Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gefeliciteerd met je punten! glenstorm schreef:Ik zie dit topic nu pas. Ga dit weekend na 3 maand wedstrijdpauze weer starten, hadden nogal pech met blessure, afgelaste wedstrijden en ziekte.
Mijn doel dit jaar is ten eerste heel blijven. Ten tweede wil ik hem graag L2 dressuur met winst en L springen met winst hebben.
cindyy_1993 schreef:Ik heb gisteren weer gestart! Onze 10e wedstrijd in het M2, waar we in maart voor de eerste keer M2 zijn gestart. Het zou eerst een outdoor wedstrijd zijn met 2 banen en dus 2 proeven, maar doordat de bak onder water stond is besloten de wedstrijd te verplaatsen naar indoor, en dan slechts 1 proef per combinatie. Wij moesten nog 1 puntje om Z1 te mogen starten, en die hebben wij gisteren behaald! Zijn nu M2+10, dus mijn droom om Z1 met winst te zijn zou dit jaar nog behaald kunnen worden![]()
Volgend weekend starten we nog een keer M2 nog even voor de extra kilometers. En dan halverwege oktober eens een keer Z1 om te kijken hoe we ervoor staan![]()
Na de proef gisteren nog even in de buitenbaan rondje gereden, verbazend genoeg ging hij zo het water in haha. En dan gaat ie toch ineens wel een stuk gaver lopen!
emma_evg is jouw wedstrijd nog doorgegaan?
[ [url=m/wRNtDd.jpg]Afbeelding[/url] ]
nu over twee weken ingeschreven. Baalde er wel een beetje van, ze was zoo fijn de laatste week! Vandaag ook weer heerlijk gereden. Dus hopen dat ze ff zo fijn blijft haha. Dan komen die 3 puntjes wel goed.
(adres kun je vinden op http://www.dmi-sporthorses.com/)
DanielleB schreef:En ook al haal je geen winstpunt, dan mag je anders ook gewoon L1 bij de paarden gaan hoor, hoef je niet eerst weer de B uit te rijden. Maar volgens mij mag je November en December nog gewoon bij de pony's blijven rijden
DanielleB schreef:Normaal gesproken was wanneer je 18 wordt, dat je dat jaar nog bij de pony's uit mag rijden en dan januari over naar de paarden.
Of is dit nu verandert?
veertje99 schreef:Alleen mijn startkaart verloopt op 11 november, hoe zit dit dan? Moet ik dan gewoon een nieuwe startkaart aanvragen?