ik heb met een jong paard weleens expres een hekje om gereden om wat meer tijd te hebben om de ring te verkennen. Leek wel een kerststal.... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. annetm schreef:https://www.facebook.com/Dutchpridestab ... =2&theater
Onze eerste wedstrijd, paard heeft drie keer een poging gedaan om de baan uit te gaanJury had me eigenlijk moeten diskwalificeren maar mocht toch de proef uitrijden hihi.
Anne_GTI schreef:ik heb met een jong paard weleens expres een hekje om gereden om wat meer tijd te hebben om de ring te verkennen. Leek wel een kerststal....

)maar ik was toen natuurlijk jonger en had niet het gewicht om dr terug te rijden, waarschijnlijk nog steeds niet nu ik eraan terug denk. Ze was wel zo lief om even van galop te wisselen en stil te staan voor het groeten
(die pony's kennen het wedstrijdritueel wel hoor, was tenminste blij dat ze stopte xD) Stond verder niks op mn protocol behalve 'blijf draven', dat was wel mijn bedoeling ja. Tenminste weet iedereen nu dat ze halt-galop overgangen kan maken.

. Bij het stilstaan en groeten besloot hij op 2 benen in plaats van 4 benen stil te staan, maar verder was hij in de proef wel braaf. Na de proef was hij toch wel een beetje moe en op een gegeven moment vergat hij zijn benen op te tillen, waardoor hij struikelde. Hier schrok hij zo van dat hij een bok gaf en een enorm harde scheet liet, en ik vloog eraf
.
Toothless schreef:of B afwenden en E linkerhand, te vaak rechtsaf gegaan waarna je lezer heel zachtjes zegt: andere kant, andere kant!!
. Met n bonte, dus weten ze daarna ook nog goed wie t was. Had wel meteen hard sorry geroepen.