weet ik tenminste dat ik de punten echt verdiend heb, of juist niet... maar ik deel de mening wel. Er word soms lacherig over online gedaan, maar ik heb ook zeker het idee dat hier en daar strenger gejureerd word. Alsof juryleden je nu eerder nadeel bij twijfel geven, dan het voordeel....Urosa, echt heel knap hoor! Doe het je niet na!
Imaginaerum, hmm dat is jammer. Het dekenplekje werd dus aangezien voor een spoorplek? Jammer zeg!! Maar gelukkig wel een winstpuntje
(dat “verzacht de pijn” dan toch een beetje
) Hier ook geen binnenbak maar wel enorm verwend met een splinternieuw aangelegde buitenbaan met eb en vloed bodem
dus gelukkig geen last van plassen en gekkigheid
hopelijk zijn ze niet te lang weg voor reparatie. Maar het zal inderdaad nog wel even duren voordat we weer op wedstrijd mogen ben ik bang
maar als ik dan in stap ben, lukt het redelijk om met mijn handen weg te duwen. Omdat ik dan alle kracht aan 1 kant heb, werkt dat beter dan sturen aan de teugels want dat is onbegonnen werk als ze zo dwars doet
maar over een paar weken is dit weer weg en dan hebben we weer een stapje vooruit gezet
(Hopelijk hihi)
heb zowat de hele tijd doorgezeten, hij zat zoooo lekker
Voelde voor mij wel als echte durchlässigkeit 

het was nog niet echt geland ofzo 

Mijn lieve kleine M1 dressuurponytje