Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:14

daffodil schreef:
Nou ik had er toch een paar hele fijne bij, beste punten uitgedeeld! Alles is terug naar de KNHS en dat zijn dus ook proeven van het event van vandaag!

Er zaten er twee bij met een kwaliteit film om te zoenen zeg. Zo helder en scherp, het kan dus echt wel!

Bizar dat het zo wisselt met de beeldkwaliteit zeg!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:16

daffodil schreef:
Nou ik had er toch een paar hele fijne bij, beste punten uitgedeeld! Alles is terug naar de KNHS en dat zijn dus ook proeven van het event van vandaag!

Er zaten er twee bij met een kwaliteit film om te zoenen zeg. Zo helder en scherp, het kan dus echt wel!

Welke klasse had je?

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:16

Maeike1979 schreef:
iris0407 schreef:
Hier nog steeds geen punten van 28 mei M1 :(

Idem voor de L1 van 28 mei.. ze maken het echt spannend ☹️

M1 van 21 mei ook nog niet hoor :+ .

estell__

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:18

Ben trouwens mega blij dat andere dat ook hebben die spanning. Daarom rij ik ook gewoon deze proeven. Het is allemaal nog niet 110% bevestigd maar aan de andere kant denk ik weet je je loopt hier altijd tegen aan op welk moment je ook gaat starten. Een proef rijden is gewoon heel anders als thuis trainen. Tenminste.... dat vind ik wel

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:21

estell__ schreef:
Ben trouwens mega blij dat andere dat ook hebben die spanning. Daarom rij ik ook gewoon deze proeven. Het is allemaal nog niet 110% bevestigd maar aan de andere kant denk ik weet je je loopt hier altijd tegen aan op welk moment je ook gaat starten. Een proef rijden is gewoon heel anders als thuis trainen. Tenminste.... dat vind ik wel

Ik rij zelfs al anders als ik privé les heb (erg hè).

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:22

daffodil schreef:

Vind het wel leuk om beetje te volgen hoe de juryleden dit allemaal ervaren. Welke klasse was het? En waren die met goede kwaliteit buiten? Of is het binnen ook wel goede kwaliteit?

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:25

Rosanna1990 schreef:
Maeike1979 schreef:
Idem voor de L1 van 28 mei.. ze maken het echt spannend ☹️

M1 van 21 mei ook nog niet hoor :+ .

Ik ook nog niet B van 28 mei. Ik wacht (in spanning) geduldig af :j

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:32

Caritas schreef:
estell__ schreef:

Ik rij zelfs al anders als ik privé les heb (erg hè).

Ja ik ook! Vind dat ook een dingetje....

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:09

SilviaKok schreef:
Een vraagje! Ik heb nu 8 wp in het L1, hoop met de proef van 4juni 2 punten te rijden. Deze week zowel l1 als l2 gefilmd. Als ik vandaag geen of maar 1 punt krijg voor 4 juni stuur ik sowieso L1 in. Maar hoop natuurlijk 2 en dan L2 op te sturen.nu heb ik morgen meetmoment op de club. Hier sta ik op voor L2. Kan ik dat denk je laten staan? Verwacht namelijk zeker. Punt te rijddn voor 4juni en 11juni. Wat denken jullie?

Waarom wacht je niet gewoon met L2 inschrijven tot je al je punten in het L1 definitief binnen hebt? Scheelt een hoop gedoe en ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom men zo nodig zo snel wil/moet promoveren. Je mag niet voor niks tot de 30 punten uitrijden.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:25

Hier net de punten en protocol van 4 juni terug!
Nichtje reed voor het eerst L2 pony's en had 192,5 punt. Fijn jurycommentaar en een compliment voor mij als filmer :D

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:31

Queelens schreef:
SilviaKok schreef:
Een vraagje! Ik heb nu 8 wp in het L1, hoop met de proef van 4juni 2 punten te rijden. Deze week zowel l1 als l2 gefilmd. Als ik vandaag geen of maar 1 punt krijg voor 4 juni stuur ik sowieso L1 in. Maar hoop natuurlijk 2 en dan L2 op te sturen.nu heb ik morgen meetmoment op de club. Hier sta ik op voor L2. Kan ik dat denk je laten staan? Verwacht namelijk zeker. Punt te rijddn voor 4juni en 11juni. Wat denken jullie?

Waarom wacht je niet gewoon met L2 inschrijven tot je al je punten in het L1 definitief binnen hebt? Scheelt een hoop gedoe en ik snap eerlijk gezegd niet zo waarom men zo nodig zo snel wil/moet promoveren. Je mag niet voor niks tot de 30 punten uitrijden.

En je mag ook niet voor niets promoveren bij 10 ;)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:38

daffodil schreef:

Hoe scherp het is ligt helaas niet aan de kwaliteit van degene die het instuurt maar aan het programma van de KNHS. Heb er al heel veel via wetransfer gehad. Dat is wel heel fijn.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 16:42

Yeahhhh!! Ik mag ook gaan beoordelen!!
Heb er al een heel aantal uit dit topic van extra commentaar voorzien, maar nu mag ik voor echt!!
Zoveel zin in *\o/*

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:02

Tilmar schreef:
Heb er al een heel aantal uit dit topic van extra commentaar voorzien, maar nu mag ik voor echt!!
Zoveel zin in *\o/*

Oh wat leuk!! Weer iemand fris en fruitig! Heel veel kijkplezier en leuk dat je zo enthousiast bent. De andere juryleden vind ik ook zo leuk meedoen! Wordt er helemaal vrolijk van!

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:04

daffodil schreef:

Zo enthousiast.. ik hou ervan! Van vandaag! Dat gaat super snel dus.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:09

Tilmar schreef:
Zoveel zin in *\o/*

Daar zullen ze heel blij mee zijn!

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:18

Wat leuk Tilmar!

Doe je die van mij van 4 juni even? <<)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:30

daffodil schreef:

O wauw! Nu alweer terug voor het event van vandaag. Welke klasse(s) had je te beoordelen?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:37

Tilmar schreef:
Zoveel zin in *\o/*

Super leuk! Je hebt mij heel fijn geholpen! :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:40

Heb voor morgen weer een hele hoop binnen gehad, heb alvast een plukje gedaan, maar alles gaat morgen pas terug. L1 en M1 van 4 juni.
Had er net 1, zo mooi strak binnenkomen, dat was echt een 9!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:46

WenK schreef:
Heb voor morgen weer een hele hoop binnen gehad, heb alvast een plukje gedaan, maar alles gaat morgen pas terug. L1 en M1 van 4 juni.
Had er net 1, zo mooi strak binnenkomen, dat was echt een 9!

Dat waren wij dan sowieso niet. Patent op náást de AC lijn gaan. :')

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:55

Succes met jureren allemaal! Wij wachten nog (on) geduldig op onze punten :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 17:58

En wij werken rustig door voor jullie...

Overigens, wij krijgen de protocollen met een link naar het filmpje, voordat we dus daadwerkelijk de proef gaan beoordelen zien wij de combinatie niet. Op basis van hoe jullie eruit zien kan ik dus vooraf echt niet zeggen of je erbij zit.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:03

Ohw wat een mooie punten worden er gereden. Net nog ff gecheckt, maar nog niets helaas. We wachten nog maar ff, maar het geeft wel hoop dat de data steeds dichter en al voorbij 4-6 zijn.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:18

Ik ben benieuwd naar mijn punten. De linker galop knop was een beetje stuk, dat kan op wedstrijd ook gebeuren dus gewoon ingestuurd. Zaten ook hele nette stukken tussen. 4 juni is voorlopig mijn laatste keer online ga vanaf juli meetmomenten starten.