Leuke foto's Kimmutjuh, gezellig dat je weer terug bent.
Ohh nee cindy wat balen! Ik zou hem inderdaad even goeed binnenstebuiten keren om te kijken wat er aan de hand is, sterkte!
Fijn dat het zn gangetje gaat Nouvel, beelden zien er ook goed uit
Hij breekt inderdaad een beetje af in de lengtebuiging achter je zadel. Balen van je kwalen Laura! Hoeveel weken ben je nu?
Hahaha Noukie, wat een dramaqueen heb jij zeg
Heel goed dat je hem niet zn zin hebt gegeven en gewoon lekker door hebt gereden. Aansteller haha
Toevallig heb ik gister een bitfitter laten komen voor mn S&T hoofdstel. Ik rijd er nu bijna alleen op trens en dat gaat eigenlijk super goed, maar doordat ik mn kracht verlies merk ik dat ik bij lange galop stukken haar zonder stang net niet goed genoeg op achter kan zetten. Met stang en trens blijft ze hier zelf lopen zonder dat ik het hoef te vragen. Maar mevrouw doet altijd haar mond open, zowel met trens als met stang en trens. Nu met een inno flex trensje gaat het een stuk beter maar daar blijft ze dan weer een beetje teveel tegenin hangen en dat trek ik in de galop weer niet. Lastig lastig... Nu maar even de nieuwe s&t combi testen of dat wat is

Die laatste foto is heel gaaf! Jammer dat je er zo lang mee bezig moet zijn voordat hij de S&T accepteert en er fijn op gaat lopen.
Jullie zijn beide weer een ervaring rijker en dat neem je gewoon mee naar een volgende wedstrijd.
Eerste proef was ik wel redelijk tevreden over. Hij laat het echt liggen in de drafstukken en dan met name in de travers, sb en appuyementen. Hij verliest dan buiging en impuls. Dat compenseert hij weer met goede stukken in de galop dus de eerste proef kwamen we gemiddeld nog op 204 uit. Tweede proef was echt slecht dus de 190,5 punt waren terecht.
Heb hem dus op advies van mijn instructrice/stalbaas in de paddock laten staan en zij zou dan na haar lessen hem op stal proberen te zetten... Ik was nog geen 10 min thuis of ik kreeg een appje dat hij alweer in die stal stond... Ik denk dat ik momenteel met alles bij elkaar opgeteld even te veel op hem overbreng, waardoor hij onzeker wordt bij zijn stal. Afgesproken dat ik hem iig voorlopig niet op stal zet, maar dat even aan stalbaas overlaat...

Ik heb donderdagavond eigenlijk voetbal, maar hoe mooi die Europa League (voorronde) ook is, ik ga echt niet in de volle zon op de tribune zitten als t daadwerkelijk zo warm wordt.