Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 10:51

PSvanLot schreef:
Tja zo gaat het op wedstrijd ook weleens.

Applaus voor een super proef, foutloos en echt goed. Met het paard nog nooit onder de 210 gereden. Kreeg ik er 175,5...

De betreffende jury vond het blijkbaar niets. Helaas.

Ach ja, en onderaan staat: combinatie met potentie...
Dus helemaal niets vond ze ons dan ook weer niet. En door....

tammiebels

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:00

Wat ik ook probeer, het artikel wat ik gekocht heb (en afgeschreven is) komt maar niet in "paardrijden.nl".
Gekocht via de telefoon wat goed ging, geopend op telefoon, computer maakt niet uit, het haalt niets uit. Het artikel wordt niet bijgeschreven. Kan ik nu wel een proef uploaden?

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:03

Ideal & android schijnt niet goed te gaan tammiebels, je moet dan even een nieuw artikel kopen via een computer/laptop. Het geld dat je hebt uitgegeven via Android wordt dan weer teruggeschreven door de KNHS.

Wat balen Eveline dat het niet overeen kwam met je gevoel!
Laatst bijgewerkt door xSannee op 13-12-20 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:04

tammiebels schreef:
Wat ik ook probeer, het artikel wat ik gekocht heb (en afgeschreven is) komt maar niet in "paardrijden.nl".
Gekocht via de telefoon wat goed ging, geopend op telefoon, computer maakt niet uit, het haalt niets uit. Het artikel wordt niet bijgeschreven. Kan ik nu wel een proef uploaden?

Waarschijnlijk wil dat niet. Althans, je kan de proef wel uploaden, maar vervolgens niet insturen denk ik. Ik had hetzelfde probleem en heb contact gezocht met de KNHS.

Afbeelding

Ik heb dus vervolgens via de laptop mijn artikel aangeschaft en toen is het wel gelukt :)

Floorg18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:06

Nou lang heb ik niet mee kunnen doen met de online proeven. Woensdag mijn eerste proef ingestuurd met winst, volgende dag heb ik mijn enkel gebroken tijdens een val in het bos terwijl ik conditietraining aan het doen was... Had allemaal al plannen om elk weekend te filmen, helaas!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:06

Ze hebben de meetmomenten weer open gegooid, omdat er nu mensen vanuit heel Nederland richting het zuiden gaan, waar ze oefendressuur en springen organiseren. Staat ook heel duidelijk in het bericht.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:07

Ik heb m ook via de laptop aan moet schaffen en toen lukte het idd wel. De 7.50 die ik met mn mobiel betaalde zou dan terug gestort worden vertelde ze.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:43

FriesWytske schreef:
Ze hebben de meetmomenten weer open gegooid, omdat er nu mensen vanuit heel Nederland richting het zuiden gaan, waar ze oefendressuur en springen organiseren. Staat ook heel duidelijk in het bericht.

Heb ik gelezen inderdaad, maar dat is toch eigenlijk geen oplossing? Wellicht dat je die grote reisbewegingen kunt voorkomen maar de reisbewegingen an sich worden zeker niet minder.

Ik vind het verder een beetje dubbel er steeds iets over te zeggen omdat ik me dan zo’n partypooper voel :o Kan me wel heel goed voorstellen dat iedereen graag weer op pad wil.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 11:53

Geef je groot gelijk, Laurie. Zo zie je, hoe mensen altijd een uitweg vinden. Gemeente in t zuiden zo gewoon stop moeten zeggen.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 12:05

Jeetke Floor, beterschap zeg :(:)

Ik ben heel blij! Ik heb 199 punten terug *D
Had zelf een veel fijner gevoel dan de vorige proef en gelukkig is dat ook terug te zien in de punten! <3

Vorige proef veel afgerekend op de rechte lijnen, dat daarna heel veel geoefend en nu gewoon een 8 voor bij C afwenden =:)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 12:12

Laurie schreef:
FriesWytske schreef:

Heb ik gelezen inderdaad, maar dat is toch eigenlijk geen oplossing? Wellicht dat je die grote reisbewegingen kunt voorkomen maar de reisbewegingen an sich worden zeker niet minder.

Ik vind het verder een beetje dubbel er steeds iets over te zeggen omdat ik me dan zo’n partypooper voel :o Kan me wel heel goed voorstellen dat iedereen graag weer op pad wil.

Ik ben het helemaal met je eens. En nee, je bent geen partypooper. En ja, ik wil graag weer op pad, omdat ik dus niet mee kan doen met het online gebeuren. Ja, ik kan meedoen. Maar dan tellen de punten niet. Dus het heeft voor mij geen zin. Maar ik wacht gewoon rustig af. En zie wel wat er gaat gebeuren. Meer kan ik toch ook niet doen.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 12:26

Gefeliciteerd xSannee!! oefening baart kunst, zo zie je maar weer :D.

Als ik dit soort vrolijke berichten lees, heb ik ook weer zin om te filmen maar moet echt nog even oefenen :o.

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 13:13

Hier zojuist ons eerste proefje ingeleverd sinds het nieuwe platform. In de zomer hebben we ook een keer een proefje ingeleverd, maar het uploaden ging toen niet zo handig. Dit werkt wel echt een stuk beter zeg!

Nu kan het wachten beginnen.. Ik merk dat ik nu al aan het refreshen ben.. 8)7 Krijg je ook een mailtje als het filmpje bij de jury ligt of alleen als je beoordeling er is?

Qua punten kan ik het zelf nog niet goed beoordelen. Als het winst is ben ik heel blij, maar als het dat nog niet is kan ik dat ook begrijpen. Zoals ik hier al vaker had gelezen komen de verruimingen op beeld niet goed over. De volgende keer duidelijker rijden dus... :j

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 13:49

ik heb net geprobeerd een account aan te maken maar ik ontvang geen link. Is dit een bekend probleem? (nee ook niet in de spam box)

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:18

Allemaal bedankt voor de hulp, via de computer is het inderdaad gelukt. Moet ik nu de KNHS nog bericht doen dat ik hem ook via android heb betaald maar dat dat niet werkte of wordt het vanzelf terug gestort?

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:50

Inge_romeo: nee, alleen mailtje als beoordeling er is. Of igv afkeuren als dat t oordeel is vd jury :( . De status van je proef is bij staat klaar voor een jury “beoordeling is gepland” . En dan begint het wachten of er al een mailtje is ... <<)

Tammiebels: Denk niet dat betaling vanzelf terugkomt, zie advies NadjaNadja.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 15:57

Ik heb net mijn punten terug voor de (op vrijdag middag) ingestuurde proef. 194,5. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest, en tegelijk zo gebaald van mijn punten :o .. Volgende week weer lekker een nieuw proefje opnemen!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 16:03

Hoezo baal je van je punten, DewiFoto? Rij je vaker hoger?

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 16:05

_Anneruth schreef:

Nee, daarom ben ik wel tevreden.Het zijn mooie punten.. maar dat halve puntje extra voor een extra winstpunt had ik wel kunnen waarderen :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 16:15

Ah jullie teruggevonden! Leuk nieuw topic! En wat fijn dat het online nog steeds gewoon doorgang kan vinden, blijf een groot voorstander ervan.

Ik jureer nog even niet maar lees graag mee. Kreeg op de vereniging ook de vraag of we meetmomenten gingen organiseren maar wij zitten echt heel erg middenin rood gebied. Niet alleen vanwege corona, maar ook vogelgriep met bijbehorend vervoersverbod. Nu hebben wij geen pluimvee op de vereniging maar het is geen doen om te gaan controleren wie er van een terrein met pluimvee komt. Daarnaast is ons terrein echt ongeschikt voor winterwedstrijden dus gelukkig komt het bestuur niet bij mij met de vraag of ik het ga organiseren want het antwoord is dus nee. Ook omdat ik met 2 gebroken ribben zit en dus bijzonder weinig kan. Het beetje energie wat ik heb, steek ik toch echt in werk wat ook wat oplevert....

Ik vraag me wel af hoe de KNHS gaat handelen als er idd deze week ingrijpendere maatregelen worden afgekondigd.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-20 16:19

Dewifoto, gefeliciteerd met je dikke winstpunt! En misschien de volgende keer net wel dat halve puntje erbij!

Ik heb net wel goed via Android, Ideal en ABN AMRO mobiel bankieren app wel weer in 1x kunnen betalen. Ging weer soepel qua insturen.

Karel was weer een draak. Uiteindelijk nog best tevreden met het proefje. Nu afwachten wat de jury ervan vindt :')

xSannee, wauw mooie punten hoor! Gefeliciteerd!

Eveline77, dat is altijd even slikken. Maar inderdaad, gewoon weer door. Volgende keer is het weer anders.

Daffodil :wave: 2 gebroken ribben :oo wat is er gebeurd? Super pijnlijk is dat zeg.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 16:29

Wauw, mooie punten hoor Dewifoto! Jammer van dat halve puntje inderdaad, maar toch zeker een score om trots op te zijn :D

Leuk dat jij er ook weer bij bent Daffodil, vond je in het vorige topic ook altijd heel fijn reageren :) Veel beterschap met je gebroken ribben!

Urosa, je kan het toch wel merken aan de paarden ook he, dat het wat fris is buiten. Tenminste, dat merk ik bij die van mij dus wel :')

Ik heb inmiddels mijn punten ook terug! Met 185.5 erg tevreden, omdat het voor mijn gevoel dus niet zo fijn ging. Toch mooi om te zien dat het met de online proefjes bij mij een stuk constanter geworden is bij ons als combinatie. Er moet echt nog een hele hoop beter, maar zelfs als het voor mijn gevoel dus niet zo fijn gaat kunnen we een winstpunt rijden. Dat is ook wel eens heel anders geweest.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 16:31

Ehhh, van mijn nieuwe pony afgekletterd.....niet haar schuld hoor, iets met jagers in het land, stukje paniek en een zadel wat blijkbaar niet vast genoeg zat. Gewoon dom dus......je leert ervan zeggen ze! Duurt alleen afgrijselijk lang dit. Afgevoerd met de ambu, ingepakt met kraag en opblaasbare toestand, sirenes aan en snoeihard naar het ziekenhuis waar ze bij aankomst mij niet verwachten want de ambu had me aangemeld bij een ander ziekenhuis :D Maar gelukkig werd ik wel geholpen.

En ik dacht echt nou paar dagen uitbrakken en dan gaat het vast wel maar dat zag ik mooi verkeerd. Twee weken lang hulp gehad met de honden omdat ik niets kon. Nu op 3 weken en ik dacht vrijdag dat ik wel mijn auto kon halen die nog steeds op stal stond. Zelf teruggereden en vervolgens gister een enorme terugslag gehad dus dat is ook gewoon nog even geen goed plan.

Wel jammer hoor want de pony deed het echt superleuk in een week tijd, leert snel en is heel werkwillig. Nu krijg ik elke dag filmpjes van de verzorgster. Topgriet dus ik heb haar inmiddels twee keer laten lessen bij mijn instructrice, om ze de goeie weg op te helpen!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 16:35

Mooie punten hoor Dewifoto!

Gefeliciteerd Nadjanadja met je winstpunt!

Oooh daffodil, wat pijnlijk :(:) :(:)
Heel veel beterschap en doe vooral rustigaan!
Laatst bijgewerkt door xSannee op 13-12-20 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 16:35

DewiFoto schreef:
_Anneruth schreef:

Nee, daarom ben ik wel tevreden.Het zijn mooie punten.. maar dat halve puntje extra voor een extra winstpunt had ik wel kunnen waarderen :')

Ow, haha! Ja.. dat snap ik heel goed! Schiet ook lekker op, 2 punten per proef rijden :D