[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:26

hier krijgen ze ook niet zo lang de tijd.

Hoe vervelend ook, deze slag heb je verloren.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:50

Jeetje zeg... Wat rot... Wij hebben er ook zo een gehad..

Wij zijn weer op concours, vind het B gewoon laag :') Maar het L staat dan vaak wel weer serieus... Er zitten bijzondere lijnen in zullen we maar zeggen :+

_Elke

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:57

Jeetje Balen zeg mette!!! Ik zou toch maar es iemand inschakelen..

Maar inderdaad, is het angst of koppigheid?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:40

Andre Noordman vragen zou ik zeggen. Al ben ik wel benieuwd waar het mis gaat.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 11:51

Na het stellen van mijn vraag lees ik nog een beetje mee :) hoop dat, dat niet erg is.

Wat vervelend van het trailerladen!
Mijn pony maakte er een spelletje van, die heeft 1x een goede zwiep tegen zijn kont gehad toen hij op het punt stond naar achteren te denderen en toen was het klaar.
Mijn paard vond het echt spannend (trillend op de trailer staan, bezweet er af komen). Daar hebben we de trailer in het gangpad gereden en de deur dicht gedaan. Vervolgens heel rustig met wat lekkers de trailer opgelokt :') (dus zonder tijdsdruk omdat we ergens heen moesten, gewoon oefenen).
Andere mensen verzocht weg te gaan, gewoon mijn vader en ik samen.
Stilstaan, pasje naar achteren mocht maar wanneer ze naar achteren denderde liep ze tegen de bezem aan.
Nu vind ze het nog steeds spannend maar is ze super fijn te laden.

Aanpak ligt heel erg aan de achterliggende reden van het niet de trailer op willen. Misschien toch verstandig om iemand met veel ervaring om hulp te vragen.
Heb je al eens geprobeerd te laden zonder stress? Dus gewoon laden zonder dat je ergens heen moet? Wanneer je op tijd staat ben je zelf wat meer gestresst en reageer je misschien verkeerd op de signalen.

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:15

Balen mette!!! Ik miste je al haha
Ik had de bb foutloos en de b een schijtfoutje... Maar dik tevreden... Wordt slecht gesprongen vandaag ondanks dat er wel veel nul zijn maar jeetje.... Niet kijken hoe hahaha

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 16:32

Ik was foutloos in de B en een 3e prijs :)
Het rondje L hebben we het maar niet over _O-
Iets met materiaalpech :')
Op de eerste hindernis echt zo'n schijtfout, ik hoorde der niet eens de balk raken maar hij viel toch..
In het lijntje van 3 naar 4 verloor ik mijn beugel, dus dacht die vis ik zo wel weer op... Nou niet dus, beugelriem gebroken (naja losgeschoten bij het stiksel)... Wat zal ik doen := Toch maar doorgereden, de dubbels verdienden geen schoonheidsprijs, een balk op de eerste van de dubbel en verderop ergens nog een balk. Ik was veel te druk bezig met op m'n paard blijven zitten om me daar druk om te maken :+ De finish gehaald en uiteindelijk nog best redelijk ook gezien de omstandigheden. Daarna even zoeken naar mijn beugel, maar die werd redelijk snel gevonden :P
Volgende keer word appeltje-eitje denk ik met 2 beugels :')
Hoop geleerd zullen we maar zeggen ;)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 16:46

Na totaal 6 uur staat hij erop en zijn we onderweg naar assen. Mama gaat morgen iemand bellen om een afspraak te maken want zo kan het niet.. Me hele schouder doet pijn want hij gaat met iedereen aan de loop en mn handen zijn kapot.
Gelukkig nu 10 weken niks met de trailer.
Komende zondag dan maar B springen in assen.

Oh wel goed gedaan Adrienne :)
Vorige keer reden ze ook al zo slordig allemaal in heeten

selinafaber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:16

Cioccolato schreef:
Maar is het angst of is het uit proberen?
Het is toch van de zotte dat het zo lang moet duren?

Uitproberen en ze is gewoon heel slim!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:23

Volgens mij willen veel nu gewoon zo snel mogelijk die 10 winstpunten halen. Hoe maakt niet uit.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:12

Jeetje mette wat een gedoe! Kan idd niet zo op deze manier..
Oepsie Goldie, goed van je dat je gewoon hebt uitgereden zeg haha, doe ik je niet na :P
Fijn Adrienne!

Ik wil nu ook wel graag mn 10 puntjes hebben voordat die nieuwe punten regeling weer in gaat :') Al gaat dat 'm niet worden ben ik bang..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:39

Geen last van zelf maar kind helaas wel. Morgenavond naar Bathmen maar eens kijken hoe ze dat allemaal bedacht hebben.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:06

Met 33 winstpunten in de b en 4 in het l ook geen last van. Tot volgende jonge gup weer mee kan op concours.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:08

Ik gelukkig ook niet meer.. Voelt beetje als ' net op tijd '

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:43

Welke nieuwe regeling?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 22:51

Foutloos en minimaal 60 punten is één winstpunt. 75 punten zijn twee winstpunten.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:39

_Elke schreef:
Ik gelukkig ook niet meer.. Voelt beetje als ' net op tijd '

*\o/* 75 punten, ze zijn niet wijs. Daar ben je menig concours gewoon eerste mee.

Maar ik mag geloof ik versneld promoveren. Met meerdere paarden M springen geweest. 1x Z dus mag nog wel B

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:07

Dan mag je idd versneld promoveren tot en met de M Anne :j
Ik ook, maar voorlopig heb ik meer last van te veel dan van te weinig winstpunten in de B :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 06:22

Ik kom de B straks niet uit maar kan er toch niks aan doen nu, met de rhino hou ik alles thuis.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:11

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:42

Ik had er nog maar 2 ofzo dus we schikken ons er maar in. Vind het geen verbetering die nieuwe regels maar goed, we moeten het er mee doen he..

Mette1998 schreef:
Na totaal 6 uur staat hij erop en zijn we onderweg naar assen. Mama gaat morgen iemand bellen om een afspraak te maken want zo kan het niet.. Me hele schouder doet pijn want hij gaat met iedereen aan de loop en mn handen zijn kapot.
Gelukkig nu 10 weken niks met de trailer.
Komende zondag dan maar B springen in assen.

Oh wel goed gedaan Adrienne :)
Vorige keer reden ze ook al zo slordig allemaal in heeten

Als het zo lang duurt is het meestal niet uitproberen hoor.. Kun je er beter iemand bij halen want dat schiet niet op. Met Evel ook gedaan en toen was het opgelost, bij ons vooral een dingetje met houding. Hoe simpel kan het zijn.

Goldie schreef:
Ik was foutloos in de B en een 3e prijs :)
Het rondje L hebben we het maar niet over _O-
Iets met materiaalpech :')

Wat een verhaal joh! Gelukkig ben je blijven zitten en gefeliciteerd met je prijs. :D

En Mistid Z gestart, wat ga je hard joh!!

Heb hier een Amerigo zadel om te proberen, uit dezelfde fabriek als Equipe. Is net een pakje roomboter zo zacht! :oo Ook een Equipe liggen, dus deze week de knoop doorhakken. :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:09

Aan wat voor prijsklasse moet ik bij een Amerigo denken? Die Equipe is dat die ene die op mp stond? Fijn dat dit lijkt te passen! :D

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:28

Ik zou gisteren met dat mooie weer bijna verongelukken. Stom paard. Schrok zich een hartverzakking van een zwartbonte shet, maakte in een split second een 180 graden draai, kon dat niet helemaal bolwerken met de benen op het asfalt en klapte achter onderuit, sprong vervolgens weer in de benen en ging er vol gas vandoor op datzelfde asfalt. Na 100 meter had ik hem in de ankers op het gras. Hij stond letterlijk te shacken van schrik en ik voelde zijn hartslag door mijn chaps heen.
De jonge pony van mijn dochter keek heel droog achterom wat die achtelijke malloot toch aan het doen was en liep gewoon verder richting aanstormende shetje.
Schade: ontvellingen aan de achterbenen en hoeven die eruit zien alsof ze door een amateursmid met een rasp bewerkt zijn. Vandaag kogel wat opgelopen maar gelukkig niet kreupel.

Was wel blij dat de ijzers er nog niet onder zaten want dan was ik wel met het hele spul tegen het asfalt geklapt. Domme actie van hem, hij deed echt of ie nog nooit een bonte shet gezien had terwijl die toch ook regelmatig langs zijn wei lopen. Zo af en toe spoort die knol echt niet.

Denk dat hij een deja-vue had van die zwartbonte pinken, daar is hij zich ook al eens het leblazerus van geschrokken. Die zijn ook heel eng als je egaal lichtbruine koeien gewend bent. 8)7

Gevalletje doet ie anders nooit.... hahaha :D Mijn onafhankelijke zit is weer getest... doet het nog goed, mijn dochter snapte niet hoe ik in godsnaam kon blijven zitten. Paar fietsers die net aankwamen ook niet. Lang leve het springzadel waar ik in vastgelijmd lijk te zitten.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:53

Oei! Gelukkig is het goed afgelopen! :D

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:51

Jeetje raar beest. Gelukkig dat de schade meevalt en je bent blijven plakken!
Ben wel benieuwd hoe dat voelt Pantykous :')