Hier geen slecht weer hoor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Net gereden. Alleen drie kwartier lang gestapt. Ging super fijn. Veel schouderbinnen, voltes openen en sluiten, wijken etc. Moet ik eigenlijk veel vaker doen alleen stappen haha maar je wilt zelf al snel zoveel meer
heb een paar maanden geleden eea gepost omdat we klaar waren in de B. Toen is mijn bijrijdster gaan starten & nu is het mijn beurt weer. Dit weekend ons L debuut, maar ik vrees er een beetje voor. Hebben jullie nog tips & tricks voor de eerste keer?
Dan zie je vanzelf waar je tegenaan loopt. Bij het wijken gewoon rustig blijven en niet gaan rotzooien omdat ze opzij 'moeten'. Jury ziet liever 3 passen goed dan 6 rommelig

Cadiz stond er lekker aan, tweede proef moest ik er ff meer aan blijven rijden maar hij was super braaf, toppertje! We zijn er sinds zaterdagavond achter waarom ie in wendingen en tijdens wijken de neiging had tot kantelen, kwam doordat ik steeds m'n buitenhand over z'n manenkam deed. Dus vandaag daar extra op gelet, in de tweede proef reed ik daardoor nu even te recht de wendingen door, maar dus niet gekanteld! Vanuit hier kunnen we goed gaan werken aan mooi met buiging de wendingen door te gaan. Kan dus alleen nog maar beter gaan
1 van de jury's kwam nog naar me toe om te zeggen dat ze Cadiz 'n superpaard vond
helemaal met d'r eens natuurlijk haha! 

over twee weken weer selectie! 
Ze wordt er in ieder geval lekker fris van:
wat een werk haha. Heb je zelf een scheerapparaat dan?

Ik heb mijn pony werkelijk nog nooit zien stijgeren. Dat blijft altijd bij wat hoofd geslinger en een bokje. 

jaloers haha
De oefeningen voor het L2 zitten er al wel op, achterwaarts moet nog iets worden bijgeschaafd, en hij kan nog wel een stuk flitsender worden. Met m'n instructrice is ie dat ook wel maar ik moet echt nog een stuk consequenter worden 
haha. Daarnaast is die locatie die vaak vrijdag heeft ideaal voor mij omdat je in een groep van 3 rijdt en je inrijdt in de wedstrijdbak. Tijd zat om spoken en geluidjes weg te jagen
)