Succes vandaag glenstorm!
Ohw dat ken ik Hillady, het liefst ga ik vandaag weer. En als ik een wedstrijd op stal oversla dan gaat het meteen weer kriebelen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
ik ben weer terug in Nederland na een heerlijke vakantie ♡
maar thanks! en top van je debuut!

Mama is geen ster filmer & ik heb liever foto's als er eens iemand meekomt... Zal wel proberen in de zomer eens te laten filmen op wedstrijd!

En inderdaad school gehad lekker saai
Gisteren wel heel leuke dag gehad! Flanders Horse Expo geweest met t vriendinnetje die daar optrad met een demoteam! Echt heel leuk want hadden dus ook bandjes om overal langs te kunnen dus ook enkele leuke acts in de losrijpistes en stallen gezien
Zo lijkt Z best dichtbij haha. Terwijl ik nog het M1 moet doorrijden haha.
Zoefferd schreef:Toets ging super en ik weet mijn cijfer ook al, een 9,3![]()
Ik heb vandaag les gehad, we hebben al oefeningen uit het M2 geoefend. Travers ging goed, keertwending om de achterhand is nog een beetje moeilijk, slangenvolte in galop ging goed in de linkergalop rechts is het nog moeilijk. Stap-galop ging goed en de galop stap kon nog ietsje beter. Ik ben zo trots op zoef!Zo lijkt Z best dichtbij haha. Terwijl ik nog het M1 moet doorrijden haha.
Zoefferd schreef:Dankjewel![]()
Ja zeker! Als je paard goed nageeflijk loopt. En de figuren netjes op de letters rijd heb je zo een winstpunt binnen.
Ga je binnenkort ook starten? Moet je doen als je eenmaal de smaak te pakken hebt wil je niet meer stoppen haha.![]()
Gewoon veel oefenen en goed je best doen
!