Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:45

berdien85 schreef:
Bedankt dames! Ik was er al bang voor.. Ik bel maandag wel even, ze zijn nu al weekend aan het vieren daar..

Ohh ik ben ook zo'n oen he?! :o
Ik dacht ik zal toch nog even door de coupons bladeren.. Nicolet90 dat aangaf.
Ja en je raadt het al.. Daar zat ie tussen! :+

YvonneV

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 23:11

waar bokt toch al niet goed voor is he :D

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 10:10

yvonnedv schreef:
waar bokt toch al niet goed voor is he :D

Inderdaad _/-\o_

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 18:47

ik heb ook startkaart besteld voor 1 oktober met coupons... eind augustus al.
nu vrijdag spul binnen gekregen.. met 6 coupons..
heb in november 3 concoursen dus dan zijn ze op. denk dat ik dan toch maar pauze in las tot januari. beetje jammer van startkaart geld maar dat is dan niet anders..
staan tot nu toe nog geen 3 concoursen in december er op hier in de buurt dus nog x 6 bestellen word hem dan ook niet

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:20

Vandaag heb ik een complete set van 16 retour gezonden. Eens kijken hoe snel ze geld retourneren.

Kittylover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:26

hele domme vraag, maar ik kan nergens vinden waar je die coupons moet bestellen? ja via knhs, maar waar?

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:29

Oh ooh, heb nog 16 spring coupons, en ga dit jaar niet meer springen, en ik heb nog iets van 9 dressuurcoupons, mag je die niet gewoon inruilen zeg maar voor dat digitale? Of gewoon opmaken maar dan dat je wat langer de tijd hebt?

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:34

en als je nu je coupons van 16 stuks terugstuurd, dan ben je natuurlijk wel de administratiekosten en verzendkosten kwijt?
en als je er dan weer 6 besteld, moet je weer administratiekosten en verzendkosten betalen, dan kun je ze volgens mij net zo goed houden, toch? of zie ik dat verkeerd?

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:34

apart, dat nieuwe systeem. gelukkig stop ik nu met wedstrijden en vraag ik na januari pas weer een startkaart aan.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:38

Onze vereniging houdt altijd 6 coupons achter. Daarnaast heb ik voor alle wedstrijden die ik dit jaar nog ga rijden, de coupons al ingestuurd. Mocht ik er nog 6 extra nodig hebben, dan kan ik die van de rijvereniging nog ophalen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 19:55

BullyCotton schreef:
Of gewoon opmaken maar dan dat je wat langer de tijd hebt?

Ik spreek nu als secretariaat en moet er niet aan denken dat er mensen zijn die digitaal in schrijven. EN mensen met nog een papieren coupon. Dat wordt werkelijk zo ontzettend verwarrend en tijdrovend dat mag ik toch hopen dat ze dat niet doen!

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:40

ponyparadijs schreef:
BullyCotton schreef:
Of gewoon opmaken maar dan dat je wat langer de tijd hebt?

Ik spreek nu als secretariaat en moet er niet aan denken dat er mensen zijn die digitaal in schrijven. EN mensen met nog een papieren coupon. Dat wordt werkelijk zo ontzettend verwarrend en tijdrovend dat mag ik toch hopen dat ze dat niet doen!

Hmm ja daar heb je gelijjk in, ik weet hoe het is, ik moet ook welneens met het secretariaat hellpen, maar had daar nog niet echt bij nagedacht..
Maar ja, we zien wel, gaat de KNHS nog een duidelijke uitspraak daarover doen? Met tja, gebruiksaanwijzing?

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:41

pros_zero schreef:
en als je nu je coupons van 16 stuks terugstuurd, dan ben je natuurlijk wel de administratiekosten en verzendkosten kwijt?
en als je er dan weer 6 besteld, moet je weer administratiekosten en verzendkosten betalen, dan kun je ze volgens mij net zo goed houden, toch? of zie ik dat verkeerd?

Hmm daar zit inderdaad wat in... Denk dat je gelijk hebt..

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:48

BullyCotton schreef:
Hmm ja daar heb je gelijjk in, ik weet hoe het is, ik moet ook welneens met het secretariaat hellpen, maar had daar nog niet echt bij nagedacht..
Maar ja, we zien wel, gaat de KNHS nog een duidelijke uitspraak daarover doen? Met tja, gebruiksaanwijzing?

eind oktober komt het in de ledenraadvergadering. Daarna komt er vast meer duidelijkheid!

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 13:55

ponyparadijs schreef:
BullyCotton schreef:

eind oktober komt het in de ledenraadvergadering. Daarna komt er vast meer duidelijkheid!

Okee ik hoop het maar!

Bocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:02

ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken..... wat wat gaan ze doen als het netwerk weigert digitaal ding uitvalt..... of bedenk wat leuks... We zullen rustig afwachten idd en coupons houd ik gewoon, moet nog zien of dit allemaal goed gaat komen (zeker voor 1 januari)

BullyCotton

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 14:06

Bocus schreef:
ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken..... wat wat gaan ze doen als het netwerk weigert digitaal ding uitvalt..... of bedenk wat leuks... We zullen rustig afwachten idd en coupons houd ik gewoon, moet nog zien of dit allemaal goed gaat komen (zeker voor 1 januari)

Ja daar zit ook weer wat in..
Ik vind het eerlijk gezegd nog helemaal geen fijn en handig idee..
Ik fiets liever zoals altijd ouderwets naar dde brievenbus, weet je ook zeker dat het goed overkomt, dat digitale is niets voor mij!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-11 14:13

@Bully Cotton, zelf naar de brievenbus rijden is handig, maar tegenwoordig kun je op de TNT, of Post.nl, ook niet meer vertrouwen. Het is mij in het afgelopen jaar al 3 keer overkomen dat mijn coupons niet bezorgd werden...

Ik weet nog heel goed hoe iedereen 11 jaar geleden zo ontzettend tegen het millenniumprobleem aan zat te hikken, wat voor problemen dat wel niet zou geven en die soort ellende. En kijk eens hoe ontzettend dat is meegevallen. Ik denk dat het wel goed gaat komen met dit systeem, we moeten het alleen wel een kans van slagen geven...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:02

TNT is erg onbetrouwbaar, ik stuur daarom eigenlijk ook altijd een mailtje naar de verenigingen om mijn inschrijving wel zeker te stellen.

Ik weet als secretariaat in ieder geval wel dat het bij het mennen nog helemaal niet loopt om iets digitaal voor elkaar te krijgen. Vraagprogramma's en uitslagen moeten nog via de mail, kan absoluut niet digitaal. Op de een of andere manier hebben ze er geen rekening mee gehouden bij het maken van de programma's dat je met meer paarden/pony's tegelijk kunt deelnemen bij het mennen. We worden ook nog steevast "ruiter" genoemd. :D

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 23:19

Kittylover_ schreef:
hele domme vraag, maar ik kan nergens vinden waar je die coupons moet bestellen? ja via knhs, maar waar?

http://www.knhs.nl en dan via Mijn KNSH en dan heb je ergens coupons bestellen of iets in die richting. ;)

Ik vraag me af naar welk adres je je coupons kan terug sturen. en hoeft er behalve je setje coupons verder niets in je envelop (of hoe je het ook verstuurd) te zitten?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 08:00

Rakjetakje schreef:
Ik vraag me af naar welk adres je je coupons kan terug sturen. en hoeft er behalve je setje coupons verder niets in je envelop (of hoe je het ook verstuurd) te zitten?

http://knhs.nl/contact.asp

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 11:50

Ik las in de nieuwsbrief voor officials en bestuurders van de KNHS dat er informatiebijeenkosten gaan komen betreffende de veranderingen! Das een goede zet!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:57

Yep en ik ga ook zeker heen. Tenslotte wil ik graag weten hoe het allemaal gaat lopen.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:02

Heb de uitnodiging ook ontvangen, maar heb ons al afgemeld. De locatie voor het noorden is nogal ongelukkig voor ons, slechts 1,5 uur rijden enkele reis op een doordeweekse werkdag. Wel jammer, het lijkt wel een interessante en nuttige bijeenkomst.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:10

het zou toch op 1 okt voorgelegd worden aan de commissie; maar nu is het 3 okt en nog steeds niks nieuws bekend?