Kimble schreef:Indoor Brabant was ook zo schandalig!!
IDD maar t publiek was super toen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimble schreef:Indoor Brabant was ook zo schandalig!!
jorg schreef:Kimble schreef:Indoor Brabant was ook zo schandalig!!
IDD maar t publiek was super toen!
Kimble schreef:Kimble schreef:
Indoor Brabant was ook zo schandalig!!
Ik weet het. Zat er zelf tussen toen. Op de 1e rij. Ik heb heel hard geschreeuwd!!
Kimble schreef:Edward ik ben trots op je!!!
conny14 schreef:kmag niet vloeken...maar nu ben ik echt boos!!
Waarom wint Edward nu niet een keertje...
topsylover schreef:ik vind het ook heel erg jammer voor hem(is al de 10de keer dat k het zeg maargoed)
ik heb dus echt vanaf 4 uur zitten wachten op de uitslagen dat Edward nu eindelijk zou winnen, word Anky weer 1ste!
ik ben echt uitgestorven van de honger. laatste keer dat ik gegeten had was gisteravond rond 21.00 uur![]()
ik ben we blij voor beide maar zo worden die wedstrijden ook steeds minder spannend. je weet toch al dat Anky 1ste word en Edward 2de.
ik ga eten doei!
DunDijk schreef:topsylover schreef:ik vind het ook heel erg jammer voor hem(is al de 10de keer dat k het zeg maargoed)
ik heb dus echt vanaf 4 uur zitten wachten op de uitslagen dat Edward nu eindelijk zou winnen, word Anky weer 1ste!
ik ben echt uitgestorven van de honger. laatste keer dat ik gegeten had was gisteravond rond 21.00 uur![]()
ik ben we blij voor beide maar zo worden die wedstrijden ook steeds minder spannend. je weet toch al dat Anky 1ste word en Edward 2de.
ik ga eten doei!
Smakelijk eten![]()
Maar je hebt wel gelijk! Anky wint altijd....Dat moet dan op een gegevenogenblik ook niet meer leuk zijn? Ik vind iig dat Edward wel had mogen winnen.
Want dit is (als ik het goed heb) De 8e keer dat Anky een wereldbeker finale heeft gewonnen!