Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:https://www.mijnknhs.nl/Game/W059632?expandHeader=True
ik zie in de kalender de melding staan dat de inschrijving gesloten is. Dat lijkt me duidelijk zat eigenlijk! Maar misschien kijken ze niet goed hahaha
Jester_ schreef:Misschien kunnen de bokkers de juryleden pb'en als ze nieuwgierig zijn? Nu bestaan halve paginas met had jij mij? Er zijn 1000 inschrijvingen, de kans dat net 1 van de 3 jurys jou proef heeft is echt klein. Zo blijft het ook een beetje on topic en overzichtelijk imo
Hilli schreef:Ik heb mijn protocol terug (176) en gelukkig ook wat meer/duidelijkere feedback dan de vorige keer. Enige waar ik van baal is de opmerking over de kwaliteit van de video. Nou ja, niet de opmerking zelf, maar het kwaliteitsverlies wat kennelijk optreedt. Filmpje is scherp op het mobieltje, scherp op mijn eigen computerscherm maar na uploaden dus niet meer
estell__ schreef:Hebben andere ook dat je het ontzettend frustrerend vind dat het gewoon spannend blijft om zo’n proefje te rijden? Ook thuis? Ik baal gewoon van mezelf. Ik weet hoe mijn paard kan lopen, maar door mijn spanning zitten er elke keer storingen in de proeven. Ik heb me nu alle weken tot 2 juli opgegeven zodat ik gewoon proeven “moet” rijden. Ik moet toch potverdikkie gewoon kunnen blijven rijden zoals ik rij als er geen proef gefilmd wordt?!
estell__ schreef:Ik vind dit een ontzettend fijn topic! Mijn proef is gemakkelijk te herkennen met een ontzettende staking in de galop. Heb m maar gewoon upload. Zal me wel vaker gebeuren met die gifkikker van mij.
Hebben andere ook dat je het ontzettend frustrerend vind dat het gewoon spannend blijft om zo’n proefje te rijden? Ook thuis? Ik baal gewoon van mezelf. Ik weet hoe mijn paard kan lopen, maar door mijn spanning zitten er elke keer storingen in de proeven. Ik heb me nu alle weken tot 2 juli opgegeven zodat ik gewoon proeven “moet” rijden. Ik moet toch potverdikkie gewoon kunnen blijven rijden zoals ik rij als er geen proef gefilmd wordt?!