Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:ynskek schreef:Vanavond ging niet echt lekker qua rijden... van mij uit veel spanning voor de galop... uiteindelijk wel gedaan/ gelukt maar vraag niet hoe![]()
Nu kunnen wel weer vooruit kijken en op naar komend weekend... lekker rijden en zondag maar eens F14 en F15 doorrijden om te kijken welke lijnen t lekkerste lopen en welke ik in januari ga rijden
Jammer dat het niet fijn ging.
Mag je de proef kiezen dan?
_cheyenne_ schreef:Ja na zo´n flinke klap kan ik me voorstellen dat je vertrouwen even geschaad is. Maar het gedrag van de pony was wel veroorzaakt door een verandering in tuig, of heeft ze wel eens meer spatjes?
Wat bedoel je precies met het achterwaarts? Doet ze dat niet onder het zadel? Dat kun je vast wel even oefenen met iemand die er even naast staat en even je pony achterwaarts helpt. Vaak hebben ze dan wel snel in de gaten wat de bedoeling is.
Wat je zegt over die proeven vind ik ook. Zeker voor de echte kleintjes. Maar ik vind het ook wel manege afhankelijk hoe snel ze over mogen kijkend naar hoeveel wedstrijddagen er zijn in een jaar. Een manege waar elke maand gestart kan worden gaat veel harder dan een waar je maar 3 starts per jaar kan maken.
Urielle, heb je het springen vandaag nog overleefd?