Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eerste keer op verplaatsing geslapen voor haar maar wat was ze voorbeeldig!
Dag 2 cavalettiles. Super leuke complimenten gekregen en Twenty gedroeg zich voorbeeldig! Ze had nog nooooooit verhoogde cavalettis gedaan en nu gewoon een hele middellijn vol
. Dag 3 springles en dressuurles (academische dressuur). Heeft ze zoveel van bijgeleerd maar ze was zo moe
.

Vanochtend hele fijne laatste les gehad, 1.20 gedaan zodat het me zondag mee valt qua hoogte. Ben heel benieuwd! Laat het sowieso filmen.
liekec schreef:Gaat lekker hier allemaal!
Ik heb zondag eindelijk m'n B debuut gepland![]()
Vanochtend hele fijne laatste les gehad, 1.20 gedaan zodat het me zondag mee valt qua hoogte. Ben heel benieuwd! Laat het sowieso filmen.
Moet het springen echt zelf nog leren
vorige week wel een bb rondje met maar 1 stuurfout gereden
Paard maakt gelukkig geen fouten en heeft tot nu toe nog nooit een balk er af gegooid. Volgende week weer les en dan de week erna weer bb wedstrijd
Ze moeten maar eens ergens tegenkomen of ten val komen ofzo. Ik voel me veel prettiger met bescherming

powerpony.

sowieso nog maar even de reglementen doorlezen, want heb daar geen kaas van gegeten.

Hinke schreef:Goed punt lieke; ikmheb nl ook net crossbeschermers aangezien dat de enige waren die groot genoeg waren. Hopelijk mogen zulke beschermers wel.
@irkoontje;vervelend! Kun je hem niet later doortrainen door iemand?
@saams: herkenbaar die houding, daar heb ik ook last van.
Crossles lijkt me ook leuk Maar voorlopig ff te druk ervoor: zaterdag barriere springen, de week erna springles, de week daarna springwedstrijd, etc. En dan in oktober instructieweekend Met hopelijk een springles in het programma