KirstenHorse: Wat fijn dat het zonder zweep al beter ging! En het is ook lastig omdat je hem niet altijd evenveel kan rijden toch? Ik deel die van mij ook, maar met 1 ander en dat is toch heel anders. Wij hebben ook manegepony's die KNHS wedstrijden bij de paarden lopen, maar die lopen 3 dagen lessen en 3 dagen met leaser dus betere balans als bij jou. Je doet het toch maar! Gefeliciteerd met de winstpunt
aaidaa: leuk om die filmpjes te vergelijken he? Jammer van de punten
Caaroo; dat zijn 2 foutjes die je noemt, dat is niet het einde van de wereld he? En niemand kan elke wedstrijd even goed zijn, dat betekent niet dat je er meteen niet thuishoort. Dus 179 is helemaal niet gek en het beeld is toch het belangrijkste. Die 190+ komt er gewoon weer als jullie weer zoals 'normaal' rijden. Bekijk het juist zo, je had zelf een rot gevoel en toch maar 1 puntje van winst vandaan.
Imaginaerum: hoe gaat het nu? Merk je al of het door de dracht kwam of gewoon een offday? Jammer dat het qua punten niet helemaal was wat je verwacht had, maar gelukkig wel commentaar waar je je in kon vinden
Marjolien, dat zijn veel fijnere punten zeg. Gelukkig was het een fout!
Ik heb maar eens een topic gemaakt, dus als jullie ons eens op film willen zien

[RIJ-ITP] Wedstrijden met Flow na bijna 2 jaar pauze!