Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Blunder 3.
Ik reed een jong paard van de manege en ze hadden gevraagd of ik daar een proefje mee wilde doen. Paard liep netjes aan de teugel, wijken, achterwaarts alles deed ie. Dus ik koos ervoor een oefenproef mee te starten in het L. Ik kom die bak in, dat paard zag al die mensen in de kantine en de witte hekjes, klapte daardoor helemaal dicht en kreeg dr met geen mogelijkheid vooruit.. Ben na 1minuut gestopt met mn proef en heb de jury gevraagd of ik 5min voor mezelf mocht rijden. Dat mocht en heb toen de bak maar verlaten.. dat beestje was helemaal in paniek! Ondanks dat voelde ik me behoorlijk banketstaaf!
het was een jong dier die je de tijd hebt gegund om eraan te wennen.
Lowara schreef:Citaat:Blunder 3.
Ik reed een jong paard van de manege en ze hadden gevraagd of ik daar een proefje mee wilde doen. Paard liep netjes aan de teugel, wijken, achterwaarts alles deed ie. Dus ik koos ervoor een oefenproef mee te starten in het L. Ik kom die bak in, dat paard zag al die mensen in de kantine en de witte hekjes, klapte daardoor helemaal dicht en kreeg dr met geen mogelijkheid vooruit.. Ben na 1minuut gestopt met mn proef en heb de jury gevraagd of ik 5min voor mezelf mocht rijden. Dat mocht en heb toen de bak maar verlaten.. dat beestje was helemaal in paniek! Ondanks dat voelde ik me behoorlijk banketstaaf!
hoeft toch niethet was een jong dier die je de tijd hebt gegund om eraan te wennen.
super dat je nog 5 minuten zelf mocht rijden en weer een ervaring rijker
)
Miss_Malfoy schreef:De titel zegt het al.
Ik kwam op het idee, doordat tijdens mijn vorige wedstrijd ik ook zo'n blunder maakte.
Ik moest aangaloperen, op de C, vlak voor de auto waar de jury in zat.
Alleen 't paardje was een beetje melig, dus die gaf even een flinke rotbok, zo'n schuine...
Bijna die auto geraakt... Iedereen van het publiek lach dubbel...
En toen ging ze er ook nog vandoor en verprutste mijn volte.. Die was dus vierkant.
Maar ik had wel een 7 voor het aangaloperen.![]()
OK, en nu jullie.
Ik snapte er niets van toen ik binnenkwam!
toen ze ineens over zo'n bordje sprong
haha stond erbij dit is geen springwedstrijd

Heb uiteindelijk de goede hindernis nog gesprongen maar heeft wat tijd gekost.
!!!! gek beest!!! maar het was buiten en de losrijbak was een paar meter verderop... dus wat doet die gek!!! ze rent kei hard door de losrijbak heen en toen sloegen er nog 2 ponies op hol
dikke pech dus.... maar gelukkig alles goed afgelopen en niemand gewond geraakt en ik mocht mijn proef nog afmaken!!!