Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haha, en DaVinci in een stalletje op Ermelo
Wie gaan er nog meer op vrijdag al???
sunniebunnie schreef:super primagirl
Je hebt echt een super pony onder je kont en je kan zelf ook super rijden![]()
primagirl schreef:Wij gaan lekker in een hotelletje![]()

LadyLuna schreef:primagirl schreef:Wij gaan lekker in een hotelletje![]()
Jaa Lady blijft ook overnachten
En ik waarschynlijk ook, moet nog even kijken, in mn uppie daaro dan haha
Au3 schreef:En hoe lang moeten we nu nog wachten op de starttijden van de paarden ?????
Ik wil niet zeuren en iedereen van de ponies natuurlijk harstikke veel succes, maar graag zou ik wel willen weten hoe laat wij volgende week vrijdag moeten vertrekken.
Voor ons is het 3- 3,5uur met de trailer, pfff, maar gelukkig hebben we op vrijdag alleen een middagring ( M1). voor de nacht blijven we allemaal over en dan ben ik toch wel nieuwsgierig hoe vroeg mijn paardje zaterdagochtend weer de ring in moet (L2).
Het is ook anderhalfuur rijden.
Maargoed je moet er wat voor over hebben. 
LadyLuna schreef:Jaa Lady blijft ook overnachten
En ik waarschynlijk ook, moet nog even kijken, in mn uppie daaro dan haha
LadyLuna schreef:Nee joh, daar op 't knhs centrum gewoon
nathalie16 schreef:Au3 schreef:En hoe lang moeten we nu nog wachten op de starttijden van de paarden ?????
Ik wil niet zeuren en iedereen van de ponies natuurlijk harstikke veel succes, maar graag zou ik wel willen weten hoe laat wij volgende week vrijdag moeten vertrekken.
Voor ons is het 3- 3,5uur met de trailer, pfff, maar gelukkig hebben we op vrijdag alleen een middagring ( M1). voor de nacht blijven we allemaal over en dan ben ik toch wel nieuwsgierig hoe vroeg mijn paardje zaterdagochtend weer de ring in moet (L2).
dan moet je tegen mij
Ikke niet, want ik heb dan nog maar 2 weken zwangerschap te gaan ( ALS ik het al haal), Mijn instructrice/vriendin heeft deze zomer mijn paardje uitgebracht en zal dus tegen jou ten strijde trekken
Citaat:![]()
![]()
Ikke niet, want ik heb dan nog maar 2 weken zwangerschap te gaan ( ALS ik het al haal), Mijn instructrice/vriendin heeft deze zomer mijn paardje uitgebracht en zal dus tegen jou ten strijde trekken
Alleen aangezien het gaat waaien doen we het toch maar niet...
Doe maar kalm aan en ik hoop dat je zaterdag wel lekker kunt starten.
Maar ik mag ook meerijden.