Maar vandaag is het andere koek. De masseuse kwam voor Vera
  en ik moest dus daar heen fietsen, een uur erbij zitten (we waren al in haar stal gaan staan ipv buiten) en toen eigenlijk weer terug fietsen. Maar ze had een grote auto dus ben ik thuis gebracht  
 Geen zon, mistig en amper 4 graden. Ik ben daar niet meer voor gemaakt.Maar nu las ik in het andere online proefjes topic van een jury dat die net een mail hadden gehad dat het waarschijnlijk morgen van start gaat! Super fijn! Nu ben ik benieuwd naar meer informatie.
Maar als het 4 graden is en je rijdt buiten, wat doen jullie dan aan? Een wedstrijdjasje is dan echt te koud maar wil wel netjes eruit zien terwijl ik dan meestal in mn jas rij.

En lief dat je bent thuis gebracht! Dit weer is ook niks voor mij 

dus het rijden was vooral afzien met normale handschoentjes. Wel jammer want Karel voelde goed aan en was lekker fris. 
  morgen nieuwe poging met goede handschoenen. 

. Maar heb weer veel geleerd en het was weer leuk 

Misschien hebben we gewoon een dipje, dat komt ook vaak genoeg voor, maar ik merk dat ze wel echt haar best probeert te doen. Ze heeft ook dipjes gehad waar ze niets anders deed dan staken. 

dat vond ik wel echt weer een toffe stap!
 had nu wel zin gehad in een ander proefje ook. Nouja heb het nog lang volgehouden om tevreden te zijn met dezelfde proef