Ik zou het wel tof vinden om nog een keer 195+ te rijden in de M2.
Ben ook benieuwd wanneer wedstrijden weer doorgaan. Wel echt balen dat de cijfers niet meer dalen
Imaginaerum, gelukkig! Ben je nu dan meer lang en laag over de rug aan het rijden?
Aaidaa, klinkt ook niet echt ideaal. En dat van het zitten op een paard dat niet loslaat herken ik
en hopelijk gaat het dan 's avonds wat beter! 
veel in galop aan het schakelen, en in contra aanspringen en ook schakelen, nog een contra lijntje meepakken en dan nog travers en schouderbinnenwaarts meenemen. Moet tussendoor dan wel stappen om weer bij te komen, nouja voor paard ook niet verkeerd 
. Ze loopt de proef wel braaf maar geen impuls dus daardoor echt niet tevreden.. Nou ja, voor volgende week met mijn instructrice afgesproken om even onder begeleiding in te rijden en dan te filmen, hopelijk gaat het dan weer wat beter
we zaten een tijdje in een dipje qua rijden en daarna regende het op elke film-gelegenheid.... Ik hoop dat we ons morgen weer een beetje kunnen laten zien.
kreeg ook complimenten dat hij veel meer op eigen benen liep, meer in balans en veel actiever achter bleef. Dus wel heel blij met de bevestiging zo. Hij liep ook de sterren van de hemel. Keep on the good work zei ze op het einde 
maargoed hij liep nu thuis ook wel erg fijn, net zoals hij op wedstrijd kan lopen. Heb ook niet de illusie dat ik hem dinsdag weer zo kan rondsturen, valt het alleen maar mee
kan ik mooi de rest van de lockdown gebruiken hem Z1/Z2 klaar te krijgen