Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:24

dropje_90 schreef:
Ik heb ook mijn punten terug van de 28e. Was een nette stabiele proef in het m1. 170 punten en veel commentaar waar ik mij zeker niet in kan vinden.. onder andere dat ik scheef achterwaarts zou gaan. Ik kan het niet terug vinden.. -O- Erg streng en veel eisen die in het m1 in mijn ogen zeker nog niet nodig zijn...
Maar goed, vanavond nog een proefje we zullen het wel zien!

Balen Dropje!

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:25

Zo jammer! Krijg een mail van de KNHS dat de jury mijn proefje niet kon beoordelen omdat de kwaliteit niet goed genoeg is. Ik heb al een aantal filmpjes ingestuurd, opgenomen met dezelfde telefoon en ging steeds goed en nu is de kwaliteit onvoldoende :(
Ik heb filmpje via Wetransfer naar ze gestuurd, hopelijk is dat oké en kan het filmpje dan wel beoordeeld worden. Op mijn telefoon is de kwaliteit namelijk prima... :j

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:32

Dat is balen dropje_90. Je kan dus ook niet zoveel met het commentaar?

Mettee gefeliciteerd met je ruime winstpunt. Zijn er voor het springen ook meetmomenten?

Estell, Annetje, hier ook echt wel spanning voor de thuis-proeven hoor. Merk het ook aan mijn paard, normaal kan hij halsstrekken voor een 8 maar in de proef zakt hij niet vanwege mijn spanning.

Hilli, zonde is dat he. Dan wordt het ook wel een stuk moeilijker om de proef te beoordelen lijkt mij. Mijn laatste proef is in 4k gefilmd maar de filmer heeft de video voor me gecomprimeerd via een programmaatje. Het origineel bleef niks van over na versturen via whatsapp dus ik was bang dat dat via paardrijden.nl ook niet goed zou gaan.

wytlove, mooie punten!

Ik merk dat ik voorgaande proeven verwend ben. Beide keren heel snel mijn punten gehad maar nu dus aan het wachten op mijn punten van 4 juni. Had vorige keer een 7'tjes proef (op zich fijn natuurlijk) dus nu wat pittiger gereden in de hoop dat er ook een 8 tussen komt maar daardoor ook wel wat slordigheidjes dus ben heel benieuwd naar mijn punten.

DoretteK

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:34

Er zijn zeker meetmomenten voor springen. Mijn rijvereniging heeft er vorig weekend al een georganiseerd, ontzettend goed verlopen en heel veel complimenten gehad!

Ik raak nu lichtelijk nieuwsgierig naar mijn punten voor 4 juni :+ Het liefste had ik ze voor het weekend, zondag ga ik een nieuw proefje op nemen.

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:44

Joepie! Punten van de 28e pony L2 terug. Commentaar zeer kundig en terecht. Wel winst. Nu nog geduldig op L2 paard van de 28e wachten en nog 1 keertje pony L2 van de 11e. Komt het toch nog goed met M mogen starten

SilviaKok

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:54

Een vraagje! Ik heb nu 8 wp in het L1, hoop met de proef van 4juni 2 punten te rijden. Deze week zowel l1 als l2 gefilmd. Als ik vandaag geen of maar 1 punt krijg voor 4 juni stuur ik sowieso L1 in. Maar hoop natuurlijk 2 en dan L2 op te sturen.nu heb ik morgen meetmoment op de club. Hier sta ik op voor L2. Kan ik dat denk je laten staan? Verwacht namelijk zeker. Punt te rijddn voor 4juni en 11juni. Wat denken jullie?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:57

Als je morgen een meetmoment hebt ben je die verplicht te rijden in het L1, je hebt nog niet voldoende punten en je kan er ook niet van uit gaan dat ze definitief vandaag komen. Dus zou morgen L1 rijden, als je dan 2 winst rijd, morgen de L2 proef online opsturen.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:00

Als je morgen meetmoment hebt, dan moet je op dat moment 10 winstpunten hebben in de L1 om L2 te mogen starten lijkt me. Dat kan dan alleen als je vandaag nog je uitslag terug krijgt van 4 juni en daar 2 wp voor hebt.

Zijn de gefilmde proeven voor het event van 11 juni?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:01

Mijn lesklantje heeft weer een opmerking over lengte op het protocol staan, ik word dat toch wel echt serieus zat...... wat bezielt een jury toch om een oordeel ergens over te geven waarop je niet mag oordelen.

Het is hetzelfde als oordelen over huidskleur, kleur haar, kort haar, raar gezicht en joost mag weten wat. Als het niet van invloed is op hoe er gereden wordt, hou je er dan verre van buiten! En als het wel van invloed is, hou het commentaar dan ook op dat gebied. Maar iemand beoordelen op uiterlijk? Ik vind het echt ontzettend raar en maak er weer melding van.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:02

Maar dan is ze te laat met insturen toch... Ze moet voor 11 juni L1 of L2 insturen. Als je vandaag nog je punten voor de online proef van 4 juni terug krijgt en de hebt twee winst dan kun je voor de 11de L2 insturen en meetmoment L2 rijden. Krijg je deze week nog niets terug van 4 juni dan zou je voor online 11 juni sowieso L1 moeten insturen, je kunt de gok niet nemen dat je start in een klasse die je niet mag starten. Zelfde geld eigenlijk voor je meetpunt voor morgen.

In dit soort gevallen is het dan dus wel weer erg jammer dat het zo uitloopt met de punten...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:06

Ik krijg momenteel dagelijks een 16 protocollen om te beoordelen. Ook vooral vanwege de grote achterstand die ze hebben. Heb aangegeven veel tijd te hebben en dat ze dus vooral moet blijven sturen

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:08

stalleke schreef:
Ik krijg momenteel dagelijks een 16 protocollen om te beoordelen. Ook vooral vanwege de grote achterstand die ze hebben. Heb aangegeven veel tijd te hebben en dat ze dus vooral moet blijven sturen

Dat is super fijn dat je zo kunt helpen de achterstand sneller weg te werken!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:17

Dat is fijn Stalleke! Ik heb er voor morgen en het weekend ook al een hoop staan. KNHS geeft aan heel blij te zijn met alle extra hulp.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:21

daffodil schreef:
Mijn lesklantje heeft weer een opmerking over lengte op het protocol staan, ik word dat toch wel echt serieus zat...... wat bezielt een jury toch om een oordeel ergens over te geven waarop je niet mag oordelen.

Het is hetzelfde als oordelen over huidskleur, kleur haar, kort haar, raar gezicht en joost mag weten wat. Als het niet van invloed is op hoe er gereden wordt, hou je er dan verre van buiten! En als het wel van invloed is, hou het commentaar dan ook op dat gebied. Maar iemand beoordelen op uiterlijk? Ik vind het echt ontzettend raar en maak er weer melding van.

Als het kind de pony niet in de weg zit en niet te zwaar is, wat doet zijn lengte er dan toe? Zeggen ze dat ook tegen die boomlange sperzieboon ruiters op kleine damespaardjes in de pavo competititie die met de hakken halverwege het been zitten?
Is het weer dezelfde jury of zijn er meerderen die niet goed tikken?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:27

Het is nu een andere. Overigens zijn de punten niet verkeerd, hij had 192 punten. Prima dus maar dan toch die opmerking......zo bijzonder!

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:52

Hier net de punten binnen van (een van de twee) paarden B van 4 juni! Twee mooie winstpunten gereden met mijn vijfjarige, heel blij en lekker trainen voor het L, hebben nu 8 punten. Staan nog voor een aantal evenementen ingeschreven en hebben nog geen proef zonder winst gehad, dus ga de laatste inschrijving omzetten.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:27

Hier ook een proef terug met welgeteld 4 opmerkingen terwijl de punten er naar zijn om het protocol vol te schrijven.

En inderdaad ook een andere proef met bericht terug dat hij niet te beoordelen is, wat wel jammer is aangezien we vanaf begin mee doen en altijd op deze manier gefilmd hebben. positief is dan wel dat ze hem opnieuw mag filmen en inleveren dus dan gaan we dat maar doen

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:35

tammiebels schreef:
Hier ook een proef terug met welgeteld 4 opmerkingen terwijl de punten er naar zijn om het protocol vol te schrijven.

En inderdaad ook een andere proef met bericht terug dat hij niet te beoordelen is, wat wel jammer is aangezien we vanaf begin mee doen en altijd op deze manier gefilmd hebben. positief is dan wel dat ze hem opnieuw mag filmen en inleveren dus dan gaan we dat maar doen

Volgens mij is het idd random want waar ik bang was dat m'n filmpje van 28 mei afgekeurd had zullen worden omdat het best wel donker beeld was achter de x , stond er geen enkele opmerking over slechte kwaliteit of donker of wat dan ook.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:48

Hier ook net de punten terug van B dressuur van 4 juni. :D Precies 200 punten. Heel blij mee. Ik had hem tegen de avond aan gefilmd waardoor de zon best laag stond. := Op mijn mobiel was het super goed te zien(4K), maar was bang dat het door het uploaden niet te beoordelen was. Gelukkig toch goed gegaan! Heb afgelopen week nog 1 ingestuurd, maar mag inmiddels een klasse hoger. Ik oefen nog even door voordat we dat doen.

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:51

Zo MightyJoe, mooie punten zeg!
(en mooi paard :~ )

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:59

Caaroo schreef:
Zo MightyJoe, mooie punten zeg!
(en mooi paard :~ )

Dankjewel! :o :D

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:06

Hier nog steeds geen punten van 28 mei M1 :(

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:11

daffodil schreef:
https://www.mijnknhs.nl/Game/W059632?expandHeader=True

ik zie in de kalender de melding staan dat de inschrijving gesloten is. Dat lijkt me duidelijk zat eigenlijk! Maar misschien kijken ze niet goed hahaha

Ik had me begin van de week inschrijven voor onderstaande wedstrijd, via mijnKNHS, ruim voor de sluitingsdatum. Had het wedstrijdsecretariaat nog gemaild over de tijden, waarop ik een reactie kreeg dat het vol is.
Maar gewoon de wedstrijd open laten staan op mijnknhs en geen annulering op mijn online inschrijving. Dat vind ik wel behoorlijk irritant! Hoe had ik nu anders moeten weten dat het vol is? -O-

https://www.mijnknhs.nl/Game/W060637?expandHeader=True

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:13

Nou ik had er toch een paar hele fijne bij, beste punten uitgedeeld! Alles is terug naar de KNHS en dat zijn dus ook proeven van het event van vandaag!

Er zaten er twee bij met een kwaliteit film om te zoenen zeg. Zo helder en scherp, het kan dus echt wel!

Maeike1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 15:14

iris0407 schreef:
Hier nog steeds geen punten van 28 mei M1 :(

Idem voor de L1 van 28 mei.. ze maken het echt spannend ☹️