Wedstrijddoelen 2017

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

emma_evg

Re: Wedstrijddoelen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:11

Goed bezig allemaal! Ik hoop dat ik zaterdag mn laatste puntjes in het L2 kan rijden (heb er nu ook 7) en wil dan de volgende maand M1 starten. Mn (bijgestelde) doel M1+5 aan het eind van het jaar ga ik bijna zeker niet redden omdat ik heb besloten om de springselecties te gaan starten in de B! En omdat ik niet vaker dan 1x in de maand wil starten ivm werk op zaterdag gaat dat niet lukken dus. Dus ik kijk wel hoe het loopt. Eind van het winterseizoen wil ik iig M2-startgerechtigd zijn, en na de selecties gaan springen in het L. Pony liep zooo fijn de laatste training dus ik heb erg zin in zaterdag! Is wel op gras, en echt super veel regen deze hele week hier.... :( |(

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 12:29

Mijn M debuut is een weekje doorgeschoven naar de 24e. Osteopaat is vorige week geweest en alles zag er goed uit gelukkig. Ze is na zijn ongeluk nu 4x geweest en kon/mocht nu pas echt aan zijn lijf zitten.
Deze week dus lekker onbelast aan de lijn en dan vanaf het weekend er weer op. Even 2 dagen lekker simpel rijden en dan wat meer oppakken richting de 24e. Ben benieuwd hoe hij het de eerste keer binnen weer gaat doen.

cindyy_1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 11:11

Ik heb gisteren weer gestart! Onze 10e wedstrijd in het M2, waar we in maart voor de eerste keer M2 zijn gestart. Het zou eerst een outdoor wedstrijd zijn met 2 banen en dus 2 proeven, maar doordat de bak onder water stond is besloten de wedstrijd te verplaatsen naar indoor, en dan slechts 1 proef per combinatie. Wij moesten nog 1 puntje om Z1 te mogen starten, en die hebben wij gisteren behaald! Zijn nu M2+10, dus mijn droom om Z1 met winst te zijn zou dit jaar nog behaald kunnen worden *\o/*
Volgend weekend starten we nog een keer M2 nog even voor de extra kilometers. En dan halverwege oktober eens een keer Z1 om te kijken hoe we ervoor staan :)
Na de proef gisteren nog even in de buitenbaan rondje gereden, verbazend genoeg ging hij zo het water in haha. En dan gaat ie toch ineens wel een stuk gaver lopen!

emma_evg is jouw wedstrijd nog doorgegaan?

Afbeelding

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 11:27

Cindy, misschien had je dan toch buiten je proef moeten starten :') Gefeliciteerd met je punten!

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 11:48

glenstorm schreef:
Ik zie dit topic nu pas. Ga dit weekend na 3 maand wedstrijdpauze weer starten, hadden nogal pech met blessure, afgelaste wedstrijden en ziekte.

Mijn doel dit jaar is ten eerste heel blijven. Ten tweede wil ik hem graag L2 dressuur met winst en L springen met winst hebben.

Heel blijven is helaas mislukt, wegens een blessure mogen we niet meer springen. Dat doel is dan ook gehaald.

Echter wel dit weekend mijn L2 debuut gereden en nu L2+5! Nieuw doel is nu M1 startgerechtigd en wellicht een keer M1 starten als hij daar klaar voor is.

emma_evg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 21:41

cindyy_1993 schreef:
Ik heb gisteren weer gestart! Onze 10e wedstrijd in het M2, waar we in maart voor de eerste keer M2 zijn gestart. Het zou eerst een outdoor wedstrijd zijn met 2 banen en dus 2 proeven, maar doordat de bak onder water stond is besloten de wedstrijd te verplaatsen naar indoor, en dan slechts 1 proef per combinatie. Wij moesten nog 1 puntje om Z1 te mogen starten, en die hebben wij gisteren behaald! Zijn nu M2+10, dus mijn droom om Z1 met winst te zijn zou dit jaar nog behaald kunnen worden *\o/*
Volgend weekend starten we nog een keer M2 nog even voor de extra kilometers. En dan halverwege oktober eens een keer Z1 om te kijken hoe we ervoor staan :)
Na de proef gisteren nog even in de buitenbaan rondje gereden, verbazend genoeg ging hij zo het water in haha. En dan gaat ie toch ineens wel een stuk gaver lopen!

emma_evg is jouw wedstrijd nog doorgegaan?

[ [url=m/wRNtDd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Goed bezig joh! Gaaf, Z starten straks!!
Nee mijn wedstrijd was afgelast helaas :( nu over twee weken ingeschreven. Baalde er wel een beetje van, ze was zoo fijn de laatste week! Vandaag ook weer heerlijk gereden. Dus hopen dat ze ff zo fijn blijft haha. Dan komen die 3 puntjes wel goed.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:05

Wij hebben dit weekend clinic bij Palden Schooneman op DMI sporthorses, wie dr zin heeft en tijd heeft is natuurlijk welkom :D (adres kun je vinden op http://www.dmi-sporthorses.com/)

Afbeelding

T gaat om eigenlijk alleen maar amateur en proff ruiters :D

Afbeelding

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:44

Iedereen weer gefeliciteerd!

Wij hebben na een wedstrijdstop van 3 mnd vandaag ons M1 debuut gehad.
Paard had het erg warm in de binnenbak en moest tijdens de 2e proef eigenlijk plassen, maar ondanks wat haperingen toch in beide proeven winst gereden en 2 tweede plaatsen behaald. Toch weer trots op het kleine zwartje :D

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:38

Gefeliciteerd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 20:03

Ik heb een nieuw wedstrijddoel: voor volgende zomer een 60-cross foutloos uitrijden. En voor nieuwjaar ook graag een foutloos parcours van 70-80 :)

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:42

Mijn wedstrijd doel gaat als het goed is goed komen, aankomende zaterdag heb ik mijn L1 debuut. Ik wil gaan voor minimaal 2 winstpunten. In november moet ik over naar de paarden en hoop dan zeker een paar winstpunten te hebben in het L1 zodat ik bij de paarden ook weer gewoon in het L1 verder kan :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:15

Normaal gesproken was wanneer je 18 wordt, dat je dat jaar nog bij de pony's uit mag rijden en dan januari over naar de paarden.

Of is dit nu verandert?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:40

DanielleB schreef:
Normaal gesproken was wanneer je 18 wordt, dat je dat jaar nog bij de pony's uit mag rijden en dan januari over naar de paarden.

Of is dit nu verandert?

Vroeg ik me ook af idd. Ik had het geluk in januari 18 te worden dus mocht dat hele jaar pony's blijven starten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:48

En ook al haal je geen winstpunt, dan mag je anders ook gewoon L1 bij de paarden gaan hoor, hoef je niet eerst weer de B uit te rijden. Maar volgens mij mag je November en December nog gewoon bij de pony's blijven rijden

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:49

DanielleB schreef:
En ook al haal je geen winstpunt, dan mag je anders ook gewoon L1 bij de paarden gaan hoor, hoef je niet eerst weer de B uit te rijden. Maar volgens mij mag je November en December nog gewoon bij de pony's blijven rijden

Wat hier gezegd klopt volledig.

Je mag november en december nog bij de pony's. En je winstpunten neem je mee naar de paarden. Dus L1+0 en je mag alsnog L1 rijden.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:27

DanielleB schreef:

Of is dit nu verandert?

Ik had in november ook startkaart aangevraagd en ben in januari 18 geworden, maar mijn jaar bij de pony's is dus bijna voorbij en moet dus over naar de paarden :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:32

Ja aankomende januari zul je dan naar de paarden moeten

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:33

Ik heb alle selecties alweer gepland. Probeer om me te kwalificeren voor de finale voor het KFPS indoor en voor de Friese Kampioenschappen.
Daarna (ergens eind indoorseizoen) vast de overstap naar de M2, dus hoop ergens later in het jaar in 2018 Z te kunnen starten :)

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:41

Alleen mijn startkaart verloopt op 11 november, hoe zit dit dan? Moet ik dan gewoon een nieuwe startkaart aanvragen?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:47

Hoezo verloopt je startkaart? Normaal gesproken als jij niks doorgeeft, wordt je startkaart gewoon verlengd als het goed is (zo was het, dat je voor een bepaalde datum moest aangeven dat je het stop wou zetten)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 12:09

veertje99 schreef:
Alleen mijn startkaart verloopt op 11 november, hoe zit dit dan? Moet ik dan gewoon een nieuwe startkaart aanvragen?

Die loopt gewoon automatisch door. December of januari krijg je een rekening met voor het doorlopen. Deze zal duurder zijn omdat je 18 bent. Geloof niet dat ik destijds iets moest veranderen of stopzetten en opnieuw aanvragen.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 14:35

Ah op die manier. Dus dan is het automatisch dat ik november en december bij de pony's kan blijven en dan vanaf 1 januari naar de paarden toe moet en dan de rekening krijg van de ander 2 maand?

Voor mij is dit ook voor het eerst dus vandaar ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 16:14

Nee je krijgt gewoon weer een startpas voor een jaar. Ik weet alleen niet hoe het zit met de overgang pony's en paarden en het betalen van de paardenstartpas. Deze is namelijk duurder dan bij de pony's maar dat zullen ze dan wel per januari berekenen oid.

Eventueel kun je de knhs daarover wel bellen en het vragen. Maar startpas loopt automatisch door.

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 19:41

Ik heb een mail verzonden en moet uiterlijk 4 weken voor 11-11-2017 gewoon mijn startpas opzeggen en dan voor de paarden aanvragen. De punten kan ik wel mee nemen, moet ik alleen even een mailtje sturen dat ik mijn winstpunten enz mee wil nemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 21:17

Ik heb net leuk nieuws gehad van de secretaris van onze club.

Mijn doel was om over te mogen naar L1 na de zomer. Ondanks een paar mindere wedstrijddagen (altijd top 10 wel op minstens 20 deelnemers) toch ook een aantal keer mooie resultaten neergezet. Voor zover ik geteld had, MOCHT ik de overgang maken. Binnen onze vereniging kan enkel het bestuur van de club de exacte puntenstand inkijken. Dus mijn stalbaas (en secretaris) ging even checken.
Krijg net een smsje dat ik over MOET *\o/*

Ik had 16 winstpunten nodig. Ik dacht dat ik er 18 bij elkaar had gereden. Blijken dat er 28 te zijn :D

(De B-klasse is bij ons onderverdeeld in B1 en B2 en wij krijgen winstpunten op basis van je plaatsing in het klassement. Verder loopt het gelijk met de proeven van de knhs)

Mijn seizoen is geslaagd!