Als ik terugben ga ik een bijleespost maken, gaat moeilijk via m'n mobiel. Hier geen slecht weer hoor
Cheese
Geplaatst: 21-10-14 12:01
Ik ben benieuwd naar je wedstrijdverslag Myour maar het kan bijna niet anders dan dat je direct weer super gaat rijden. Helemaal leuk!
Waaaaah Anne ik ben echt niet jaloers hoor!
aniek_joefy
Geplaatst: 21-10-14 14:20
Oeeehh anne geniet er maar van!
Myour: Komt vast helemaal goed!
Lisa: Ja pfff wat een weer! Hier helaas geen binnenbak dus betwijfel of ik nog wel kan rijsen vandaag,... Fijn dat je weer beter bent en ja heb het super leuk gehad!
Elke: Je zit al dichtbij! Volgende keer beter
Katinkiee: Jammer! Toch gefeliciteerd met je wp!
aniek_joefy
Geplaatst: 21-10-14 17:06
Toch nog even getraind daarnet! Weer was niet ideaal maar ging toch fijn
Edit: en nog net op tijd ook ben net binnen en het hoost alweer..
Echt blij met mijn bit Net gereden. Alleen drie kwartier lang gestapt. Ging super fijn. Veel schouderbinnen, voltes openen en sluiten, wijken etc. Moet ik eigenlijk veel vaker doen alleen stappen haha maar je wilt zelf al snel zoveel meer
Ik kom ook weer even om de hoek kijken heb een paar maanden geleden eea gepost omdat we klaar waren in de B. Toen is mijn bijrijdster gaan starten & nu is het mijn beurt weer. Dit weekend ons L debuut, maar ik vrees er een beetje voor. Hebben jullie nog tips & tricks voor de eerste keer?
B reden we stabiel eind 180/begin 190, dus qua niveau gaat het imo wel. Wijken gaat rechtsom goed, linksom is ze nog wat twijfelachtig. En de middengalop... tja
Inderdaad gewoon gaan Dan zie je vanzelf waar je tegenaan loopt. Bij het wijken gewoon rustig blijven en niet gaan rotzooien omdat ze opzij 'moeten'. Jury ziet liever 3 passen goed dan 6 rommelig
Bedankt voor de goede raad! We hebben 2x winst gereden, zijn 6e van de 12 geworden & complimenten van de jury voor het wijken
_Elke
Geplaatst: 26-10-14 15:44
Doubtless schreef:
Bedankt voor de goede raad! We hebben 2x winst gereden, zijn 6e van de 12 geworden & complimenten van de jury voor het wijken
Hoppa!
Myour
Geplaatst: 26-10-14 19:08
@ Anne: jee heerlijk zeg, geniet ervan!
@ Aniek: net op tijd gereden dus naast het slechte weer
@ Lisa: super dat het bit goed bevalt!
@ Doubtless: gefeliciteerd met je winstpunten!
Nou sta nog stuiteren hier haha! Gewoon weer 2x eerste geworden met maar liefst 216 (18 punten los van de nummer 2!) en 205 punten, met nog genoeg verbeterpunten Cadiz stond er lekker aan, tweede proef moest ik er ff meer aan blijven rijden maar hij was super braaf, toppertje! We zijn er sinds zaterdagavond achter waarom ie in wendingen en tijdens wijken de neiging had tot kantelen, kwam doordat ik steeds m'n buitenhand over z'n manenkam deed. Dus vandaag daar extra op gelet, in de tweede proef reed ik daardoor nu even te recht de wendingen door, maar dus niet gekanteld! Vanuit hier kunnen we goed gaan werken aan mooi met buiging de wendingen door te gaan. Kan dus alleen nog maar beter gaan 1 van de jury's kwam nog naar me toe om te zeggen dat ze Cadiz 'n superpaard vond helemaal met d'r eens natuurlijk haha!
Vandaag ook weer op pad geweest Ging wel goed! Pony liep fijn en een 3e plaats met 193 punten Met m'n andere pony in de M1 ook weer gestart en met hem een 1e plaats met 195 punten! Super geslaagd dagje over twee weken weer selectie!
AnnevM
Geplaatst: 26-10-14 20:34
Jeeeeetje wat een punten komen er weer voorbij, gefeliciteerd allemaal!
Ik ben inmiddels terug van vakantie sinds gister en gister meteen scheerapparaat over peerd heen gehaald. Ze was vrij braaf, was de eerste keer dat ik het deed dus ze ziet er niet uit maar dat trekt wel bij... hoop ik Ze wordt er in ieder geval lekker fris van:
Ik moet even kijken wanneer ik weer op wedstrijd ga... Heb volgende week en de week erna toetsweek dus denk dat het pas 22 of 23 november wordt
Zo wat een mega punten komen hier weer voorbij zeg! Gaaf!
En die foto van het heerlijke weer is ook leuk! Word ik zeer jaloers van, Ik hou echt niet van dit koude weer. Mja hoort erbij helaas.
Hier zelf ook weer 3 wedstrijdjes gereden. Ook leuke puntjes gereden, 184, 188 en nog een keer 188. Dus een leuk weekend gehad.
Hier, paardje alweer voor de 2de keer geschoren dit jaar. Ze kwam alweer zo dik in de vacht, dus moest wel weer. Maar gelukkig staat ze heerlijk rustig en is het scheren zo gebeurt. Ideaal! Kan ze er weer een tijd tegenaan, hopelijk!
Gefeliciteerd met je winstpunten Rienie. Start je steeds maar 1 proef? Freule gaat volgende week voor het eerst geschoren worden. Voor de tweede keer al wat een werk haha. Heb je zelf een scheerapparaat dan?
Super debuut Doubtless. En hoe vond je het zelf gaan? Viel het je mee of tegen?
Wauw Myour wat een punten zeg! Op naar de L2 zou ik zeggen Met zulke punten kun je ook direct wel weer over haha.
Grappige foto Anne! Dat hij zo gaat stijgeren Ik heb mijn pony werkelijk nog nooit zien stijgeren. Dat blijft altijd bij wat hoofd geslinger en een bokje.
En Aniek ook mooie punten. Jeetje wat een topic met succesvolle ruiters is dit zeg haha. Rijd jij ook maar 1 proef dan?
Wij mogen vrijdag weer op cc. Daarna de 22e weer en als we die gehad hebben gaat de train-modus weer even aan. Ben van plan lekker veel te gaan privé lessen. Voor de L2 moet de knop achterwaarts er nog op en het wijken mag nog meer scharend.
Myour: dat zijn nog eens punten De rest ook gefeliciteerd met de mooie resultaten!
Lisaapee: ik was rete zenuwachtig maar heb op zich wel fijn kunnen rijden! Merk wel dat ze meer gesloten moet blijven in de overgangen & in de galop mag ze echt nog wel wat terug in tempo. Mijn huidige zadel ligt niet helemaal goed meer, dus daar laten we deze week naar kijken. Ik gok dat we dan in de training wel wat mooie stappen vooruit kunnen maken
Annevm: Woow dat ziet er niet verkeerd uit jaloers haha
Lisaapee: Fijn dat het zo goed gaat met je nieuwe bit!
Doubtless: gefeliciteerd met je winstpunten, super goed!!
Myour: waauw! super knap! gefeliciteeeerd!
aniek_joefy: gefeliciteerd met je prijzen !!
Rienie1986 : gefeliciteerd met je punten!
paard is donderdag weer gekraakt en ze heeft een hele gevoelige rug dus dit weekend een gelpad gekocht, hoop dat het gaat werken! vrijdagavond rijden we een proefje op de clubkampioenschappen om te oefenen. 4 november is er hier op school een wedstrijd en dan rijden we maar 1 proef omdat de vorige keer 2 proeven rijden niet helemaal goed ging :p Dit weekend niet kunnen rijden omdat de macrider hier was, dus ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat
Myour
Geplaatst: 27-10-14 17:45
Bedankt iedereen hihi. Ben van plan in november nog 2x te gaan starten en mocht ik dan m'n punten halen dan houd ik even een korte wedstrijdstop en gaan we ons focussen op ons L2 debuut tijdens de kringkampioenschappen in januari. Helemaal spannend dus! De oefeningen voor het L2 zitten er al wel op, achterwaarts moet nog iets worden bijgeschaafd, en hij kan nog wel een stuk flitsender worden. Met m'n instructrice is ie dat ook wel maar ik moet echt nog een stuk consequenter worden
@ Aniek: gefeliciteerd met je punten weer!
@ Anne: paardje geschoren lekker hoor.
@ Rienie: jij ook gefeliciteerd met je punten!
@ Lisa: start je vaker op vrijdag? Eigenlijk heb ik altijd de zondag gereserveerd voor wedstrijden. Succes alvast voor ik het vergeet te zeggen!
@ Doubtless: ja zadel net niet lekker kan veel invloed hebben. Wanneer heb je weer wedstrijd gepland staan?
@ Katinkie: jij ook alvast succes op de clubkampioenschappen.
Ja ik start het liefst op vrijdag. Doordeweeks is hier bijna niet en als arme student werk ik zaterdag en zondags haha. Daarnaast is die locatie die vaak vrijdag heeft ideaal voor mij omdat je in een groep van 3 rijdt en je inrijdt in de wedstrijdbak. Tijd zat om spoken en geluidjes weg te jagen
Waarom in december pas weer Doubtless? Zelf start ik ook maar 1 of 2 keer per maand trouwens.
Gelpad is vaak een 'oplos' middel. Vervelend Dion! Een ander zadel misschien een optie?
Mijn bijrijdster start de 15e nog een keer & tot nu toe staan er de weken daarna eigenlijk nog geen wedstrijden op de site die enigszins in de buurt zijn! Zou nog wel een of twee keer willen starten, maar is even afwachten of er nog iets georganiseerd wordt.