Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En iedereen zich maar afvragen waarom mijn paard beter naar rechts appuyeert dan naar links, ik denk dat ik het antwoord daarop wel ben
Noukie schreef:Janine, balen dat je net een dip hebt nu je niet kan lessen! Paar dagen even relaxen nu, kan dat je helpen?
En makkelijker gezegd dan gedaan: minder denken en gewoon voelen en doen?
Ik kom net bij de fysio vandaan, zit weer 0 beweging in mn bovenste nekwervel, dat verklaart dat het "een beetje stijf" voeltEn iedereen zich maar afvragen waarom mijn paard beter naar rechts appuyeert dan naar links, ik denk dat ik het antwoord daarop wel ben
Laatst op concours was het echt helemaal te gek (op de foto is te zien dat ik gewoon écht lach!), en dan is het ineens ff geen doel hebben ofzo. Misschien is het het weer ofzo...
Laura1982 schreef:Janine soms even een stap terug doen en wat anders gaan doen helpt ook. Even met water kliederen of het bos in gaan. Blijf positief jullie kunnen het!
Dan houdt die storing me meteen zo bezig.
mensen zeggen wel eens dat ik een totaal verkeerd zelf-rijd-beeld heb. Dat is ook de reden dat ik al een jaar niet meer op wedstrijd ben geweest 

En stress kan heel veel invloed hebben op jezelf en je paard. Het kwartje dat bij mij moest vallen was het echt voorwaarts rijden of eigenlijk het blijven rijden in de proef. Thuis ging het goed, met losrijden ging het goed en in de proef zelf deed ik eigenlijk niks meer.... En dat euh doordrammen, ja dat kan hij nog steeds. In het eerste filmpje zie je mij een paar keer naar voren klappen zo dramt hij. Thuis komen er steeds meer stukjes waarin hij echt op het achterbeen blijft en zichzelf draagt. We blijven maar gewoon oefenen.

Gok dat ie er nu wel blij mee is, bewust of onbewust. Straks nog even onder de slang en wandelen, benieuwd naar morgen...
Dat doet me wel echt goed. Het probleem is dat ik niet meer op wedstrijd durf. Ik maak mezelf zo zenuwachtig en ik maak er voor mezelf zo'n ding van dat ik 2 dagen voor mijn proeven niet meer kan eten of normaal kan functioneren. Ach ik ga gewoon nog lekker trainen en zie het na de zomer wel even hihi. (steeds uitstellen is ook herkenbaar). 
Het is meer dat ik verlang naar een wedstrijd, omdat ik hem daar zoveel scherper heb ofzo..
Ziet er zo niet te dik uit!
Maar ik durf nu in de proef wel te rijden en doe het thuis dus niet
Ga je naar Bakkeveen?
Helpt écht hoor! Misschien heb je wat aan mijn topic, of was je daar al aan het lezen? Ik kom van heel erg ver. Niet zo zeer niet meer kunnen eten of lang van te voren last hebben. Maar de ellende zat wel erg diep. De emmer is gewoon druppelsgewijs overgelopen... Maar nu gaat het lekker! Al moet je gewoon niet de illusie hebben dat het altijd goed kan gaan...
En grappig dat jij het precies andersom doet vergeleken met mij
Nog even doorbikkelen met de hitte we zijn er bijna.