Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mireille1970 schreef:Ik voel me niet aangesproken, vind je niet erg toch?
Mireille1970 schreef:Het is een zogenaamde aansnoerneusriem, er kunnen dus geen 2 vingers tussen (rommelig) maar zit ook niet zo strak dat het een afdruk veroorzaakt...
Mireille1970 schreef:Sorry zo bedoelde ik het niet. Gaf alleen antwoord...
Kaja schreef:Maar dat heb ik evengoed met Lingh, soms is hij van voor zo spectaculair, dat hij van achter niet eens meekomt!!
Mireille1970 schreef:Nee ik niet, maar er werd gezegd dat er teveel verschil was tussen voor en achter en dat geen goed achterbeen weergaf... dat vind ik niet. Als Lingh fit is heeft hij zeker wel een goed achterbeen en een goed voorbeen.
Wouter24 schreef:Kaja schreef:Maar dat heb ik evengoed met Lingh, soms is hij van voor zo spectaculair, dat hij van achter niet eens meekomt!!
Met zo'n voorbeengebruik. valt elk achterbeen daarbij in het niet.
Kaja schreef:En voor diegene die schreef Edward voor en Edward na...
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd! Wat jammer dat Lingh op was....
Powerlover schreef:Ik meld me aan voor de Laurens-van-lieren-Fanclub! mij god, wat een combinatie!![]()
![]()
VValar schreef:Kaja schreef:En voor diegene die schreef Edward voor en Edward na...
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd! Wat jammer dat Lingh op was....
Erg jammer dat je daar niet doorheen kunt kijken.... dat zegt meer wat over jou dan over de combinatie zelf.