Ik zal mijzelf even voorstellen

Mijn naam is Linda en samen met mijn fjord Raika moeten wij nog 1 puntje om M1 startgerechtigd te zijn

Maar na een pauze van 5 jaar kocht ik Raika vorig jaar als onbeleerde 4 jarige. We zijn rustig begonnen met zadelmak maken en in de winter hebben we wat B wedstrijdjes doorlopen. In februari 2020, toen wij de overstap naar het L1 wilde maken, sloeg het noodlot opnieuw toe! Raika kreeg koliek. Het was heftig, ze moest met spoed geopereerd worden en daarna volgde nog een heftige periode met complicaties en revalidatie. In Juli 2020 mochten we het rijden weer voorzichtig gaan oppakken.
Raika is inmiddels dus 5,5 jaar maar eigenlijk heeft ze helemaal nog niet zo veel kilometers op de teller staan. Bovendien hebben wij een extra moeilijkheidsgraad vanwege een overgebleven buikhernia. We zijn er nog niet, we moeten nog regelmatig terug naar de kliniek voor controles. Maar so far, so good! Inmiddels zijn we dus alweer L2+9, iets waar ik begin dit jaar niet eens van durfde dromen

Naast Raika heb ik ook nog een fjord hengstveulen Rixx en een minipaard merrie Jupiter. En zo is mijn voorstelrondje alweer veeeeel te lang geworden, sorry sorry sorry

Ik hoop dat ik alvast mag meekletsen en een graantje kan meepikken van alle tips en tricks