(

Edit: en je combinatienummer en proef even noemen, scheelt ze weer werk :)

kara

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:05

Oh super ga ik dat even doen. Baal er echt van

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:25

Snap ik! Rustig aan doen en dan kan je weer :)

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:34

Dat doe ik, kan weinig anders

ihartman85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:40

Ik lees al een tijdje mee hier en inmiddels 6x gefilmd. Ik wou even mijn ervaring delen want ik lees veel berichten van mensen die wachten op de uitslag. Ik heb vandaag pas de uitslag van 14 mei gekregen.
8 mei gefilmd
Na de 14e 7 werkdagen afgewacht en toen een appje gestuurd naar knhs met de vraag of mijn filmpje goed was ontvangen. Dat was zo.
Na weer een week wachten heb ik weer een appje gestuurd. Toen kreeg ik een beetje bot en standaard antwoord dat mijn filmpje wel goed was binnengekomen en dat ik maar geduld moest hebben.
Vorige week gemaild dat ik snap dat ze het kneiterdruk hebben maar dat ik nu toch echt het gevoel had, dat mijn proef ergens is blijven hangen. Afgelopen donderdag kreeg ik antwoord op mijn mail dat ze het gaan uitzoeken en jawel, eergister weer een mail. Mijn proef is wel naar een jury gestuurd maar is nooit teruggekomen. Hij is met spoed naar een andere jury gestuurd en dus vandaag uitslag + protocol.

Dus eigenlijk wat ik zeggen wil: het helpt niet om hier steeds te zeggen dat je nog wacht. Als je het echt niet "vertrouwd", neem gewoon contact op met het knhs.

Morgen nog een keer filmen en eind juni weer op pad.
Ik las ook iemand die twijfelt welke klasse op te geven. Ik heb hetzelfde: Nu L1+8, nog 2 proeven die ik terug moet krijgen en nog 1 filmen. Heb me voor real-life meetmoment nog maar L1 opgegeven voor de zekerheid. Mocht ik er toch nog 2wp's bij rijden, hoop ik dat ik het meetmoment kan wijzigen in L2.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:01

Zo, kindjes in bed, vriendje uit eten met collega's en ik op de bank wat proeven beoordelen.

Wat ik me net ineens bedacht. Ik denk dat als je je punten nog niet hebt van een evenement, dan gok ik erop dat ze nog niet beoordeeld zijn. Ik heb al een aantal bekenden gehad en tot 3x toe kreeg ik via SM een berichtje hoe toevallig het was dat ik net hun proef had. Dat berichtje kreeg ik dan echt binnen 24 uur nadat ik ze teruggestuurd heb.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:02

Vraagje voor een jury...
Krijgen jullie ook de opmerkingen die ingevuld worden op de app doorgestuurd? Ik heb bij opmerkingen naast het ordernummer ook nog info over opname datum toegevoegd omdat dat fout was gegaan met filmen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:12

Eveline77 schreef:
Vraagje voor een jury...
Krijgen jullie ook de opmerkingen die ingevuld worden op de app doorgestuurd? Ik heb bij opmerkingen naast het ordernummer ook nog info over opname datum toegevoegd omdat dat fout was gegaan met filmen.

Ja die staan onder het filmpje. Soms hele verhalen haha, maar vaak ook heel handig. Bijvoorbeeld naam, naam paard en combinatienummer.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:19

PSvanLot schreef:
Eveline77 schreef:
Vraagje voor een jury...

Ja die staan onder het filmpje. Soms hele verhalen haha, maar vaak ook heel handig. Bijvoorbeeld naam, naam paard en combinatienummer.

Top, duidelijk!

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:37

Is dat fijn voor jullie? Dat combinatienummer etc daar staat?

Ik wou de eerste keer een heel verhaal typen dat ik hard werk om beter in het zadel te passen (afvallen) maar dat ik net ben bevallen en het nog niet zo vlot na zes weken. Toen dacht ik: volgens mij heeft een jury hier helemaal niets aan :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:40

zo'n heel verhaal niet, maar ik vind het wel prettig om te kunnen zien hoe iemand heet bijvoorbeeld. Ik versta het gewoon 9 van de 10 keer echt niet. Ja of je moet een heel heldere filmer hebben die het zegt.

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:42

Ik heb net een filmpje geüpload, duurde wel even maar denk dat het wel gelukt is. Ik zie nu in de app bij nieuws dat er een combinatie in beoordeling is. Volledig filmpje zichtbaar.... kan toch niet de bedoeling zijn?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:47

swatch schreef:
Ik heb net een filmpje geüpload, duurde wel even maar denk dat het wel gelukt is. Ik zie nu in de app bij nieuws dat er een combinatie in beoordeling is. Volledig filmpje zichtbaar.... kan toch niet de bedoeling zijn?

Ohjee... alwéér. Erg vervelend, ergens zal toch een bugje zitten, of is heel Nederland de 'derden' die het een week kunnen bekijken?

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:52

Is dit wat jullie dan van de week bedoelden? Ik begreep het toen niet zo goed, dacht dat er toen bedoeld werd dat je op je eigen combinatienummer via Google een filmpje kon vinden.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:53

Van hele verhalen ben ik ook niet gecharmeerd maar van naam/combinatienummer wel.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:54

PSvanLot schreef:
Van hele verhalen ben ik ook niet gecharmeerd maar van naam/combinatienummer wel.

Goede tip. Ik was in de veronderstelling dat dat niet mocht.

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:57

Ik zie ook een filmpje, M2 dressuur.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:18

carika schreef:

Filmpje is wel mooi scherp gebleven...

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 21:44

Weet iemand waarom je geen bevestiging krijgt van het uploaden van je filmpje? Ik vraag mezelf af of het uploaden goed is gegaan, kun je dit ergens navragen?

Verder een vraag aan de juryleden, ik zou mijzelf graag aanmelden als B/L jury en ook e.e.a gaan jureren, waar kan ik mij hier voor aanmelden?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:00

marjolein88 schreef:
Vind het wel leuk om beetje te volgen hoe de juryleden dit allemaal ervaren. Welke klasse was het? En waren die met goede kwaliteit buiten? Of is het binnen ook wel goede kwaliteit?

Jou had ik hahahaha :D en dat herken ik alleen vanwege de Du Bois naam. Verder herken ik dus echt bijna niemand hoor, hooguit als ik een combinatienr heb.

Ik had vandaag B, L1, M1 en M2.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:02

Eveline77 schreef:
carika schreef:

Filmpje is wel mooi scherp gebleven...

Dat wel, maar ik vind het jammer dat de combinatie niet wat meer moeite heeft genomen om o.a. het eigen haar even in een knot te doen en een net shirtje aan te trekken. Ik ben dan misschien van de oude(re) stempel met mijn 40+ maar denk dat de jury het wel kan waarderen als een combinatie zichzelf zo netjes mogelijk voorstelt.

man73

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:15

Ik wacht nog steeds op mijn punten van 21 mei ☹️

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:18

aaaah! Eerst is van de week de video op zijn kop gefilmd. Vandaag opnieuw gereden, nu wil de video niet insturen. maar ik krijg hem ook niet van mijn telefoon af.... baal baal baal!