Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:45

Laatst bijgewerkt door daffodil op 11-06-20 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

DoretteK

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:47

Ah, zowel inschrijving is gesloten als alle bolletjes zijn grijs. Dat lijkt me toch wel duidelijk dat het vol zou moeten zitten :+

Maar mss anders bij 'opmerkingen door de organisatie' erbij zetten dat het vol is? Dat is wel het duidelijkste denk ik. :j

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:48

Ik heb mijn punten van 28 mei binnen! *\o/*

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:48

Pattypaard schreef:
Hier ook de punten terug gehad van 28-05, 189,5. Dat viel mee! Ik dacht net wel/niet winst.
Leuke opmerking erbij; Je rijdt erg vriendelijk! :)

Kijk dat is een leuke opmerking gefeliciteerd met je punten ook.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:49

daffodil schreef:
https://www.mijnknhs.nl/Game/W059632?expandHeader=True

ik zie in de kalender de melding staan dat de inschrijving gesloten is. Dat lijkt me duidelijk zat eigenlijk! Maar misschien kijken ze niet goed hahaha

In de app krijg ik dan een rood bolletje te zien, dan weet je voor het openen van de wedstrijd al dat je je niet meer kunt inschrijven. Kennelijk willen ze graag bij jullie starten en hopen ze door jou te mailen er toch nog tussen te komen. Ik zou het maar als een compliment zien :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:50

Ah das een goeie, ik zet er een regel bij! Thanks!

Hahaha Wythlove, er wordt ook graag bij ons gestart en er is nog niet zoveel in de omgeving maar ik zie dat er steeds meer te doen is!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:51

Als ik op jouw link klik, Daffodil, dan zie ik alleen de button "deelnemerslijst", lijkt me duidelijk dat je dan niet kunt inschrijven.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 09:54

wythlove schreef:
Ik heb mijn punten van 28 mei binnen! *\o/*

En???

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:01

191 :D

Caritas

wythlove schreef:
191 :D

**\O/**

Danique07

Nice! Gefeliciteerd. Weer een M1'er die punten terug heeft geeft mij ook weer nieuwe hoop voor vandaag :P
Laatst bijgewerkt door Danique07 op 11-06-20 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:05

carika schreef:
Hoeveel proeven beoordelen jullie per week? Totaal niet nieuwsgierig ... :o

Heel wisselend. Ik zit met een aantal in een opruimgroepje. Hier komen proeven in terecht waar het met uploaden mis ging of andere problemen. Soms zijn het er echt veel in een week.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:07

Jester_ schreef:
Misschien kunnen de bokkers de juryleden pb'en als ze nieuwgierig zijn? Nu bestaan halve paginas met had jij mij? Er zijn 1000 inschrijvingen, de kans dat net 1 van de 3 jurys jou proef heeft is echt klein. Zo blijft het ook een beetje on topic en overzichtelijk imo

Nou alsjeblieft niet haha. Je ziet je punten vanzelf verschijnen.
Maar ik vind dat je gelijk hebt, vind het ook onzinnig dat het steeds opnieuw gevraagd wordt hier.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:15

Gefeliciteerd met de punten voor diegene die de punten terug hebben :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 10:21

Zie mooie punten langs komen, gefeliciteerd!

En leuk om te lezen dat 11 juni proeven dus al wel binnen zijn gekomen bij sommige juryleden! Ga zelf geen jury's stalken haha, maar benieuwd zijn naar punten is wel normaal. Filmpje opsturen voelt toch een beetje als met de billen bloot :+ vind het zelf wel anders voelen dan 'normaal'.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:17

Ik heb mijn protocol terug (176) en gelukkig ook wat meer/duidelijkere feedback dan de vorige keer. Enige waar ik van baal is de opmerking over de kwaliteit van de video. Nou ja, niet de opmerking zelf, maar het kwaliteitsverlies wat kennelijk optreedt. Filmpje is scherp op het mobieltje, scherp op mijn eigen computerscherm maar na uploaden dus niet meer :\

Esssther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:20

Sakura789 schreef:
Er staan twee online events open nu, mochten er nog mensen willen gaan inschrijven!

Zonet nog mooi ingeschreven voor 25 juni #jeej!

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:34

Hilli schreef:
Ik heb mijn protocol terug (176) en gelukkig ook wat meer/duidelijkere feedback dan de vorige keer. Enige waar ik van baal is de opmerking over de kwaliteit van de video. Nou ja, niet de opmerking zelf, maar het kwaliteitsverlies wat kennelijk optreedt. Filmpje is scherp op het mobieltje, scherp op mijn eigen computerscherm maar na uploaden dus niet meer :

Ik heb mijn proef toevallig op Youtube geüpload (verborgen dus alleen zichtbaar met link), ik zit er bijna over te denken om de volgende keer die link in de beschrijving te zetten bij het opsturen van de proef. Dan kun je hem tenminste op 1080p zetten.. zou dat mogen?

Verder wel fijn van de feedback trouwens :)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 11:47

Ik vind dit een ontzettend fijn topic! Mijn proef is gemakkelijk te herkennen met een ontzettende staking in de galop. Heb m maar gewoon upload. Zal me wel vaker gebeuren met die gifkikker van mij.

Hebben andere ook dat je het ontzettend frustrerend vind dat het gewoon spannend blijft om zo’n proefje te rijden? Ook thuis? Ik baal gewoon van mezelf. Ik weet hoe mijn paard kan lopen, maar door mijn spanning zitten er elke keer storingen in de proeven. Ik heb me nu alle weken tot 2 juli opgegeven zodat ik gewoon proeven “moet” rijden. Ik moet toch potverdikkie gewoon kunnen blijven rijden zoals ik rij als er geen proef gefilmd wordt?!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:00

estell__ schreef:
Hebben andere ook dat je het ontzettend frustrerend vind dat het gewoon spannend blijft om zo’n proefje te rijden? Ook thuis? Ik baal gewoon van mezelf. Ik weet hoe mijn paard kan lopen, maar door mijn spanning zitten er elke keer storingen in de proeven. Ik heb me nu alle weken tot 2 juli opgegeven zodat ik gewoon proeven “moet” rijden. Ik moet toch potverdikkie gewoon kunnen blijven rijden zoals ik rij als er geen proef gefilmd wordt?!

Ja! Ik heb serieus de hele week slecht geslapen... :o In mijn hoofd was ik de proef steeds aan het rijden en stukjes die moeilijk zijn voor ons, aan het verbeteren. Dit is ook een van de redenen dat ik nu wel gewoon start, ook al zijn we er eigenlijk gewoon nog niet aan toe, rijtechnisch gezien. Ik hoop dat mijn spanning straks weg is en ik haar rijtechnisch voor elkaar heb en dan kunnen we een prachtige proef rijden waar we allebei van kunnen genieten (en de jury dan dus hopelijk ook).
Ik probeer nu om de week te starten, elke week vind ik te veel gedoe met baan uitzetten en filmen. Daar komt bij dat ik wel graag het commentaar van de jury gebruik bij de volgende proef.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:00

Hier de punten van 4 juni binnen. 189.5 dus tevreden! Ook wel wat commentaar maar niet veel, wel dat het een nette proef was! Dit was voor ons de laatste en gaan nu hopelijk snel weer beginnen met springen :)

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:07

estell__ schreef:
Ik vind dit een ontzettend fijn topic! Mijn proef is gemakkelijk te herkennen met een ontzettende staking in de galop. Heb m maar gewoon upload. Zal me wel vaker gebeuren met die gifkikker van mij.

Achjoh maakt niet uit, zolang je gehele proef maar niet een grote staking is :D Ik heb in een eerdere proef ook al eens gehad dat aan beide kanten m'n middengalop de mist in ging. Afgelopen keer had ik het weer aan een kant. Achja het blijven beestjes :+ Als je genoeg andere onderdelen hebt die wel goed gingen kan je dat wel compenseren.

Die spanning had ik de eerste 2x ook met filmen. Gek is dat he. Inmiddels heb ik nergens meer last van, want het is een soort van routine geworden. Komt vanzelf wel goed, maar snap dat je dan baalt van jezelf haha.

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:12

Hier punten van 4/6 binnen van de M2 D/E. Net een wp, klopt wel met hoe het voelde. Ook bijna geen commentaar erbij, dat is jammer. Maar misschien ligt het aan de drukte ;) . Nu nog wachten op 4/6 M1 D/E van andere dochter. Verwacht hier meer punten, maar wie weet....

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:13

Ik heb ook mijn punten terug van de 28e. Was een nette stabiele proef in het m1. 170 punten en veel commentaar waar ik mij zeker niet in kan vinden.. onder andere dat ik scheef achterwaarts zou gaan. Ik kan het niet terug vinden.. -O- Erg streng en veel eisen die in het m1 in mijn ogen zeker nog niet nodig zijn...
Maar goed, vanavond nog een proefje we zullen het wel zien!
Laatst bijgewerkt door dropje_90 op 11-06-20 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:15

Hier wachten we nog steeds geduldig op de punten van 21 mei en 4 juni :(