Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xsensibel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:39

Wat een nette punten allemaal!!

Ik hoop dan toch dat deze week mijn punten ook binnen komen! Je vind ze gewoon bij je klassering? :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:44

Kara: jammer dat ze wat tegenvallen. Hopelijk heb je nog wat aan het protocol!

Goede instelling Annetje :j

Jammer Kim, wellicht gaan de punten nog meevallen of kun je veel met het protocol!

Ik start nu even elke week want hoop snel door de L2 te gaan. Maar ook al zijn we qua training thuis meer op M/Z niveau bezig. Een proef rijden blijft toch anders haha, dus blij dat we in ieder geval werken aan het wedstrijd ritme. Dat is toch het enige wat je in de hand hebt. En natuurlijk je training qua voorbereiden. Maar zelfs de beste GP ruiters hebben nog storingen in hun proef.

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:50

Protocol was echt niks, wat echt goed ging een 6 of 6,5 en verder 6 en 5,5 of 5
Helaas op naar de volgende keer

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:53

kara schreef:
Protocol was echt niks, wat echt goed ging een 6 of 6,5 en verder 6 en 5,5 of 5
Helaas op naar de volgende keer

Jammer zeg! Hopelijk heb je meer aan de volgende proef dan. Of misschien is er een jury die hier in het topic zit eens mee wil kijken? Heb ik ook veel aangehad met de proef die ik voor de Dressage Pro cup had ingestuurd.

Maurits0407

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:59

Maeike1979 schreef:
Steeds meer mensen die uitslagen hebben van de 21ste en de 28ste gelukkig, KNHS en de juries zijn er druk mee.. Intussen wacht ik ook nog steeds ongeduldig op de L1 - 28 mei, straks nieuw filmpje opnemen voor 11 juni maar had graag de opmerkingen voor de proef van 28 mei meegenomen!

Idem hier!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 18:24

Gisteren het filmpje voor deze week ingestuurd. Ging redelijk, maar kom zo moeilijk de bochten op tijd door met m'n reus van 1.84m. Dus wij meten hoe de letters al jaren staan,... Gewoon 4 meter uit de hoek ipv 6 meter whahahaha dat verklaard veel, over 2 weken, nieuwe poging wagen whahahaha

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:44

Ik heb ook weer een flinke partij binnen, data van 4 en 11 juni dus er wordt best doorgewerkt!

Die ene Z combinatie zal ik wel even terugsturen want helaas hield mijn paard er een soort mee op in het Z2 en heb ik het ZZL niet meer gehaald. De Z cursus zit er niet meer in jammer genoeg!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:55

xsensibel schreef:

Ik hoop dan toch dat deze week mijn punten ook binnen komen! Je vind ze gewoon bij je klassering? :D

Bij mijn wedstrijdhistorie :j

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:23

Flicka12 schreef:
xsensibel schreef:

Bij mijn wedstrijdhistorie :j

Werkt dat via de app eigenlijk ook gewoon? Of moet ik dan naar de site?

En daffodil heb je nu al proeven voor de wedstrijd van morgen? Want dan hebben ze wel ineens heel veel ingehaald!

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:26

Werkt dat via de app eigenlijk ook gewoon? Of moet ik dan naar de site?[/quote]
Via de app werkt het ook =)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:28

Iedereen gefeliciteerd met zn punten en fijn dat de knhs een inhaalslag aan het maken is!

Ik twijfel zo heb vanavond m’n proef opgenomen met 1 staak moment in galop.... en een galopsprong in de middendraf...... denk dat ik m maar gewoon opstuur... is voor t event van morgen

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:36

estell__ schreef:
Iedereen gefeliciteerd met zn punten en fijn dat de knhs een inhaalslag aan het maken is!

Ik twijfel zo heb vanavond m’n proef opgenomen met 1 staak moment in galop.... en een galopsprong in de middendraf...... denk dat ik m maar gewoon opstuur... is voor t event van morgen

Als ik zelf denk dat het geen verlies is zou ik hem opsturen. In een echte wedstrijd kan het ook gebeuren. En grote kans dat je een protocol terug krijgt waarmee je jezelf weer kan verbeteren voor de volgende keer!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:37

Elin, nee geen verlies... en op zich weet ik wel wat ik daaraan kan verbeteren maar goed, als ik m opstuur weet ik ook gelijk hoe juryleden er tegenover staan. Dit gaat me vast ook een keer gebeuren op cc

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:10

Heb zojuist nog gewoon kunnen inschrijven voor 2 juli, super fijn dat het gekkenwerk er een beetje af is qua inschrijven, maken de werkende mensen nu ook gewoon kans, haha :D

Fijn dat alle punten weer een beetje bijgewerkt zijn!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:12

Annetje schreef:
En daffodil heb je nu al proeven voor de wedstrijd van morgen? Want dan hebben ze wel ineens heel veel ingehaald!

Jazeker! Daarom meld ik het ook, denk dat ze echt heel hard werken om alles in te halen. Heb nu niet meer de puf om de rest te doen maar morgen worden deze dus teruggestuurd. Heb nu in ieder geval 1 bokker ertussen zitten hahaha.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:16

Heb je mij erbij? Mijn proef ging niet zo fantastisch _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:18

Niet dat ik weet maar weet je niemand verwacht perfecte proeven. Dat er een keertje een tussenzit waar je torenhoge punten aan kwijt kan is wel superleuk maar echt niet de standaard!

Geeft niets als er iets niet goed gaat, laat zien dat je het netjes oplost en gewoon doorrijdt!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:20

Die van mij sprong een vliegende wissel in de B -O- :') Hij denkt dat ie al hoger niveau loopt joh, beetje een groot ego :))

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:21

Ghostattack schreef:
Die van mij sprong een vliegende wissel in de B -O- :') Hij denkt dat ie al hoger niveau loopt joh, beetje een groot ego :))

Ohh zo herkenbaar dit... die van mij sprong ook om in de proef die ik vandaag heb ingestuurd. Het is niet anders... volgende keer beter.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:22

Hopen dat hier ook één deze dagen punten binnen komen :D

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:25

daffodil schreef:
Annetje schreef:

Jazeker! Daarom meld ik het ook, denk dat ze echt heel hard werken om alles in te halen. Heb nu niet meer de puf om de rest te doen maar morgen worden deze dus teruggestuurd. Heb nu in ieder geval 1 bokker ertussen zitten hahaha.

O dat is fijn, dat er nu echt een inhaalslag gemaakt wordt. Succes met jureren morgen.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:34

Toevallig ook B proeven Daffodil van 4 juni paard???

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:36

of m2 pony :o

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:38

tammiebels schreef:
of m2 pony :o

:') gelukkig hebben we veel geduld :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:40

_Anneruth schreef:
daffodil schreef:

O dat is fijn, dat er nu echt een inhaalslag gemaakt wordt. Succes met jureren morgen.

Ik denk dat de inhaalslag nog wel wat tegenvalt, er zijn nog veel proeven die nog niet beoordeeld zijn. Ik heb er ook weer een hoop binnen met een oude datum en dat is eigenlijk wel dagelijks.

Maar het is natuurlijk ook moeilijk bijwerken als er iedere week weer zo enorm veel proeven bij zitten en het systeem nog steeds niet top loopt.