Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Moska schreef:Dit staat nu op de KNHS site:
In verband met drukte zijn de verwerkingstijden voor aanvragen voor startbescheiden langer dan normaal. Wij doen onze uiterste best uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen. Aanvragen die voor Kerst zijn ontvangen, worden tussen 16 en 19 januari verzonden. Wij streven ernaar aanvragen die na kerst zijn ontvangen, te verzenden tussen 23 en 26 januari.
Ze doen hun best neem ik aan.

tinus32 schreef:normaal is het 2 tot 3 weken
katie_hvjOuw schreef:tinus32 schreef:normaal is het 2 tot 3 weken
oke.. en vanaf hoeveel weken mag je eisen dat ze hem zeg maar opsturen of dat ze coupons ofzo... opsturen zodat je tog kunt starten?
oosterhoff schreef:Hebje dan al wel een combinatienummer? anders heb je niets aan die blanco's

vossie schreef:Ik heb vandaag de startkaart aanvraag voor mijn "w-tje" op de post gedaan, mag haar pas vanaf april starten..... Ben benieuwd of ik tzt de benodigde spullen binnen heb
superpluisje schreef:Het enige wat er bij tot nu toe binnen is is de rekening van de startkaart en de coupons....
Heb maandag gebeld en als het goed is wordt het deze week uitgedraaid, schiet lekker op zeg!
En dan wisselde ik alleen maar van vereniging dus combinatie nummer e.d. had ik al.
irene85 schreef:superpluisje schreef:Het enige wat er bij tot nu toe binnen is is de rekening van de startkaart en de coupons....
Heb maandag gebeld en als het goed is wordt het deze week uitgedraaid, schiet lekker op zeg!
En dan wisselde ik alleen maar van vereniging dus combinatie nummer e.d. had ik al.
Klopt ik heb precies hetzelfde, maar heb nog niks binnen!!