Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Nee, laarzen zijn het dan weer niet helemaal, volgens mij. Daar kan ik ook weinig doen, heb goedkoper model van petrie, dus geen normaal leer aan de binnenkant. Maar als ik beugelriem beweeg over zadel hoor je het ook, moet even kijken wat het precies is. Maar vetten blijven we sowieso even flink doen.
EDIT: En één van de leenzadels had hetzelfde leer en daar had ik met deze laarzen geen last van kraken.
Buxy schreef:Nou hier gister weer niks begrepen van mijn punten.
Wel heel fijn kunnen rijden dus daar wel heel blij mee!
1e proef 189 (6e plaats van de 20 starts)
2e proef 174 (11 plaats van de 20 start)
De 2e proef ging minstens zo goed als de 1e en volgens mijn instructrice die mee was zelfs een stuk beter dus die punten snapten we beide totaal niet.
Marietje35 schreef:Dat is ook zo! Maar ik denk dat er vaak gedacht wordt dat iets heel goed gaat (of iig goed genoeg voor een 7) terwijl als je het dan terug ziet, dat vaak nog wel tegen valt.
MyWishMax schreef:Precies.Ik heb dat bijvoorbeeld met mijn verruimingen in draf en galop. Het voelt alsof ze écht verruimt, niet spectaculair, maar wel verruimen. En vooral in vergelijking met wat ze eerst deed. Voor het beeld is het alleen braaf, maar niet goed genoeg. Dus een 6 of een 6,5 en soms zelfs een 5.
Het is alleen moeilijk als je niet gefilmd bent. Het commentaar op je protocol vind ik dan wel passend bij de cijfers. Een 5 voor achteruit stappen met halthouden bijvoorbeeld of achterhand voor met wijken. Bij die 6 met neus meer eruit is het dus eigenlijk voldoende, maar voor hoger cijfers moet de neus er meer uit. Dat klinkt logisch bij een hoop onderdelen, maar ja, zonder beeld weet je het niet. Het is wel rot voor je gevoel, dan heb je fijn gereden, 1e proef netjes gescoord en je denkt de 2e proef beter.
Buxy schreef:[ [url=m/OHeChI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee normaal vraag ik altijd m'n vriend om te filmen. Maar nu was m'n instructriese mee om te kijken.
Op de foto het commentaar. Jury was mevr. Hardenberg.
Alleen maar 5 /5,5/6/6.5.
Almelo heb ik niet in de planning staan voor mij iets te ver
Buxy schreef:Nou hier gister weer niks begrepen van mijn punten.
Wel heel fijn kunnen rijden dus daar wel heel blij mee!
1e proef 189 (6e plaats van de 20 starts)
2e proef 174 (11 plaats van de 20 start)
De 2e proef ging minstens zo goed als de 1e en volgens mijn instructrice die mee was zelfs een stuk beter dus die punten snapten we beide totaal niet.
Buxy schreef:Ik begrijp je punt ynskek en je hebt daar ook zeker wel gelijk in. Echter heb ik geen commentaar op de jury.
Namen van jury staan toch gewoon online dat zou dan ook niet meer mogen met de nieuwe avg