Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marijkeeee schreef:Zo hé Gomir dat is wel schrikken van de trailer! Leuke plannen voor de 2jarigeben erg benieuwd!
@Cioccolato: Dat is toch heel netjes 4e ! ondanks dat je niet fit was. Je hebt een stel leuke veulens
Afgelopen zaterdag een dagje Ermelo, nou dagje, vond het best een lange dag. Was NK vereniging kampioenschap. In de ochtend rond half 10 al vertrokken van stal richting de manege en daar Ivonne op vrachtwagen gezet en in de avond was ik rond 22.30u weer thuis. De vrachtwagen liep ze zo op, braafEraf was wel een beetje spannend maar de 2de keer had ze door dat het laatste stuk eraf springen geen zin heeft en ze gewoon rustig eraf kan lopen.
Al met al was het wel een hele leuke dag met het team en Ivonne sprong een mooie foutloze ronde. Met zoveel gemak, echt wel genieten dat paardHelaas waren 2 andere springers die het wat minder goed deden. Dat was jammer want de dressuur hadden hele mooie hoge punten! Bij het springen 2 foutloos en 2 met veel fouten
![]()
Ach we hebben een poging gedaan en Ivonne is vrachtwagen proof
![]()
Filmpje van het parcours: https://youtu.be/olXlHqKJOk0
gomir schreef:Ik heb gister de drie-jarige weggebracht voor het zadelmak maken. Was nog hele belevenis, zouden met de trailer, stond er best vlot op, maar toen bleek de hele voorpunt losgescheurd te zijn van de kap. Dus in het dorp gestopt, afgeladen en lopend terug. Gelukkig wou ze daana ook nog wel braaf op de vrachtwagen met een beetje aanduwenHaar 2-jarige broer ook meteen even bewonderd, die is mooi opgedroogd! Binnenkort op de foto's en als dat goed lijkt komt hij naar huis en ga ik hem misschien wel richting de hengstenkeuring trainen.
Cioccolato schreef:Goed bezig!
Hier ook niet stil gezeten.
Veel lol van de babys
[KS-ITP] Overeenkomsten halfbroer en halfzus
Vos was nog 4e in Norg, maar ik niet fit. Dus balk in het springen en mindere dressuur. Maar wel foutloze cross binnen de tijd. Fijn paard.
De 3 jarige braaf zadelmak, drachtig gescand op 104 dagen van de week.
1 merrie met veulen is alweer terug in training en heeft haar eerste sprongen onder de man gemaakt!
Elitedeux schreef:Leuk paard Laura! Hopelijk is die er snel! Hoe heb je hem gevonden?