Valt nog wel mee dus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ingeltje schreef:Zoals de titel al zegtben eigenlijk wel benieuwd wat het ergste is wat jullie ooit zijn vergeten als je een wedstrijd had!
Het ergste dat ik ben vergeten: Chabrak, singel en plastron
*edit: titel even bijgewerkt
Sodeletuut schreef:Ik lees best vaak dat mensen hun singel vergetenLaat je die dan niet gewoon vast zitten aan je zadel? of ben ik nou zo dom
MyrtheNH schreef:Sodeletuut schreef:Ik lees best vaak dat mensen hun singel vergetenLaat je die dan niet gewoon vast zitten aan je zadel? of ben ik nou zo dom
Ik heb lange singelriemen en een korte singel, dus ik haal hem er altijd helemaal af. Ik kan hem niet over het zadel slaan en ben allergisch voor singels die over de grond slepen.
Emilia schreef:Marjolein_18 schreef:Het paard!![]()
Dit vind ik zoooooo bijzonder. Kan het bijna nooit geloven als men zoiets zegt.
woeliej schreef:ik prop de singel altijd onder m'n zadelhoes. Zo vergeet je hem ook niet
juksz schreef:Marjolein_18 schreef:Het paard!![]()
Ook meegemaakt...
Zéér spannende wedstrijd in Saumur,alles 20 x nagekeken,weer uitgepakt,opnieuw ingepakt enz enz.
En dit begon al een dag van te voren.
Toen we dachten dat we alles hadden zijn we in de vrachtwagen gestapt en weggereden.
Gelukkig waren we pas een straat verder toen we er achter kwamen dat het paard,waar het nou allemaal om gaat...nog ingepakt en wel,in zijn stalletje op ons stond te wachten..
Sodeletuut schreef:Ik lees best vaak dat mensen hun singel vergetenLaat je die dan niet gewoon vast zitten aan je zadel? of ben ik nou zo dom