Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Jazeker! Daarom meld ik het ook, denk dat ze echt heel hard werken om alles in te halen. Heb nu niet meer de puf om de rest te doen maar morgen worden deze dus teruggestuurd. Heb nu in ieder geval 1 bokker ertussen zitten hahaha.
Jester_ schreef:Misschien kunnen de bokkers de juryleden pb'en als ze nieuwgierig zijn? Nu bestaan halve paginas met had jij mij? Er zijn 1000 inschrijvingen, de kans dat net 1 van de 3 jurys jou proef heeft is echt klein. Zo blijft het ook een beetje on topic en overzichtelijk imo
gr_roos schreef:Jester_ schreef:Misschien kunnen de bokkers de juryleden pb'en als ze nieuwgierig zijn? Nu bestaan halve paginas met had jij mij? Er zijn 1000 inschrijvingen, de kans dat net 1 van de 3 jurys jou proef heeft is echt klein. Zo blijft het ook een beetje on topic en overzichtelijk imo
Gelukkig jureer ik geen dressuur, maar ik ben in het begin toen er net rijstijljury's waren echt lastig gevallen met pb's. Eerst voor de wedstrijd met allerlei punten waar ik rekening mee moest houden en daarna over de cijfers en dan ook nog boos zijn als je het niet meer weet. Bij een SGW komen er misschien wel 80-100 combinaties voorbij die je 2 of 3 sprongen ziet nemen, dat is echt niet te onthouden.
Ik kan het ook echt niet waarderen als ik pb's krijg of ik ergens zit of dat ik ergens gejureerd heb. Gelukkig is dat nu niet meer het geval, maar ik kom mede daardoor ook niet meer op het SGW deel van Bokt.
MyWishMax schreef:Maar famke, volgens mij ging het meer om de meerdere berichten die gepost worden met een beschrijving van zichzelf als combinatie met de vraag of de juryleden hier hen beoordeeld hebben. Dat wordt vervelend gevonden, niet de juryleden die wat leuks of bijzonders delen
MyWishMax schreef:Jaxxie, ik denk dat dat nog lastiger is als B/L juryleden mee gaan doen. Dan moet je administratie gaan bijhouden welke juryleden je wat kunt sturen, wat nog meer werk is voor de KNHS. Ik vind het al knap wat ze nu voor elkaar krijgen en niet gek dat er nog wat misgaat er vertraging is.
Voor jou wel jammer dat de opleiding niet door ging, maar je nu ook niet kunt helpen.
Annetje schreef:Citaat:Jazeker! Daarom meld ik het ook, denk dat ze echt heel hard werken om alles in te halen. Heb nu niet meer de puf om de rest te doen maar morgen worden deze dus teruggestuurd. Heb nu in ieder geval 1 bokker ertussen zitten hahaha.
Is dat niet heel erg lastig, trouwens? Dat je hier leest dat iemand heul erg zenuwachtig was, voor het eerst in tijden weer start en dat jij dan objectief die proef nog moet zitten te bekijken? Normaal heb je op een wedstrijd die achtergrondinformatie niet en dan is objectief blijven zo veel makkelijker. Ik ben docent en ik vind het zelf altijd erg lastig om objectief na te kijken als ik weet van wie ik de toets voor me heb. Ik zorg dan ook altijd dat ik dat niet weet voordat ik de punten op ga tellen. Bij zo'n proefje waar iemand en haar naam zegt en duidelijk herkenbaar in beeld is, wordt dat zo lastig...
Annetje schreef:Is dat niet heel erg lastig, trouwens? Dat je hier leest dat iemand heul erg zenuwachtig was, voor het eerst in tijden weer start en dat jij dan objectief die proef nog moet zitten te bekijken? Normaal heb je op een wedstrijd die achtergrondinformatie niet en dan is objectief blijven zo veel makkelijker. Ik ben docent en ik vind het zelf altijd erg lastig om objectief na te kijken als ik weet van wie ik de toets voor me heb. Ik zorg dan ook altijd dat ik dat niet weet voordat ik de punten op ga tellen. Bij zo'n proefje waar iemand en haar naam zegt en duidelijk herkenbaar in beeld is, wordt dat zo lastig...
WenK schreef:Ik onthou dat echt niet, vooral omdat ik het niet relevant vind in mn jureren. Dus voor mij is dat zeker niet van invloed. Daarnaast heb je in het echt ook wel eens dat je iemand in de ring hebt die je kent, vaker zelfs dan dat je nu online iemand tegen komt. Ik heb daar geen moeite mee om dat uit te schakelen.
Voor de bokkers die benieuwd zijn of ze door mij gejureerd zijn heb ik in een eerder bericht mijn naam genoemd, als men nog vragen heeft nav het protocol mogen die absoluut gesteld worden.