Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik speel vals. Paard heeft half uur nodig om fijn te worden. Dan is ze los en heet en kan ik fijn rijden, daarvan is gedeelte natuurlijk los stappen en daarna galoperen en draven. Maar ik kan geen half uur losrijden en meteen 2 proeven rijden door ziekte, dus dan stap ik een tijdje en pak haar 5 minuten op met veel overgangen en schakelen en kan dan de proef in. Tussen de 2 proeven door stappen en weer oppakken als we de ring in gaan.
juist sowieso te casual misschien voor echt hoge punten. Maar dat is wel prima voor ons nu.
. Heb wel paar van de verkoopfoto's op mijn insta staan!MariekeS_ schreef:Fijn dat het op die manier voor jezelf toch kan MWM, veel stappen doe ik ook altijd!
Merk je dan ook voor jezelf verschil tussen de paarden die je gereden hebt? Dat je met de één zelf meer kan rijden dan met de ander?

ik maak ze heel snel gevoelig op hulpen dat ik zo min mogelijk hoef te doen en pas bepaalde dingen/hulpen ook aan.
zal eens kijken op insta, altijd leuk! nu ben ik heel nieuwsgierig, bij wie les je?
Maar goed, hij was braaf en volgende keer rij ik hem A: iets korter los, alles liep beetje uit vandaag en B: weet ik dat ik hem eigenlijk echt wel wat heter kan maken. Hoef hem niet braaf te houden perse.

MyWishMax schreef:Virtueel bloemetje? Heb ik zelf niet eens gezien?ga eens kijken.
Het is toch ook heel leuk om gewoon mee te lezen hier!

Ik heb er zelf vooral last van als er iets in de voorbereiding niet helemaal gaat zoals ik wil/hoop. Dan lukt het bijvoorbeeld niet om het voorplukje mooi strak in te vlechten en gaat het al van "That's it, I'm not going". De Grinch is er niks bij 

Ik ben zelf niet zo’n hele actieve poster maar vind andere mensen volgen wel altijd heel leuk!
Ben heel benieuwd. Proeven weet ik uit mn hoofd. We gaan t zien.