Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar het scheelt al iets als je het een beetje zag aankomen natuurlijk, maar wel balen! maar de M1 is ook leuk
Deze week ga ik hem wel weer oppakken en dan gaan we hard trainen voor de 3e selectie!

eerste proef was gewoon jammer, hij schrok in een hoek na de middenstap, hij sprong om in de middengalop (doet ie normaal echt nooit!), en met halthouden-achterwaarts zat ie te loeren op de hoek waardoor ie zich er helemaal uitdrukte van voren. Maar naast dat zaten er ook goede onderdelen in en zelfs een 8 voor het wijken voor het linkerbeen! Tweede proef was een stuk 'safer', zaten geen storingen in (behalve achterwaarts, hij stopte na 2 passen dus ging in tweeën) maar meer wat afwerkingsdingetjes. We hebben iig genoeg om nog aan te werken. Hoop alleen echt dat met de kring de eerste baan wat minder rumoerig is. Cadiz is geen kijkerig paard maar hij houdt niet van geluiden waarvan ie niet kan zien waar ze vandaan komen.

vind ook achterwaarts op D en X veeeel fijner dan op de hoefslag, dan heeft ie steeds de neiging om z'n kont er net wat af te draaien terwijl ie midden in de bak netjes recht blijft. Alleen 1 lijntje lijkt me wel tricky, van F-X-C in galop en dan tussen X en C terug in draf. Dan zien ze wel echt alles als er net ff iets scheef of fout gaat haha.
hier zijn er nog 4 selecties voor de regio, waarvan ik er nog 1 rijd 18 januari(er zijn er in totaal 6 waarvan je er minimaal 2 maximaal 3 mag rijden, slechtste resultaat valt weg als je er 3 rijdt) 
Nog handiger haha.