Ik hoop dan toch dat deze week mijn punten ook binnen komen! Je vind ze gewoon bij je klassering?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kara schreef:Protocol was echt niks, wat echt goed ging een 6 of 6,5 en verder 6 en 5,5 of 5
Helaas op naar de volgende keer
Maeike1979 schreef:Steeds meer mensen die uitslagen hebben van de 21ste en de 28ste gelukkig, KNHS en de juries zijn er druk mee.. Intussen wacht ik ook nog steeds ongeduldig op de L1 - 28 mei, straks nieuw filmpje opnemen voor 11 juni maar had graag de opmerkingen voor de proef van 28 mei meegenomen!
Flicka12 schreef:xsensibel schreef:Wat een nette punten allemaal!!
Ik hoop dan toch dat deze week mijn punten ook binnen komen! Je vind ze gewoon bij je klassering?
Bij mijn wedstrijdhistorie
estell__ schreef:Iedereen gefeliciteerd met zn punten en fijn dat de knhs een inhaalslag aan het maken is!
Ik twijfel zo heb vanavond m’n proef opgenomen met 1 staak moment in galop.... en een galopsprong in de middendraf...... denk dat ik m maar gewoon opstuur... is voor t event van morgen
Annetje schreef:En daffodil heb je nu al proeven voor de wedstrijd van morgen? Want dan hebben ze wel ineens heel veel ingehaald!
daffodil schreef:Annetje schreef:En daffodil heb je nu al proeven voor de wedstrijd van morgen? Want dan hebben ze wel ineens heel veel ingehaald!
Jazeker! Daarom meld ik het ook, denk dat ze echt heel hard werken om alles in te halen. Heb nu niet meer de puf om de rest te doen maar morgen worden deze dus teruggestuurd. Heb nu in ieder geval 1 bokker ertussen zitten hahaha.
_Anneruth schreef:daffodil schreef:
Jazeker! Daarom meld ik het ook, denk dat ze echt heel hard werken om alles in te halen. Heb nu niet meer de puf om de rest te doen maar morgen worden deze dus teruggestuurd. Heb nu in ieder geval 1 bokker ertussen zitten hahaha.
O dat is fijn, dat er nu echt een inhaalslag gemaakt wordt. Succes met jureren morgen.