Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Libera schreef:Hoi, had een tijdje terug ingebroken hier met vraagje over wissels, en Ben stiekum mee blijven lezen
Allereerst nog bedankt voor alle tips, hebben wel geholpen. Laat de wissels nu weer even voor wat ze zijn, wil eerst de gallop beter voor elkaar hebben!
Nu weer even een vraagje, mijn paard heeft bedacht dat het veel makkelijker is om zn kont naar binnen te gooien in de galop, vooral op de rechterhand. Nu probeer ik schoudervoor/ schouderbinnenwaarts te rijden wanneer dat gebeurd, maar dat helpt niet altijd. Soms wil hij Dan wat verbuigen of door het binnen been been vallen....
Weer iemand nog handige oplossingen hiervoor?
In de les ook eraan gewerkt dmv contragalop en sunken voor het buitenbeen. Instructeur zei ook renvers, maar zodra ik mijn binnen been naar achter leg wil ie wisselen dus dat lukt niet
roosje78 schreef:Wat vervelend voor je, Daisy! Mag hij wel de wei op, of het absolute boxrust?
@Libera: gewoon nieuwsgierigheid (of misschien heb je het al verteld) maar hoe kom je in California terecht?